@futbolmagazinOnemli olan milli futbolcumuz Baris Alper Yilmaz ve İsmail Yuksegin yakinligi su siralar oldukca konusulmaktadir, Baris'in genc kiz hayran kitlesi bu durumdan oldukca rahatsız gorunuyor.
@barisindonu : amk kocamin yanindaki dalyarrak kim
@selinalperyilmaz : sacma sapan haber yapmayin aq barisim daha gecen editimi begendi bana asik
@beyzathebarisversion : kudurmayin orospular barisla fotografimiz var siz anca edit yapin
Suan cidden yorumlarin sikimsonikligine mi sinir olup kiskanicaktim yoksa ismail kasarinin benim barisima yaklasimina mi?
Baris iceri beni cagirmak icin gelince sinirli gozlerle ona bakmistim.
"Bune baris ya?!"
"Ya semih kurban oliyim bunuda kiskanma yanlis anda çekmişler bos bos dedikodu yayilsin die"
"Aynen baris aynen ismail resmen tadina bakmis ya orda"
"Ya civcivim sakin olabilir misin birazcik"
Aslinda suan sanane dese hakliydi cunku barisla ne sevgili oldugum vardi nede bisi.
"Baris ardaya yaptigin muameleden sonra ismailin tadina bakmasina izin vermen cok da mantikli geliyo bana acikcasi"
"Semih sacma sapan konuşma yanlis acidan cekmisler diyorum"
"Tamam hadi diyelim bu yanlis peki bugunku ardaya olan tavırların?"
"Semih saclamayi kes arda daha 19 yaşında"
"Ben kac yasindayim peki baris? Bende 19um haberin olsun."
"Senle arda bir mi akil yasi olarak semih?"
"Akil yasina baslatma simdi arda senden ayrilmicak amina koyim iste sirf sen yuz verdin die ya!"
Son cumlelerde sesim yine istemeden titremisti ve evet yine bebe gibi agliyodum.
"Ya civcivim benim eger arda gelmek isterse sana soz soguk yapicam ama sen aglama lütfen ya"
"Ya baris biktim ya ben sürekli seni birilerinden sakinma istegimden biktim! Ergen 15 yasindaki kizlarin sana kocam demelerinden biktim! Ardayla senin sarıldığının gozumun onune sürekli gelmesinden biktim. Ve şimdi de ismail haberi cikiyo karsima?!"
Hickira hickira agliyodum resmen ne bu kiskanclik anasini satiyim barisin yumusamasini beklemistim ama o az daha sinirlenmise benziyodu daha cok.
"He ben sanki bikmadim semih seni surekli keremin yaninda gormekten bikmadim sanki cenkle olan yakinligindan bikmadim sanki herzamanda sucu bende arama kendin 10/10lukmus gibi amk gorende sancak sen sadece benle ilgileniyosun beni seviyosun digerlerine mesafe koyuyosun"
Gozlerim aglamaktan kipkirmizi olmustu suan kesin, baris biraz bana bakip benim aglamama daha da fazla sinirlenmis olcak ki tekrar konusmasima devam etti.
"Bunların kavgasini etmemis saçmalik, sevgili degilken ne bu kiskanma? Semih.."
Diyip yutkundu
"Benim sevgilim olur musun?"
AMK NE ALAKA SUAN EN OLMADİK YERDE
Böyle bagirmak istemiştim ayni ama muhtemelende hakliydi sevgili degilken bu kiskanma konularini konusmamiz manasiz olurdu.
"Olurum."
Demistim kisik ve titrek bi sesle.
Barisin Agzindan
Hic olmadik bi yerde etmistim teklifi o da duyunca sasirmisti belliydi. Ama bu konu sevgili olmadan hal olcak bi konu degildi, hem daha hizli olmamiz icinde iyi olmustu.
Sevgili olmadan birbirimizi kisitlamak ne kadar mantikliydi sonucta?
Gozleri kipkirmizi olmustu benim minik civcivimin, bende biraz ustune gitmistim ama hakliydimda.
Kollarima alip koltuga oturdum, onuda kucagima oturtmustum konusmak istemediği belliydi direkt yuzunu boynuma gommustu.
Olum sessizligi vardi ortada, daha yemek bile yememistik. Hala hickirdigini duyabiliyodum onu sakinlestirmek icin sapsari saclarini oksamaya baslamistim, boşuna civcivim demiyodum.
Bi sure oyle durduktan sonra uyudugunu fark ettim, onu alip yataga yatirdim ve bende soguyan yemegi buzdolabına koymuştum geri.
Arkamda beliren yuzle odum bokuma karismisti semih vardı onumde, ne ara gelmisti lan bu?
"Baris korkuyorum"
"Neyden civcivim"
Demistim telasli telasli, çünkü civcivimin sesli cok kotu geliyodu.
"Benden sogumandan beni birakmandan"
"Bak semihim bebegim guzelim minik civcivim bugun yeterince agladin daha fazla aglama hem olmicak seyler icinde aglaman sacma ben seni birakir miyim?"
"Ama tartisirken cok sinirli bakiyodun bana"
Diyip tekrar hickirarak aglamaya baslamisti, sanki o bana asik asik bakiyodu o sira.
Kucagima alip yataga dogru yatirdim onu yaninada ben yattim daha ben yatar yatmaz hemen sarilmisti bana.
Saclariyla oynamaya baslayinca o da bana aynisini yapmisti. Sacima zaafim vardı oysa oraya dokunulunca icimde kelebekler ucup huylaniyodum.
"Civcivim"
"Hm?"
"Sacimla biraz daha hizli oynasan yavas olunca huylaniyorumda"
Demistim zar zor
Ama semih dedigimin uzerine ellerini daha da bastirip daha da yavas oksamaya basladi bide beni koklayinca assiri huylanmistim.
Ama suan bunu konusamicak kadar yorgun oldugumuz icin bu tatli iskenceye katlanip oylece uyuya kalmistik.
___________________Bi dahaki bölüm 5 oy sonra musait olugumda 👍🏿
(Guncelleme)
Genelde gece atiyom bolumleri oy sayisi ne kadar fazlaysa o kadar uzatmaya calisiyom evet bu kadardi baibai💋SONUNDA İSTEDİGİM GİBİ Bİ BOLUM 🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀
Kendimi telafi ettirebilcek bi bolum oldugunu dusunuyorum 😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kız Falan Yok! / Barsem
Fanfiction"Ama ardaninda kiz arkadasi va-" "Sen ardayla bir misin semih?"