fantezili smut

1.1K 52 27
                                    

Baris benden komut bekler pozisyonda bana bakiyodu, o baktikca ben utaniyodum. Hafif terli vucudu kaslarini belli ediyodu.

Sadece vucudu degil heryeri kasliydi bu adamin makina gibiydi tum sosyal medyada barisin nasi bu kadar kisa surede hayvanat oldugunu konusuyodu gerci.

"Semih daha beklettirceksen artik 31 cekiyimde kurtuliyim bari"

Demisti sinirli sinirli, genelde hep 'semihim' yada 'civcivim' derdi. Sadece kizginken semih derdi bana.

Ama hakliydi da, o beni 2 kere rahatlatmisti. Benimde karsiligini vermem gerekiyodu.

Hicbisi dememistim sadece arkami donup uzanmistim.

"Harika suanda kendimi seni taciz ediyomusum gibi hissediyorum daha cok."

"Ya baris sende ne bekliyosun benden ama ya ben sana oyle cilveli cilveli icime gir diyebilcek biri miyi-"

"Tamam uzatma"

Diyip direkt icime girmisti ama izledigim pornolarda ilk parmak falan emiyodular anasini sikim zaten kol gibi sikin var deligimi desmek mi istiyodu bu it.

O girince ciglik atar gibi inlemistim, o ise hala hizla devam ediyodu daha 5 dakika olmadan bosalcak gibi oldugumu soylemistim, zaten cok sinirliydi su seksdeki performansim yuzunden çünkü onu azdiran bendim ama karsiligini veremiyodum. Eger o azdirsaydi daha yumusak olcagina yemin edebilirdim.

"Bosalmican"

Diyip bi tane oyuncak takmisti aletime bosalmamam icin zar zor nefes almaya baslamistim cok kasiliyodum ama icimdeki it hala bosalcak gibi degildi.

Cok sert davraniyodu, zaten ilkimdi ve ilkimde de bu kadar sert olmasi biraz urkutucuydu.

Allah bilir bu 4. 5. De neler yapmaz bana.

Barisin Agzindan

Beni sertlestirip sonra bu halleri sinirlerimi yeterince bozmustu evet ilk seferimizdi hem onun hem benim, ama ben bunca zamandir gay porno izleyen biriydim o yuzden bu konuda profesyonel denilebilirdim. O ise muhtemelen benim fantezilerimin sok çıkarla bitcegini saniyodu.

Ve cok cabuk bosaliyodu, yav 2 helele yaptim die bi kova bosaldi aq

O yuzden beni o sacma seks oyuncaklarini kullanmamla zorunlu kilmisti.

Ama minik civcivim hic durmadan inliyip cikarmam icin yalvariyodu biraz fazla sert oldugumu o aglayinca fark etmistim.

"Ya baris sunu çıkarda oyle yap ya"

Diyip hickira hickira agliyodu minik civcivim.

Cikardigimda yine baya bosalmisti ama ben hala bosalamamistim.

"Ozur dilerim ozur dilerim"

Hic durmadan art arda ozur diliyodu, evet bu seks konusunda fazla ileri gitmistim.

"Tamam civcivim sorun degil bisi olmaz ben 31 cekipte halledebilirim sen sonucta suan sertlesmis degilsin burda birakali-"

Kafasini onaylamamak anlaminda sallamisti cidden sinirleniyodum ama.

Sinirlendigimi gorunce direkt kucağıma oturur pozisyonu alip boynuma hucum etmisti ama onu geri cekmistim.

"Semih yapamiyosun icine alma seyini uzatmiyalim hadi daha fazla ben boyle bosalcak biri degilim."

"Başka bi yolu yok mu?"

"Yok"

Demistim sinirli sinirli.

"E ama baris simdi sende surekli sinirlenip durma ama ya kol gibi sikin var anasını satim tak die sokmaya calisiyon sanki pavyonda dansozumde deligim genismis gibi mi saniyosun sen? Bari bi alistir yavas yavas yap sonra hizlandirirsin bide bana diyosun beceremiyosum die karıştırma beni o pornolarda hergun 2 posta yiyen elemanlarla"

Haklıydı, baya hakliydi, cok haklıydi.

