zayif taraf

513 35 9
                                    

WATTPAD COKMUS AMK
_____________________

"Semihim bak cidden ben kendi careme bakabilirim cocugun gibi bakman inan cok tatli ama suan iyiyim"

"Rahatsizsin"

Demistim sinirli sinirli

"Anlamadim civcivim?"

"Bana yuk oldugunu dusundugun icin rahatsizsin ve bana yalan soyluyosun iyiyim diyerek baris eger seni yuk olarak gorseydim sana kendim bakmak yerine soguk hastane odalarindaki bi yeri ayarlatirdim emin ol"

Baris bana bakmiyodu sadece yeri seyrediyodu ama hala rahatsiz oldugu belliydi

"Borclu hissediyorum kendimi bu iliskide sana cok yuk oldugumu dusunuyorum civcivim daha fazla yuk olmak istemiyorum"

"Ama yuk degilsin ki"

"Oyleyim"

"Kafanda sacma sapan wattpad ceo kurt adam mafya vampir erkek adami olmak zorundayim yoksa semih beni sevmez gibi bi dusunce var dimi"

"Tam olarak oyle degilde aslinda"

"Tamam o zaman daha duygusuz sadece mutluluk sahiplenme kiskanclik duygularini gostersem semih beni daha cok sever die dusunuyosun zayif tarafini bana gostermeyi hic sevmiyosun baris"

Baris hala gozlerini benden kaciriyodu

"Bunu suan demem ne kadar dogru bilmiyorum ama bazen beni bu konuda yoruyosun sana baktigim bu gun icinde bi kez bile yorulmadim ama bu huyun yuzunden yoruldum cidden ben seni insan olarak goruyorum baris zayif yonlerinide bana goster istiyorum bana gostermiceksinde kime gostericeksin"

"Kavga etmek istemiyorum ben sadece zayif yonlerimden nefret ediyorum ve kim olursa olsun gostermek yansitmak istemiyorum bu konu hakkinda da konusmak istemiyorum semih herkes sen gibi kendiyle barişık degil herkes senin gibi zayif yonlerini insanlara bu kadar kolay gosteremiyo"

Barisin sesinin titredigini duymustum gozleri doluyo gibiydi fazla mi uzerine gitmistim bu konuda

"Zayif yonlerin ne ki baris cok abartilacak seyler degil her insanda olan seyler bunlar mesela aglamak"

"Semih sana bisi soyliyim mi bence daha fazla konusma aglamanin her insanda olan bi ozellik oldugunu biliyorum zaten ama fakat soyle bisi var ki benim dogdugum evde aglamak yasakti hele ki erkeksen sana travesti derlerdi oyle bi evde dogan cocuktan ne bekliyosun simdi ahh zayif yonlerim olsun her insanda var diyip rahatlamami falan mi"

Hickira hickira anlatiyodu bunlari ben temiz anlayisli bi evde dogmustum ama baris coplukten geliyodu bunu biliyodum ama ailesel sorunlari oldugunu yeni ogrenmistim haddimi astigim icin

Sozune devam etmisti

"Bana baktigin icin neden rahatsizim saniyosun sen ben atesten nefes alamadigim geceler yanimda ne annem vardi ne babam erkek cocuk bu kendi basinin caresine bakicak diyerek buyutuldum ben alisik degilim bu haraketlere haberin olsun"

Kosup sarilmistim ona basini omzuma gommustum iyice bastirmistim kendini geri cekmeye calissada birakmadim onu o halde birakamazdim

Baris hala aglamasini durdurmaya calisip kendini zorlasada gozleri izin vermiyodu onu rahatlatmam lazimdi

Yanimizdaki koltuga oturup onu kendime cektim baya kucagimdaydi suan

İlk basta agirligini tam uzerime vermemisti ben zorla onu kendime bastirarak tam oturmasini saglamistim

"Barisim bak ben burdayim seni hicbi zaman birakmicam hep yaninda olucam hep seni opucem sevicem ve sana hicbi zaman agliyosun die kotu davranmicam soz veriyorum"

Kız Falan Yok! / Barsem Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin