Kolik lidí za toho pravého nebo tu pravou identifikovalo člověka, který jim ublížil?
Ponižoval, vydíral, ignoroval a tak podobně?V dnešní době nejeden člověk, včetně mě, oplývá nepříliš velkým sebevědomím a to jim ve vztahu dělá obrovské překážky.
Taky jste si řekli někdy: ,,Co když si najde lepší osobu?"
Já osobně jsem dospěla k názoru, že tuhle větu umí říct každý, ale co takhle se pokusit být lepším?
Ačkoliv nejsem žádná dokonalá, na světě je mnohem hezčích a inteligentnějších žen, než jsem já, kdybych měla vztah, posnažím se být tou nejlepší verzí a to samé očekávám i z druhé strany.
Pravidelně si rekapituluji má osobní pro a proti, je třeba na sobě hodně pracovat, ale mám i pár dobrých vlastností.
Zrekapitulovali jste si to někdy?Pak tady máme druhý extrém, který je zarytě přesvědčený, že po rozchodu se neobjeví nikdo, kdo tu druhou osobu, bude tak moc milovat jako on, či ona.
Pokud té druhé polovičce nedopřeje žádnou svobodu, ano, možná si k sobě pustí někoho, kdo jí má radši a váží si jí.
Kolik lidí s takovou tou osobou zůstává a i přes toxicitu jí korunoval za toho pravého, nebo pravou?
Tenhle ten typ taky mě svádí k teorii, že pravá láska neexistuje, kolik lidí o arogantních protivech taky řeklo, že jsou ti praví?
Ideál je podle mě zlatá střední cesta, žádné extrémní sebeponižování, ale také uvědomění si, že člověk není dokonalý.A pokud si říkáte: ,,Co když si najde někoho, kdo si jí bude fakt vážit?" Začni si jí vážit dřív, než bude pozdě.
Ty buď tím lepším! Pravá nespadne z nebe, ale intenzivně se na ní pracuje. Maličkostmi, radostmi, ale i starostmi, protože každý je vychovaný jinak.Suzí, 2024