sesli dusunceler

2.1K 107 20
                                    

Hergun oldugu gibi yine yogun bi antrenmandaydik, ben soluklanmak icin biraz oturup su icmeye karar vermistim.

Oturdugum sirada gozlerim karsimda hala yorulmadan antrenman yapan barisa takili kalmisti. Nasil hala yorulmamisti?

Ben yorgunluktan bitmek uzereyken sorun acaba bende mi diyerekten takimdaki diger oyunculara goz attigimda hayir, herkes bitik durumdaydi sorun bende degildi.

Baris nasil hala boyle enerjik durabiliyodu? Etkilenmemek elde degildi. Karizma çocuktu baya baris, tipi ve vucudu saglamdi. Milli takimada etksi ve emegi coktu.

Yani aslinda kizlarin ona "kocam" die hitap etmeleri, ona surekli editler yapip yorumlarda birbirlerini yemeleri bunlardan kaynaklaniyodu.

Barisin bildigim kadariyla exi falanda olmamisti hatta kerem bana en sonki flortunun ortaokulda oldugunu soylemisti. Bu kadar yakışıklı adamin nasi olurda sevdigi,sevgilisi,flortu olmazdi?

Ben bunlari dusunurken gozlerimi baristan bir kere bile ayirmadan izledigimi ve ona dalip gittigimi fark etmistim, yanimdaki keremi bile fark etmemistim.

"Bizim barisa gonlu yakmissin be sen semih!"

Diyip siritan keremi fark ettigim gibi irkilmistim. Ne kadar suredir burdaydi bu?

"Yok lan sadece boyle hala yorulmamasina sasirmistim o kada-"

"Ayneeenn semih dusuncelerini sesli soylemeyi kesmezsen barisin anlamasi bir haftayı bile almaz oglum. Hem gorduk kizlarin baris hakkinda dusunduklerini dusunurkenki bakislarini!"

Hay anasini satiyim ben sesli mi dusunmustum onca seyi cidden.

"Baksana ne dicem eger istersen sametle sizi ayarliyabiliriz ne dersin?"

"Ciddi misin sen?"

Suan nie boyle bi cevap vermiştim, baristan hoslaniyo muydum? Barisla olma fikri hic kotu gelmiyodu ama kendimi bildim bileli kadinlardan hoslaniyodum.. yada ben oyle saniyodum cunku su yasima kadar ne bi kadinla oldugum ne sevgililigim ne flortlugum nede icimde besledigim duygu olmustu.

Hetero oldugumu dusunmemi sagliyan sey genelin hetero olmasiydi muhtemelen.

Baris cok yakisikli. Ayrica cevik, kuvvetli ve baya sahiplenici , kiskanc birisine benziyodu.

"E zaten oyledir bizim baris"

Keremin kurdugu cumleyle sesli dusundugumu anladim bi anda, kafama vurup utanarak konusmaya basladim.

"Sametlede konus su ayarlama şeylerini hallet sonra haber verirsini-"

"Ne haberi?"

Demesiyle barisin geldigini görmüştüm, sukurler olsun dev makina sonunda yorulmusa benziyodu direkt yanima oturdu.

"Aga biz semihe bi kiz bulduk ama semih ne istedigini bilmiyo biz yinede konuscaz kizla halledersek olcak insallah"

Barisin bakislari aninda degismisti.

"Bizim semihe mi?"

"Evet"

"Sacma sapan seylerle ugrasip perftmansini dusurme civciv."

Bana demisti. Civciv demisti.

Daha once ardaya birisini ayarladiklarinda ardaya tam tersi davranmisti oysa, hayirli olsun pasama falan demisti. aslinda baya hosuma gitmisti. Bi nevi kiskancligini belli etmemek icin boyle diyodu.
___________________

380 kelimee



Kız Falan Yok! / Barsem Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin