Size seslenen Sae ile arkanızı döndünüz. "Ne saçmalıyorsun Sae? Sevgili olmadığımızı ikimizde biliyoruz. Daha fazla bu konu hakkında konuşmasan iyi olur." Rin, Sae ile daha fazla uğraşmak istemeyerek çıkış kapısına doğru yürüdü. Zaten antrenmanda Sae onu oldukça zorlamıştı, birde üstüne onunla laf kavgasına girmeye hiç niyeti yoktu. Rin, sınıfta seni beklediğini söyler ve yanınızdan ayrılır. Sen, Sae ile muhattap olmak istemeyerek arkanı dönüp oradan uzaklaşacakken Sae'nin soğuk ve ciddi sesini tekrardan duyarsın.
"Dur orada."
Sae, lafını bitirdikten sonra yavaş ve sessiz adımlarıyla biraz önünde durarak konuşmaya başladı. Kendi omzunun üstünden sana bakarak "Neden Rin'in peşinden ayrılmıyorsun? Bu kadar yakın olan kız ve erkek arkadaşı daha önce hiç görmemiştim... Belki de senin gözünde Rin bir arkadaştan daha ötedir, hm?" Sae'nin sözlerine karşı gelmeye çalıştın fakat Sae tekrar konuşarak sana üstünlük kurdu. "Boşuna nefesini tüketme ve Rin'den uzak dur. Onu kötü etkilediğini sen hariç herkes biliyor." Diyerek seni orada, tek başına bırakmıştır.
~
Sae'nin sözlerinden sonra kendini şaşkınlıkla karşı duvara bakarken bulursun. Okul çoktan bitmiştir ve sen okul bitene kadar aynı yerde sadece hayal kırıklığıyla dikilmişsindir. Nihayet kendine geldiğinde yorgun ve yavaş hareketlerle çantanı almak için sınıfa doğru yürürsün. Rin'in seni beklediğini düşünürken, sınıfta kimsenin olmadığını fark edersin ve iç çekersin. Büyük ihtimalle sen geç kalınca gelmeyeceğini düşünüp gitmiştir diye içinden geçirirsin. Yavaşça çantanı omzuna asarak kendini okul dışına atarsın. Hava bugün de sıcak ve sıkıcıydı. Sessizce ve yavaşça eve doğru yürümeye başlarsın.
Rin'in gözünden
Rin sınıfa giderken sinirliydi. Normalde Y/n'yi orada bırakıp gitmezdi fakat Sae'nin onunla konuşmak istediğini Sae'nin saçma kaş ve göz hareketlerinden anlamıştı. Onları orada yalnız bırakıp sınıfa girip Y/n'yi beklemeye başladı. On beş, yirmi dakika sonra çıkış saati geldi fakat Y/n hâlâ ortalıkta yoktu. Rin, Y/n'yi aramak için sınıftan çıkacakken Sae geldi. "Hadi Rin, gidelim." Diyerek önden çıkışa doğru yürümeye başladı. "Bekle, Y/n nerede? Genelde onsuz ayrılmıyorum okuldan." Sae, rahat ve umursamaz bir tavırla "Sana gitmeni söyledi, birkaç işi varmış." Diyerek yoluna devam etti. Rin elbette buna inanmamıştı. Senin işin olsa bile Rin'e illa haber verirdin, müsaitse o da seninle gelirdi. İlişkiniz hep böyle olmuştu. Rin, aklının bir köşesine eve geçince sana mesaj atma fikrini yazdı ve daha fazla sorgulamadan Sae'yi takip etti.~
Sae, Rin'e yalan söylediği için pişman mı değil mi anlayamıyordu. Sana söyledikleri konusunda da öyle. Tüm bunları kendi kıskançlığından ve bencilliğinden dolayı yapmıştı. Kısa sürede sana bağlanmıştı ve etrafında Rin dahil başka birini görmek onun gözüne batıyordu. Sana söylediği sözleri hatırlayınca ne kadar berbat bir yalan söylediğini fark etti. Rin'e futbol konusunda engel olmuyordun. Bu sadece Sae'nin uydurduğu bir yalandı. Rin, etrafındakilerden etkilenmeyecek kadar olgundu ve oldukça da iyi futbol oynuyordu. Sae, tüm bu olanları sonra sorgulamak isteyerek arabayı park etti ve Rin ile birlikte eve geçti.