Rin ile çocukluk arkadaşıydınız, ilkokul ve ortaokulu birlikte okumuştunuz. Şu an ise üçüncü sınıf öğrencisiydiniz ve aynı okul, aynı sınıfta okuyordunuz. Aileleriniz yıllardır tanışıyordu bu yüzden okul hayatından önce de bir yakınlığınız vardı.
Rin ile şaşırtıcı bir şekilde iyi anlaşıyordunuz. Şaşırtıcı olmasının sebebi ise Rin'in insanlara karşı sebepsiz bir şekilde nefret beslemesiydi. Rin'in anne ve babasıyla da iyi anlaşıyordun, seni kızı gibi görüyorlardı. Fakat, Rin'in abisini yani Sae Itoshi'yi tam tanımıyordun. Küçükken bir kaç kere görmüştün hatta konuşmuşluğunuz bile vardı fakat büyüdükçe onu görememeye başladın ve onun hakkında her şeyi unuttun. Sebebini Rin'e sorduğunda abisinin okumak için yurt dışına gittiğini söylemişti.
Günlerden cumaydı ve haftanın son okul günü olduğu için diğer okul günlerinde olduğu gibi söverek uyanmamıştın. (ben) Yataktan kalkıp işlerini hallettin ve okul formanı giyindikten sonra çantanı omzuna atarak kendini dışarı fırlattın. Hava şansına sıcaktı. Okula yürürken yol üstündeki bir markete uğrayıp Rin ve kendine kahvaltı etmek için sandviç almıştın. Marketten çıkıp okula doğru yürümeye devam ettin. Sonunda okula geldiğinde sınıfına geçip Rin'i beklemeye başladın. Rin kısa bir süre sonra sinirli bir şekilde sınıfa girdi ve sinirli bir şekilde yanına oturdu. "Ne bokuma bu kadar sinirlisin Rin?" Rin, sesli bir şekilde iç çekti. "Abim yurt dışından dönmüş, sabah sabah aptal zorbalığına maruz kaldım." Rin'e güldün çünkü abisiyle iyi anlaşamadığını biliyordun ve ilişkileri sana her zaman komik gelmişti. "Takma bunları, şakalaşmıştır sadece!" diyerek çantandan Rin ve kendin için aldığın sandviçleri çıkarttın. "Al ye."
~
Evet, şimdi ikinizde sinirliydiniz çünkü aptal matematikçi tüm sınıfa grup ödevi vermişti ve sen de futbol dışı bir yarrağımdan haberi olmayan Rin ile eşleşmiştin. "Seninle grup olarak hata etmemişimdir umarım Rin..." Bıkkınlıkla konuştunuz. "Ettin bile."
Okul çıkışı Rin'in evine ödevi yapmak için gidiyordunuz. Normalde ikinizde ödevleri verildiği gün yapmazdınız fakat bu ödev için sadece haftasonunuz vardı bu yüzden erkenden bitirmek istediniz. Nihayet eve geldiğinizde Rin kapıyı açtı ve çantasını yere fırlatarak koltuğa yayıldı. "Aptal mısın Rin? Annen kaç defa uyardı çantanı yere fırlatmaman konusunda." Bıkkınlıkla yere eğilip çantasını alıp askılığa astın. "Umrumda değil, zaten annemler evde de değil... Çok yoruldum ve bu yorgunluğun üstüne aptal bir ödevle uğraşacağımı bilmek çok üşendirici..." Rin, yerinden kalktı ve mutfağa gidip atıştırmalık bir şeyler aradı. "Aptal Sae tüm atıştırmalıkları bitirmiş... Ben markete gidiyorum" Rin, sinirle cüzdanını alıp kapıya gitti. "Gelmemi ister misin?" Rin, seni dinlemeden dışarı çıktı. "Mal."
Sen ise boş durmamak için salondaki masanın üstünü temizleyip kitaplarınızı yerleştirdin. Sabırla Rin'i beklerken bir yandan da elinde telefonunla oyun oynuyordun.
Bir ses duydun.
"Genç bir kızın bir erkeğin evinde tek başına bulunması hoş değil, hm?"
Oy verir misiniz 👉🏻👈🏻