"Tamaam tamam vazelinle yavasca deneyim bari."

Vazelini iyice aletime surup sonra onun deliğine surmustum.

"Ac agzini"

"Ney"

"Yemek vercem ac agzini"

"Ne yemegi ya"

"Semih mal misin amk bak valla sokarim tak die parmagimi em die ac agzini diyorum"

Semih alinmis gibi duruyodu ama bisi olmaz ben alirim onun gonlunu.

Agzini tripli tripli acip sonra yeteri kadar emince cekmistim elimi tam cekerken parmagimi isirmisti.

Semihin Agzindan

Evet şimdi basliyodu oyun, gotum yarin kim bilir nasil acicakti. Ama olsun kasinan bendim.

Tek parmagini sokmustu bagirarak inlemistim

"Baris!"

"Tamam tamam acimicak parmagimda vazelin yok die boyle aletim girince acimicak civcivim"

Ne kadar kotu bi yalanciydi bu, daha parmakta böyleysem aletde geberme ihtimalim yüksekti. Az oncede icime tam almamistim zaten.

Nefes alip veriyodum sesli sesli barissa kalçamı okşayıp 'sakin ol civcivim' gibi seyler diyip beni sakinlestiriyodu.

Hah soyle iste ya. Az onceki neydi oyle dusman siker gibi.

2 parmaginida sokmus makas yapiyodu. Sesli inlemeye baslayinca kalcami daha sert oksamaya baslamisti.

"Yeteri kadar yaptim simdi sokucam"

"Acicak mi?"

"Biraz"

Gene pat die sokmustu. Ama deligimi genislettigi icin daha kolay girmisti. En derine indiginde surekli o noktaya degip duruyodu.

Art arda inliyodum, zevk noktami bulmustu. O da halinden mutluydu.

EN SONUNDA YÜCE RABBİME SUKUR BOSALMİSTİ SUKUR NAMAZİ KİLİCAKTİM RESMEN

"Offf sonunda yaa"

"Anlamadim civcivim?"

"Lan bi an bosalmican sandim sen bosalana kadar ben 3-4 kere bosaldim"

"Lanli falan konusma yakismiyo sana"

Tum hevesimi sikmisti suan. Oysa daha oncede konusuyodum.

"Ya civcivim tamam uzulme hemende ee bide sey ya"

"Hm"

"Aklimda bi fantezi varda, onu yapabilir miyizzz"

Diyip minik tatlı çocuk surat ifadesi yapmisti. İlk defa görüyodum bu ifadesini, umarim son gorusum olur cunku o suratla bana istedigi herseyi yaptirtabilirdi.

"Eeh peki o zaman ama bu son."

"Tamamm"

Bi kosuda dondurma ve kelepce getirmisti, hadi kelepceyi anladim dondurma ne anasini satiyim?

"Yat"

Gene baslamisti emirli konuşmaya.

Kollarimi kaldirip kelepcelemisti, dondurmayida göğüs uclarima ve aletime surmustu.

Ya saka olsun ya ulan anladik fantezili adamsinda nimeti nie sikime suruyon amk

İlk aletimdekini yalamaya baslamisti, eger bunu baska bi cift yapsaydi muhtemelen kusardim orda ama barisim yapınca tiksinmemistim.

Aletimden degildi göğüs uclarindan cok tahrik olmustum, muhtemelen oraya ilk dokunusu oldugu icindi.

Dondurma bitmisti ama hala yaliyodu.

Bense inlemekten baska bisi yapamiyodum.

"Y-ya bari- ANANİ SİKİM OROSPU COCU YAVAS EM AQ"

Aslinda cani istese beni bi posta daha sikerdi ettigim kufur icin ama muhtemelen bunun cezasini seksden sonra vericekti tripli tripli kalkip kelepçeyi acmisti.
_____________________

853 KELİME AMK
Gelecek bolum 10 oy sonra 👍🏿👍🏿

Not;
Bolumleri genelde gece atiyom 10 oy geldi yazsana yarram gibi seyler demeyin 👿

Gelecek bolum gene biraz smut ve kiskanclik içerecek 🎀

Kız Falan Yok! / Barsem Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin