13

32 4 2
                                    

Sai: Bana söylemeden ne planlıyorsun Naruto?!

Naruto sessiz bir şekilde karşısına bakıyordu.

Sai: Kararlarına saygı duyuyorum. Ama dördüncü ninja savaşını neden başlattın?! Bu savaşta kaç masum insan ölür biliyorsun!

Naruto: ANLAMALISIN SAİ! BU DÜNYADA KİMSE MASUM DEĞİL! SADECE MASUM GİBİ DAVRANIYORLAR!

Sai: Eskiden böyle değildin. Şimdi ne değişti de böyle düşünmeye başladın?

Naruto: Dediğin gibi. Eskiden. Her insanın değiştiği bir zaman vardır. Bu alışılmadık bir değişim de olabilir. Sai ben sadece mutlu bir hayat yaşamak istiyorum. Bijuular, ben ve sen. Neden böyle bir hayat yaşayamıyorum?!

Sai: Masum insanları neden düşünmüyorsun? Küçükken yardım ettiğin o aile. Onlar masum değil miydi?

Naruto: Neden beni anlamıyorsun? Küçükken beni zorbalayan, dışlayan kişiler. Onları tanıyan kişilere sorsan "çok iyi bir aile" derler. Böyle olan kaç kişi var sence? Beni neden düşünmüyorsun Sai? Böyle yapmazsam hepimizi öldürürler. Onlar bizi öldürmeden onları yok etmek daha iyi değil mi?

Sai: Herkes öldüğünde yaşamanın anlamı kalmaz! Bu planı durdurmalısın Naruto!

Naruto: O zaman bunu sana yaptığım için beni suçlama.

Naruto sözlerini bitirdikten sonra Sai'yi bir parşömen içine mühürlemişti.

Naruto: Zarar görmeni istemiyorum Sai.. Bu plan gerçekleşmeli.. Mutlu olmak için...

-----
Ohm-
Bu Hikaye Biraz SaiNaru'ya Doğru Gitmeye Başladı..
Düzelticem İnşallah :^
Bu Gidişle Kitap Uzayacak Gibi :d

Umarım Beğenirsinizz (◍•ᴗ•◍)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 11 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Wives Of DestinyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin