Sae, sana sorduğu sorunun ardından sırıtır ve yanına yaklaşır. "Sanane be" Diyerek Sae'yi geçiştirmeye çalışırsın fakat Sae seninle ilgilenmek konusunda oldukça kararlıdır. "Gel, elini yüzünü yıkayalım." Sae, seni kolundan tutar ve odanın hemen yanındaki banyoya götürür. Sae'nin seni banyoya götürmesine izin verirsin ve sana yardım ederek yüzünü yıkamanı sağlar. "Kendine geldin mi?" Sae, saçınızı yavaşça okşayarak sormuştur. Onu onayladığını belli edecek şekilde kafanı sallarsın ve yüzünü kurularsın. "Kıyafetlerin... Neden bu kadar ıslaklar bilmiyorum ama... Sana kıyafet getireyim." Sae, banyodan çıkıp kendi odasına sana uygun bir kıyafet getirmeye gitti. İçinden sessizce küfredersin, "Aptal erkekler... Ne diye saçıma dokunuyor..." Aslında şikayetçi değildin, hatta aksine hoşuna gitmişti fakat heyecanlanmıştın. Biraz daha banyoda bekledikten sonra Sae yanına elinde bol bir gömlekle geldi. "Bana göre çok küçüksün bu yüzden altına giyebileceğin bir şey getirmedim." Diyerek sana gömleği uzatır. Sae'nin bu kadar dobra olmasına şaşırmıştın fakat zaten bu evde geçirdiğin saatler boyunca normal bir zamanın olmamıştı, bu yüzden çok sorgulamadın. "Teşekkür ederim, çıkar mısın?" Sae, size yaklaşır ve baş parmağını alt dudağına koyar. "Giyinmeden önce duş almayı unutma." Sae, çıkmadan önce kendi varlığını dalga geçerek tekrar hatırlatmıştı. "Aptal..."
Sonunda duşunu alıp banyodan çıkmıştın. Kendi odana giderken Sae'nin balkonda sigara içtiğini gördün. Bu hâldeyken onunla muhattap olmak istemedin bu yüzden hızlı adımlarla kendi odana gittin. Havluyu üstünden atarken "Neden sigara içiyor ki... Sporcu değil mi?" Diye kendine sordun. Fakat bunu sorgulamayı başka bir zamana bıraktın ve kurulanıp Sae'nin verdiği gömleği giydin. Gömlek bol gelmişti fakat rahattı. Daha fazla uyanık kalamayacağını fark edip saçlarını bile kurulamadan kendini uykuya teslim ettin.
~
Sae daha fazla balkonda durmak istemeyip sigarasını söndürüp balkondan ayrıldı. Sana bakıp seni kontrol etmek istedi fakat odandan ses ve ışık gelmeyince uyuduğunu anlayıp seni rahat bıraktı. Merdivenlerden çıkıp kendi odasına gidecekken, Rin'i de merak edip odasının kapısını açıp bir göz attı. Rin'i ne kadar zorbalasa da onu canından daha çok seviyordu. Sae, Rin'i de kontrol edip kendi odasına uyumaya gitti.