Rin, abisiyle birlikte eve geldiğinde annesine selam verip direkt kendi odasına gitti. Kendini yatağa atarken telefonunu eline aldı ve sana mesaj yazdı. Mesajı attıktan sonra duş almak için banyoya gitti. Bu sırada Sae ise annesine yardım ediyordu. Fakat aklını kurcalayan bir şey vardı. O da sendin. Rin ile aranızdaki ilişkinin farkındaydı, sevgili olmadığınızı biliyordu fakat yine de seni Rin'den kıskanıyordu. Kardeşine haksızlık ettiğini düşündü, sana da öyle. Daha fazla düşünmek istemeyip işine geri döndü.
~
Odana geçmiş sessizce Sae'nin dediklerini düşünüyordun. Sae'nin dediklerinde haklı olmadığını biliyordun, Rin senden asla bıkmazdı ve onu kötü anlamda etkilemiyordun. Buna emindin fakat yine de aklını kurcalayan başka bir şey vardı. Başka bir konu içini rahatsız ediyordu. Rin ile ilişkinin saçma sapan laflar yüzünden bozulmayacağını bildiğine göre sorun ne olabilirdi... Düşünmeyi başka bir zamana bırakıp telefonuna gelen mesaj ile gülümsedin. Rin yazmıştı.
Rin🏳️🌈
Aptal Y/n, neden okul çıkışı yanıma gelmedin?Ona gerçeği söylemek istedin fakat ortalığı karıştırmak istemiyordun.
Kusura bakma aceleyle çıktım okuldan...
Rin🏳️🌈
Yine de haber verebilirdin. Neyse, şimdilik hatanı affediyorum. Ceza olarak bana üç kutu pepsi almalısın. Yarın okula getir.Beni affettiğin için teşekkür ederim, alırım...
"Rin🏳️🌈 mesajınıza 🙄 ifadesini bıraktı"Rin ile konuşmanı bitirip üstünü değiştirmek için kendine rahat bir gecelik çıkarttın. Evde bugün tek olduğun için, yaşadığın bu kırgın günü atlatmak amacıyla kendini şımartmak istedin. En sevdiğin yiyecekleri tabaklara koyup salona gittin. Televizyonu açıp, izlemek için bir film seçtin.
~
Film bittiğinde ortalığı topladın ve oflayarak koltuğa yayıldın. Filmi izlerken bir şeyin farkına varmıştın.
Söylenen laflara değil, söyleyen kişiye alınmıştın. Itoshi Sae'den hoşlanıyordun.