Merhaba🙋♀️
Oy kullanmayı unutmayın...
İyi okumalar 🤍🤍
EFTELYA
Mert benimle uyumuş, gece onun sesine uyanmıştım. Çok terlemiş, ateşi vardı ve çok sayıklıyordu. Uyandırmaya çalıştım ama uyanamıyordu. Hasta olmuş.
Bir havlu alıp terini silmiştim. Üstündeki kıyafetleri çıkartmıştım. Ilık su ile ateşini düşürmeye çalışıyordum.
"Aşkım bir yerin ağrıyor mu?"
"Eftelya... beni bırakma"
"Burdayım aşkım, gitmiyorum"
Ateşi 39 olmuştu. Daha kötü oluyordu. Hemen Ömer'i çağırdım. Ömer odaya gelmişti.
"Ömer Mert çok hasta ateşi düşmüyor. 2 saattir sayıklıyor çok terliyor. Doktor çağırır mısın?"
"Hemen çağırıyorum yenge bir dakika bekle beni."
Kafamı sallamıştım. Neden bir anda böyle hastalandı ki? Onu böyle görmek beni kötü yapmıştı.
"Bir saate burada olacak yenge."
"Bir saat mi? Havale geçirir Ömer. "
Yerimden kalkıp, küveti ılık su ile doldurmuştum.
"Bez ile ateşini düşüremeyiz ilaç da fayda etmiyor. Küveti ılık su ile doldurdum biraz ateşi düşer."
Ömer de benim gibi bu konularda panik değildi. Sakince hallederdim.
"Haklısın yenge o zaman ben banyoya götüreyim."
Ömer Mert'i banyoya taşımıştı. Küvetin içine zor da olsa oturtmuştuk.
"Aşkım bende burdayım 10 dakika dur geri çıkacaksın zaten."
Tir tir titriyordu. Ömer ile ben yanında bekliyorduk. 10 dakika geçtikten sonra küvetten çıkarmıştık. Ömer onun üstünü giymesine yardım etmişti.
Hizmetçilerden çarşafları değiştirmesini istemiştim. Terden sırıl sıklam olmuştu.
Geri yatağa yatırmıştım. Ömer de benimle beraber onun başında bekliyordu.
Ateşi hala vardı. Düşmüyordu. İlaçlar daha kötü yapıyordu.
Sonunda doktor gelmişti. Muayene etmişti.
"Mert bey ağır hastalık geçiriyor. Şimdi bir serum vereceğim. Size bir ilaç ismi vereceğim onu almanız gerek. Onu da içireceğiz. Daha da düşmezse hastaneye götürmemiz gerekebilir."
Ömer çok sertti, önemli konu olduğu zaman gerçekten Mert'ten farklı olmuyordu.
Serum takılmıştı. Doktor hemşireler burada bekliyordu. Bende Mert'in yanında onun elini tutup, terini siliyordum.
Serum bitmişti, başka bir serum daha takmışlardı. Ömer adamlara ilaçları aldırmıştı. Onlarıda içirmiştik.
Onun bu haline alışık değildim. Dağ gibi olan adam, karşımda ölü gibi yatıyordu. Normal grip değildi ama ne olduğunu da bilmiyordum.
Doktorlar hep başında, ateşini düşürmeye çalışıyordu. Ömer yanıma gelmişti.
"Yengem ateşi düşmeye başlamış. Ama ben yinede tedbir amaçlı hastaneye götürelim diyorum."
"Ohh sonunda, götürelim hastaneye yoksa ben rahat edemeyeceğim. Ben üstümü değiştirip geliyorum. Sen doktorla konuş."
Hızlıca geceliğimi çıkartıp, elime gelenleri giymiştim. Odaya geçtiğimde Mert uyanmaya başlamıştı. Beni istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya'nın Aşkı
Literatura Feminina20 yaşında iç mimarlık 2.sınıf öğrencisi ,dış çevre ile çok bağıntısı olmayan genç bir kız. 26 yaşında acımasız, zalim adını bile duyunca korkmaya yeten,dünyaca ünlü teknolojisi şirketin sahibi ve yeraltı dünyasının ,dünyaca ünlü mafyası. Herkese...