Barisin Ağzından
Gece 1 gibi kalkmistim, yarin cumartesi oldugu icin rahattim yanimda koca bebeler gibi uyuyan semihim vardi.
Yeni uyandigim icin esnemeye baslamistim, semihde prenses gibi en ufak haraketimde uyanmisti.
Ama yinede tek kelime etmiyoduk, semih bi anda kalcasini aletime surtmeye baslamisti lan noluyodu amk
Semihin Agzindan
Oyle anlik bi karar sonrasi karar vermistik yaptigim seye, sevgili oldugumuz gece seks yapmamiz dogru muydu? Ruyamda onla hic durmadan sevisiyoduk. Ama seks kisminda barisin haraketleri yuzunden uyanmistim.
O yüzden suan boyle davraniyodum, hirsimi almamistim. Bu hikayede yanan ben olcaktim muhtemelen ama, yinede istiyodum iste seks yapmak.
Daha hizli surtunmeye baslayinca ;
"Semih sen bisi mi ictin gece? Ayik misin suan?"
"Hm hm"
Demistim cilveli cilveli"Suan yaptigin sey kasıtlı yani?"
"Evett"
"Yapmak istedigine eminsin yani?"
"Baris uzatmasana hadi"
Baris benim dedigimle beraber hemen ustume cikip boynuma hucum etmeye baslamisti baya azdirmistim galiba onu.
Sonra uzun uzun dudagima bakmisti, iste simdi utanmaya baslamistim. Bu ilk opusmemiz olcakti, ve ilk seksimiz.
Bi anda dudagima yapisip emmeye baslamisti cok hizliydi bense sadece onun hizina yaklasmaya calisiyodum.
Cok gecmeden ikimizde sertlesmistik.
Baris ikimizide bi cirpida soyup yataga uzanmisti."Em"
"Ney"
"Emsene semih"
Diyip aletini gostermistiSadece ses tonuna bile bosalabilirdim amina koyim o ne cekicilikti oyle
Ama sorun su ki nasil yapcagimi bilmiyodum.
"Ben nasil yapcagimi bilmiyorum ki"
"Bende ustası degilim agzina alcan o kadar"
Demisti alayli alayli.
Dedigini yapmaktan baska çarem yoktu cunku ben kasinmistim. Ustune oturup agzima almistim, ama tamini alamamistim kol gibiydi amk.
Bi anda barisin kafami bastırmasıyla hepsini almistim agzima, nefes alisimi kontrol edemiyodum gozlerimin kaydigini hissederken kendimi ondan uzaklastirmaya calismistim, tabi barisda nah izin vermisti.
Ama en sonunda bosalmistim o ise sadece terlemisti, agzindan bi inim bile inleme sesi cikmamisti arada rahatladigini belirten sesler cikarmisti o kadar.
Sıra bende diyip pic siritisi yapmisti beni altina alip ben daha olani anlamadan agzina almisti.
İsmini sayiklayip durmasi icin yalvariyodum, ama ne fayda? Agzinin icinde bi daha sertlesmistim baris ise hala emmeye devam ediyodu.
Ellerimle kivirciklarini yolsamda umursamiyodu.
Belki durur die bosalcagimin haberini vermiştim ama o hala emiyodu en sonunda agzina boşalmistim.
Ve o hala bosalmamisti.
"Arkani don"
Bunca seye ramen bosalmayan kisi beni bayiltana kadar sikebilirdi hic bitmiyodu enerjisi, kucukken cig etle mi beslemislerdiler bu hayvani.
"Donmek istemiyorum"
"Kasinan sendin semih uzatma"
"Ama cok buyuk icime alamam ki"
"Halledersin"
Korkudan altima siccaktim barisda fark etmis olcak ki beni kucagina almisti.
"Tamam sakin ol civcivim cok acimaz vazelin kullanirim olur mu?"
"Ama çok uzun ve kalin"
Baris sinirli sinirli nefes alip vermisti, bi anda elimi aletime atmışti, cok fena oksuyodu barisa vurup durmasini soylesemde ne fayda? Asla durmuyodu tam boşalmak uzereyken durmuştu hay amk tezgahti bu.
"31 cekmeyi bilmiyosun bende emmiyorum bosalmak istiyosan icine girmeme izin vericeksin"
Demisti yataga yatirip kollarimi tutarak baska carem yoktu, daha ne kadar kaçabilirdim ki zaten?
_____________________Gelecek bolum 5 oy sonra en kısa zamanda 👍🏿👍🏿👍🏿
Not;
Yeni bolum olcak olan fantezili smutu gece yazmayi dusunuyorum ne kadar oy varsa o kadar uzun olur baibai😋Obur bolumde daha agir bi smut olcak barisin bissuru karanlik fantezisi var cunku 😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kız Falan Yok! / Barsem
Fanfiction"Ama ardaninda kiz arkadasi va-" "Sen ardayla bir misin semih?"