11. Bölüm

4.9K 183 47
                                    

Selammmm

NASİLSİNİZZZ

HAZİRSAKK

3

2

1

GOOO

                                     *

Sabah birinin bana "Ece, hadi uyan güzelim." Demesi ile uyandım. Gözlerimi zor da olsa açtığımda Pusat abimi gördüm.

Pusat abim bu halime bir tebessüm bırakıp "Hadi güzelim, üstünü giyin yemeğe gel." Dediğinde kafamı salladım.
Abinde odadan çıktı.

İlk yatağımı toplayıp, banyoya gittim. Klasik bakımlarımı yaptım. Kıyafetlerimi giydim.

               (GİYDİĞİ KIYAFET)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

               (GİYDİĞİ KIYAFET)

Banyodan çıktığımda, odada Kaan'ı gördüm.

Ona "Evet, gene benle alay etmeye mi geldin?" Dedim alaylı bir yüz ifadesi ile. O ise gözlerindeki yoğun pişmanlık ile yatağıma oturdu. Derin bir nefes aldı ve konuşmaya başladı "Konuya nerden başlayacağımı bilmiyorum. Ama şunu bilki bu hale gelme sebebim yaşadığım olaylar. Eve üç kişi geldi. Hepsi makyajlarla, bakımlarla bize benzemiş. DNA testi yaptırdığımızda hepsi kardeşimizmiş gibi görünüyordu neden biliyor musun? Çünkü hem doktora para vermişler, hem doktorla yatmışlar. Ve annemgil öyle bir durumdaydı ki, karşısına kim gelse kızı olduğunu sanıyordu. Hepsi bize yapmadık bırakmadı. Mesela ilk gelen Naz'ın yaptıklarını söyleyeyim, Yiğit üç sene önce ülkeler arası olacak resim yarışmasına katılmaya hak kazanmıştı. Günlerce uyumadan, dinlenmeden resim üzerinde çalıştı. Resimi vereceği gün, resmi parçalanmış buldu. Aylarca olan emeği bir dakikada hiç oldu. Mesela Çağan, okul sınav olacağı gün Naz Çağan'ın okul kartını saklanmıştı. Ve o sınava giremedi, o da sınava günlerini vermişti, hepsi boşa gitti. Pusat'ın günlüğünü, sınıfında okumuştu ve dalga geçmişti. Üç yıl öncesine kadar çok konuşkandı ama o olaydan sonra sessizleşmişti. Sonra Umut'un koşu yarışı olacağı gün, onu merdivenlerden itmişti. Efe tenis oynamayı çok sever. Naz 'da bunu biliyordu. Efe'nin maçı olacağı gün, maç başlamadan hemen önce raketinin tellerini kesti. Ateş abime üniversitedeyken iftira atmıştı. Ve bütün okulun nefretini kazanmıştı. Batur abimin çok önemli bir toplantısı olacağı gün evrakları yırtmıştı. Ve bunlar sadece birkaçı çünkü bundan sonra Zehra diye bir kız geldi o bunlarında kötüsünü yaptı. Ve son olarak İnci, ailemizden bir kişiyi aldı." Dediklerini şaşkınlıkla dinliyordum. Bir dakika, bir dakika ne dedi o? Ailemizden birini mi almış?

"Ailenin aslında en büyüğü Emre abim. Ve son gelen İnci, onunla birşey konuşmak istediğini söyledi. Onunla bir yere gittiler ve orada abime silah sıktı." Dedi.

"Peki öldü mü?" Dediğimde sesimin titremesine engel olamadım.

O ise "Ölmedi. İyileştiği anda evden gitti. Bizede ısrar etmişti ama biz kabul etmemiştik. Şuan nerde bilmiyoruz." Dedi.

Bunları anlatırken yere bakıyordu. Ve birşey fark ettim. Kaan'ın gözünden yaş akmıştı.

Onu anlayabiliyordum. Sanırım onu affetmiştim.

Ve beni kahreden bir sesle "Lütfen beni anla ve benle barış." Gözünden bir yaş daha aktı. "Farkındayım sinirimi senden çıkardım ama affet. Lütfen." Dediğinde dayanamadım ve kollarımı sıkı sıkı boynuna doladım.

O da kollarını anında belime doladı. Birkaç dakika öyle durduktan sonra, elinden tuttup banyoya yol aldım. "Hadi gel yüzünü yıkalım." Dedim banyonun kapısını açarken. Suyu açtım, elime su aldım ve yüzünü yıkadım. Birkaç defa bu işlemi yaptıktan sonra havluyu ona uzattım. O yüzünü silerken ben "Bir daha ağlama. Bu halini sevmedim." Dediğimde havluyu yerine koydu ve bana bakıp "Affetin mi?" Dedi. Sesinde çocukça bir umut vardı.

Kafamı salladığımda bir anda belimden tutup ayaklarımı yerden kesti. Beni kendi etrafında döndürerek "Çok mutluyum. Hayatımın en güzel saniyesi." Dediğinde gülerek kollarımı boyuna doladım.

Ayrıldıktan sonra aşağı inmiştik yemek yerken o Mine Hanım'la, Murat Bey'e döndü ve hevesle "Anne, baba biliyor musunuz? Ece benimle barıştı." Dediğinde masadakiler şaşkınlıkla bir ona bir bana bakıyordu. Annem bana cidden mi? Bakışı atınca kafamı salladım.

Babam gülerek "Ailedeki herkes barıştığına göre bugün akşam güzel bir yemeğe gitmeye ne dersiniz?" Diye sorduğunda herkes onu onayladı.

         
                                   *

Yemeği yedikten sonra direk Cemre'yle buluşmuştum. Onunla bol bol sohbet etmiştik. Çok eğlenmiştim.

Akşam olunca eve geçip hazırlanmıştım.

                        (KOMBİNİMİZZ)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                        (KOMBİNİMİZZ)

Güzel bir restoranda gitmiştik. Yemeğimi yerken çok eğlenmiştim.

Eve geçince direk üstümü değiştirip kendimi huzurlu bir uykuya bırakmıştım.

                                    *

EVEEEEETTT

NASİLLL

Bu arada daha çok olaylar olacak ;)

İYİ GECELER BEBİSİMMMMM🫶💋💍🌟✨🎀💋💋

Herşey Yalanmış (Gerçek Ailem)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin