tahrik edici

1.2K 74 37
                                    

Barisla hic konusmuyoduk barisin gozleri sadece elimdeydi, yuzume bakmiyodu. Arada goz goze gelince gozlerimizi birbirimizden kaciriyoduk.

Belki bu kadar bos tepki vermeseydim suan benim sarisinim bana sakalar yapmaya devam ediyor olabilirdi.

Cakma sari olsa bile yakisiyodu bu adama, ona ayri hava katiyodu.

Ama barisin tahrik oldugunu anliyabiliyodum. Karin kaslarina losyon sururken bile arada agzindan kacan inlemeler oluyodu. Şimdi sira goguslerdeydi, altimda hissettigim kalın alet biraz kalkmis gibiydi baris kendini salsa daha fazla kalkcagi ortadaydi. Kendini çok sıkıyodu sertlesmemek icin.

Beni sorarsak ondan pek bi farkim yoktu, altimda kocaman bi alet altima baya temas ediyodu sonuçta. Hem ona dokunmak onun bu hallerini gormek daha da tahrik olmami sagliyodu.

Baris da farkindaydi muhtemelen ikimizde sertlesirsek pek iyi seyler olmicakti, kalbim bu seyleri cok istese bile beynim henüz cok erken oldugunu soyluyodu.

Goguslerine surmeye basladigimda baris yanindaki yastigi yuzune basti, sanırım kendini bu kadar kastigi icin yuz ifadesi degismisti benim gormemi istemiyodu.

Barisin Agzindan

Sertlesmemek icin tum kaslarimi kullaniyodum, eger sertlesirsem baya kotu seyler yapabilirdim ona. Bu yuzden kendimi tutmaliydim.

İcimden semihe az kufur etmedim degildi, nie bu kadar losyon surmek istiyodu ki? Hemde uzerimde. Cildirmak uzereydim, kızgınliga girmis kediler gibi hissediyodum ama bu seyler icin cok erkendi.

Nolurdu yani suan onu bi anda altima alip boynunu koparircasina yalayip isirsam sonra onu sikmeye baslasam?

Daha fazla boyle dusunursem sanirim cidden sertlescektim o sirada gogusumde olan eli hissettim.

Anasini sikiyim asil oyun simdi basliyodu galiba.

Yuzume bi yastik gecirdim hemen kendimi oyle kasiyodum ki artik gozlerim kaycak gibi olmustu bu halimi asla gormesini istemiyodum. Sonucta ben semeydim.

Goguslerime cok iyi masaj yapiyodu o losyonla, cildirmak uzereydim resmen.
Meme uclarimi sıkması bardagi tasiran son damla olmustu.

Semihin Agzindan

Onu nasil tahrik ettigimin farkindaydim, hem goguse degdigim gibi yuzunu kapatmasindan hemde altimda hissettigim daha da sertlesen aletle.

Aslinda istese suan beni bayilana kadar sikebilirdi, hic acimazdi cunku cok kasiniyodum.

Sanırım meme uclarina dokunmam onun bardagini tasiran son damla olmustu.

"Derdin ne lan senin?! Eger bu ilk bulusmamiz olmasaydi seni oyle bi sikerdim ki inlemekten sesin kisilirdi!"

Ne dicegimi bilemedim, o yuzden masum cocuk ayagina yatmayi tercih etmistim.

"Ozur dilerim"

Yuzumude iyice buzmustum az daha zorlasam aglardim yalandan. Baris ise tepkimi gorunce hemen sesini degistirmisti.

"Ee tamam tamam sorun degil civcivim ben bi kendime geliyim sonra konusuruz olur mu cunku suan aklimdaki tek sey seni sikmek."

Bu cocuk nie bu kadar acik sozluydu amk oyle

"Temamm"

Diyip yanagini opmustum. Nerden geliyodu bu ozguven?

Baris baska bi odaya gitmisti kendini rahatlatmak yani 31 cekmek icin.

Bunun bedelini baya agir oducegimi anlamam uzun surmemisti.
_____________________

Gelecek bolum 5 oy sonra 👍🏿👍🏿

Simdiden smut yazmicagim icin smuta benzer bişi yaptim cok geçmeden bomba smut gelir ama

Kız Falan Yok! / Barsem Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin