benim sevdigime dokunamaz

1.1K 64 17
                                    

Gece 4 gibi uyku tutmamisti ve bende kalkmistim, barisla yataga beraber yatmamiza ramen yanimda degildi.

Ona bakmaya kalktigimda mutfagin balkonunda ictigini gormustum, nie iciyodu bu simdi? Ortada icilcek onu mutsuz edecek bi sebep mi vardi?

"Baris"

"Civcivim nie kalktin bu saatde?"

"Nie iciyosun yarın antrenman var"

"Kafam biraz karisik napcagimi bilmiyorum gece uyuyamadim o yüzden biraz icmeye karar vermistim ama gel berabe yatalim"

"Bi sorun mu var?"

"Yataga gecsene bende gelcem arkandan"

En nefret ettigim seydi bu huyu. Hoslanmadigi bi soru sorunca o soruyu sormamisim gibi davranip konu degismesi.

"Sen gelmeden gitmem."

"Tamaam tamaam gel bakalim"

Hafif sarhostu gozaltlari mosmordu bu kadar buyuk olan sorun neydi?

Birlikte yataga gecip uzandik ben ona arkami donmustum arkamdan beni kendine cekip sarilmisti.

"Baris"

"Civciv"

"Sarhossun boyle yatmamiz dogru degi-"

"Sarhos degilim semihim sadece yorgumum ve biraz ictim o yuzden"

Kafami onaylama anlaminda sallamistim, kendimi daha da fazla ona yaslamistim kafami  boynuna gommustum. Nefes alip vermesini hissedebiliyodum.

"Civciv"

"Hm?"

"Uyu hadi"

Kafamla onaylamistim, ama sesi başka bisi dicekmisde vazgecmis gibiydi.

Sabah

Barisi uyandirip erkenden gitmistik antrenman yerine, keremlerle antrenman oncesi biraz takilcaktik.

Baya yogun bi antrenman yapmistik keremlerle takilma seyi ise iptal olmustu cunku arda gotvereni uyuyakalmisti.

Antrenmanin sonlarina dogru ben yine oturup barisi izlemeye baslamistim, ardayla birlikte paslasma yapiyodu.

Sahi bugun ardaya biraz fazla mi yakindi? Arda sevgilisinden ayrildigi icin gece ilk defa icmisti ve ilk icisi oldugu icinde bir iki bardaktan sonra kafayi bulup uyuya kalmisti.

Baris onu o kadar teselli etmisti ki baska kimseye ihtiyaci kalmamisti ardanin.

O an

"Ya baris ben naptim da benden ayrildi anlamiyorum ya"

Kerem altay ferdi ve ben ne kadar onu teselli etmeye calissakta ardanin kulagi nedense bir barisi duyuyodu.

"Ya ardacim 2 sene sonra gulup geccegin seyler icin nie bu kadar agliyosun kurban oldugum biraz sakinlesir misin"

Evet arda sevgilisinden ayrilmis olabilirdi. Barisda sadece onu teselli etmek istemis olabilirdi, ama hayırdır ardacim demeler? Kurban oldugum demeler?

Ardanin barisa sarilip aglamasi benim bardagi tasiran son damla olmustu. Ordan hemen uzaklaşmistim daha fazla bakarsam aglama ihtimalim çok yuksekti.

Suan

Aklima bunlar gecerken arda barisa tekrar sarilmisti?! Ne alaka bu cocuk benim makinamin yaninda anasini satiyim?!

Gozlerimden sinirden yaşlar akmaya baslayinca yanima kerem oturmustu hemen

"Lan semih nie aglion lan"

"Ebesini sikim gormuyo musun sunlarin halini"

Demistim sadece sinirden ve aglamaktan titreyen sesimle.

"Tamam kanka sakin baris karsilik vermedi he-"

"Sabah gorduk verdigi karşılıgi dalyarra bak sen ne ara unuttu benle yattigini"

"siz sevistiniz mi lan?!"

"Hayir aptal normal yatakta gece yatmak diyorum."

Sinirden daha da fazla kacircaktim agzimdan artik. Bize dogru gelen barisi gorunce daha da fazla sinirlenmistim.

"Civcivi-"

"Ne var amk"

"Derken civcivim bisi mi yaptım?"

"Bide soruyosun aq siktir git baris daha fazla canımı sıkma surda."

"Ardayi kiskandigini soyleme bana burda lutfen civcivim cocuk ayrilmis die oyle davrandi-"

"Sen her manitasindan ayrilana boyle davraniyosan ben bisi demek istemiyorum"

"Semih"

Demisti kizgin sesiyle keremse ben kacar bakisi atip ordan uzaklasmisti

"Noldu baris"

"Eve gecelim evde konusuruz"

"İstemiyorum"

"Sana fikrini soran olmadi zaten semih suan düşündügun sacmaliklar yuzunden benden kacmana izin vercek kadar gavat mi sandin beni?"

"O zaman sende benim sevdigime oyle yaklasan birini kiskandigim icin bana gavatmis muamelesi yapamazsin"

Sinrliyken hersyei agzimdan kacirmistim hay amk

"Sevdigim derken"
Demisti pic siritisi yapip

Bozuntuya vermek istemedim.

"Ne yani sen beni sevmiyo musun sevmedigin biriyle yataga mi girdin sen simdi?"

"Hayir civcivim oyle degil ya bi gel eve evde konusalim"

"İyi peki"

Demistim tripli sesimle yoldayken telefonumu acip biraz barisla alakali haberlere bakmistim hersey guzeldi eve gecmistik o dusa girmisti bense haberleri kurcalamaya devam etmistim. Baris cikmisi dustan üzerini giyip mutfaga gitmişti.

Hersey guzeldi yemekten sonra ardayi konusmayi dusunurken o haberi görmüştüm basimdan assa kaynar sular dokulmustu resmen.
____________________

Gec attigim icin ozur dilerim 😭
Gelecek bolum telafi icin birazdan gelir 🥰

İstedigim gibi bi bolum olmadi bi dahaki bolume daha sıkı bi kiskanclik devami yapmayi dusunuyorum ondan sonra smut yapmak var aklimda 😋

Kız Falan Yok! / Barsem Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin