29. Bölüm

2.1K 133 60
                                    

HELLUUU BALLARİMM

YAZARİNİZZ GERİ DONDUUUU

Bebeklerim uzun bir süredir yoktum ama artık geri geldimm. Bazı durumlardan uzun süre bölüm gelemedi özür dilerim ama artık daha düzenli atmaya çalışacağımmm💞

Şimdi hiç uzatmadan baslayalimmm

                                 *

Bunun cevabı neydi?

A mı?

C mi?

Yada her ikisi mi?

Ahh, yapamacaksın Ece. Ailen sana güveniyor ama sen basit bir soruyu bile yapamayacak kadar aptalsın.

İç sesimin söylediği sözler ile kendimi kastım. Şuan ağlayamazdım.

Sınavların başlamasında az kalmıştı bu yüzden ilçe genelinde deneme yapılıyordu.

Çoğu soruyu kolaylıkla yapmıştım ama bu matematik sorusunda takılmıştım.

Bu soruyu Ateş özellikle çalıştırmıştı ama nafile.

Evet, Ateş çalıştırdı.

Benim konuyu anlamadığımı fark edince okulda kalmamı istemişti. Bütün konuyu baştan sona ayrıntılı bir şekilde anlatmıştı.

Özellikle de bu tip sorunun çözümünü anlatmıştı.

O an dinlemek yerine Ateş'in evdeki kıyafetlerini düşünürsen böyle olur Ece.

Soruyu iyice düşündüm. Bu soruyu yapamam diye düşünürken aklıma gelen çözüm ile "Buldum!" Diye bağırmam bir oldu. Hemen elimle ağzımı kapattım.

Herkesin şaşkın bakışları bana dönerken hemen Ege'nin önündeki suyu alarak içtim.

"Kusura bakmayın." Dedim kısık bir sesle.

Herkes önüne dönerken Ege dirseği ile kolumu dürtü.

Ona dönünce "Noldu?" Dedi sadecee ikimizin duyabileceği bir sesle.

"Sorunun cevabını buldum da." Dedim şirin bir sırıtma ile.

"Kalbime indiriyordun kızım ya." Dedikten sonra önüne döndü.

Bende önüme döndüm soruları çözmeye devam ettim.

Sonunda sorular bittiğinde optiği hocaya verdikten sonra yerime oturdum.

Hafifçe Ege'nin kağıdına bakınca bir soruda takıldığını gördüm.

Eğer Ege'nin kağıdından işaretlersem hoca fark ederdi.

O yüzden elime tükenmez kalem alarak Ege'nin elini aldım ve sıranın altından sorunun cevabını yazdım. Sonuna da kalp çizmeyi unutmadım.

Ege cevabı görünce yanağıma sessiz bir buse bıraktı ve testi yapmaya devam etti.

Aradan biraz zaman geçtikten sonra sıkıntıdan patlayacak gibi hissediyordum.

Aklıma gelen şey ile siyah bir kalem aldım. Sonra da Ege'nin elini sıraya koydum.

Eli benim elime kıyasla bayağı büyüktü. Ayrıca aşık olunası elinden başlayıp koluna kadar giden damarlar vardı.

Kalem ile elinin üzerine yıldızlar çizmeye başladım.

Eline ve dirseğinin yarısına kadar yıldızlar, çiçekler, kelebekler ve kalpler çizdim.

Çizmeyi bitirdikten sonra tekrar sıkıntıdan patlıyordum ki sınıfın kapısı çaldı.

Herşey Yalanmış (Gerçek Ailem)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin