32. Bölüm

598 54 21
                                    

MERHABALARRR

NASİLSİNİZZZ

Uzun zamandır yoktumm (2 hafta)

Neysee

Kuzularimm sınav haftasına girdiğim için çok bölüm atamıyorum kusura bakmayınnn

Ama en kısa sürede yazarınız geri dönüyorrr

Bu arada 2 tane final fikrim var

Hiç uzatmadan

GO

                                                             *


ECEDEN

Heryerim tarif edilemeyecek kadar çok ağrıyordu.

Bilinimyavaş yavaş kendine gelmeye başlıyordu.

Tarık öldü.

Aklıma gelen şeyle hızla gözlerimi hızla açtım. Gözlerimi açtım, oda da sadece loş bir ışık vardı.

Etrafı incelemek için dirseklerimden destek alarak hafifçe doğruldum. Lakin hemen sonrasında bütün kemiklerim sertçe kırılıyormuş gibi hissettim.

O kadar sert bir ağrıydı ki.

Ağzımdan istemsizce sessiz bir inleme kaçtı. O sırada yatağın yanında hızlı bir doğrulma hissettim.

Kafamı çevirdiğimde Çınar abim olduğunu gördüm.

"İyi misin bebeğim?" Dedi telaşlı bir sesle.

Kafamı olumlu anlamda sallamaya çalıştım.

Hala doğrulmaya çalışıyordum. "Doğrulma güzelim." Dedi. Sonra da elini omzuma koydu ve hafifçe iterek kafamın yastık ile buluşmasını sağladı.

Kafamı sola çevirdiğimde komidinin üzerinde bir kap olduğunu gördüm.

Abim elini anlıma koydu, eli sonra da boynuma kaydı.

Elini çektikten sonra "Kendini nasıl hissediyorsun balım?" Diye bir soru yöneltti.

Berbat hissediyorum, demek yerine her zaman ki yalanımı söyledim. "İyi."

Abim birkaç saniye bana baktıktan sonra "Kötü hissettiğini biliyorum. Ayrıca bugün yaşanan konuşmayı da biliyorum." Dedi.

Aklıma o konuşma gelince gözlerimin hızla dolmasını engelleyemedim.

Vücudumdaki berbat ağrıyı yok sayarak hızla doğruldum ve kollarımı abimin boynuna doladım sıkıca.

Abim de bir kolunu belime sardı. Diğer eli ise saçlarımı okşuyordu.

Kafam boynundayken "Kıyamam ben sana." Diye fısıldadı.

Daha da şiddetli ağlamaya başladım.

Abim beni kucağına aldığında bacaklarımı beline sardım.

Abim bir kapıyı açtı. Sanırım banyoydu.

Abim beni sağ tarafına doğru aldı. Lavabonun suyunu açtı ve sol eli ile suyu avcuna doldurdu.

Sonra da yüzümü lavaboya doğru eğdi ve avcunda ki soğuk su ile yüzümü yıkadı.

Bir kaç defa yüzümü yıkadıktan sonra elini on saniye kadar suyun içinde tuttu sonra da elini boynuma sürtmeye başladı.

Herşey Yalanmış (Gerçek Ailem)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin