♧Belirsizlik♧

5.2K 188 23
                                    

Merhaba

Keyifli okumalar..

Cümle arası yorumlarınızı bekliyorum 💋

(ARKADAŞLAR ACABA BÖLÜMÜ PAYLASTIĞIMA DAİR BILDIRIM GELDI MI? SORUN VAR DÜZELTMEYE ÇALIŞIYORUM DA..)

MERT

Eftelya'nın beni takip edip gelmesi, orayı görmesi, en önemlisi yaralanması..

Ben bu kıza ne yapacağım bilmiyorum. Kızsam kızamıyorum, öfkelensem olmuyor, sakin kalmaya çalışıyorum olmuyor, olmuyor beni zorluyor. Onun yaralanması çok kötü oldu. Tek düşüncem o idi..

Biraz kavga ettik ama kendimi tutamadım. Onu kırdım ama ben haklıydım. Her şekilde ben haklıydım. O suçunu biraz öğrenmeli ona göre davranmalı. Yoksa istemeyeceğim şeyler olacaktı...

EFTELYA

Mert gidince ben geri uyudum. Artık ne yapmak istiyorsa yapsın. Arkasına düşmek istemiyorum. Sadece böyle gece yarısı gitmesi bir anda tuhaf geldi bana..

İki üç saat sonra Lalin uyandı. Hava da aydınlanmaya başlamış.

Onunla ilgilendim, sonra kızım ile beraber banyoya girdim. Küvete çok su ile doldurmadım. Oturabiliyordu yavaş yavaş. Su ile oynuyordu. Beraber küvetin içindeydik. Ben direk geceliğim ile girdim.

Su ile oynarken ne kadar çok eğlendi. Çok seviyordu. Gülüşü banyonun içini dolduruyordu.

Banyonun kapısı açıldı. Kafamı çevirip baktım. Kapımı çalmadan girilmesinden nefret ederdim. Bir de banyoda..

"Anne kız banyo keyfimi yapıyorsunuz bakalım?"

Lalin onu görünce daha da bağırmaya başladı. Nasıl heyecanlanıyordu.

"Oo babamız gelmiş."

Küvetin yanına geldi. Eğildi beni öptü. Lalin'e baktı. Onunla konuşuyordu.

Lalin'i tutamıyordum. Mert'i istiyordu. Kucağına alıp havaya kaldırdı.

"Prenses kızım benim. Sen babanı daha çok seviyorsun değil mi?"

Mert'in dizine vurdum.

"Beni daha çok seviyor."

"Kıskandım mı sen güzelim?"

"Ben mii?? Aslaa.. gerçek o. 9 ay karnımda taşıyan ben, emziren ben, hamileyken tüm zorluğu yaşayan ben, daha sayayım mı?"

Bana bakıp;

"Bence benim de çok etkim var yavrum ya.. Tek başına olmadı değil mi?"

"Aman aman sevgilim. Ne yaptın acabaa.. Hem o konudan vuramazsın."

"Çok geç. "

"Gıcık.."

Biz böyle konuşurken Lalin bağırdı. O bağırınca beni gülme tuttu.

"Bak annem haklı diyor gördün mü?"

Biraz daha şımardı. Mert onunla konuşurken bende elim ile suyla oynuyordum.

"Sakin misin?"

Bana gülerek baktı.

"Niye sordun?"

"Gece öyle gidince merak ettim.."

"Siz varsanız benim yanımda sinirli olsam bile anında geçiyor."

Biraz gülümsedim. O hala oynuyordu.

"Nereye gittin? Tabi özel değilse.."

"Boşver güzelim önemli bir yer değil."

Mafya'nın AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin