《0:5》

31 4 7
                                    


Akira Kageura

🌘

Önümden hızla ilerleyen Aya'nın peşinden ilerliyordum.

"Aya!"

Beni duymadan ilerlemeye devam ediyordu. Dahada hızlandım ve kolunu yakaladım.

Kolunu tutup durdurğumda durup bana baktı. Hızlı nefes alıp verdiği için göğsü inip kalkıyordu.

"Ne var Akira?" Dedi sinirle.

Gözlerine baktığımda doluydu ama yaş akmaması için uğraş veriyor gibiydi.

"Söyle ne var, beni teselli mi edeceksin?" Dedi.

Gözlerimi kapatıp ona sarıldım. İlk başta tepki veremedi ama sonra karşı da çıkmadı. Sarılmadı ama beni ittirmedi de.

"Hayır daha kendime zor teselli verirken sana teselli veremem. Ama sen içindekiler dökersen senin için iyi olur." Dedim.

Ondan ayrıldım ve elini tutup ilerlemeye başladım.

"Akira nereye gidiyoruz Tanrı aşkına," Dedi.

"Bu gece içimizdeki herşeyi dökelim olur mu? Sanki ben sana aşık gibi değilde iki arkadaş gibi olalım bu gece." Dedim arkamı dönüp ona baktığımda.

Bana 'mal mısın' bakışı attı ve kafasını hafifçe salladı.

▪︎▪︎▪︎

Deniz kenarına oturduğumda elimdeki bira şişenin birini ona uzattım.

"Teşekkür ederim." Diyip birayı aldı.

Biraya bakıp bir yudum aldı ve denize bakmaya başladı. Bende gülümseyerek biradan içip denize bakmaya başladım.

"Ee anlat bakalım ne zamandan beri aşıksın ona?" Dedim onun yüzüne yandan bakarak.

Sarı kaşlarını çattı ve bana döndü. Gözleri yüzümde gezdirdi.

"Sen aptal mısın? Sevdiğin kişinin aşk acısını mı dinleyeceksin?" Dedi şaşkın sesiyle.

Kafamı ona doğru uzattım dudaklarımı yalayıp,

"Sen bunu anlamamışsın herhalde ama ben sana söyleyim. Birini seviyorsan onun mutlu olmasını istiyorsan onun herşeyine katlanırsın. Buna onun aşk acısıda dahil!" Dedim.

Dişlerini göstererek güldü ve kafası salladı. "Vay be Akira ile aşk edebiyatı dersine hoşgeldiniz." Dedi beni parmağı ile göstererek.

Ona kafamı salladım ve, "Hadi anlat." Dedim sabırsız sesimle.

Aya'nın gülen yüzü soldu ve biradan biraz içti. Yere bakmaya başladı.

"Çocukluğumdan beri," Dedi.

Ağzım o şeklini aldı ve ona baktım. "Asıl aşık senmişsin de haberimiz yokmuş. Çocukluğundan beri." Dedim son cümleyi heceleyerek söylemiştim.

Gözlerini kapatarak güldü ve biradan yine yudum aldı. Bende biradan yudum alıp devam etmesi için ona baktım.

"Chigiri benim çocukluğum diyebiliriz. Annem babam ben çok küçükken ayrılmışlar o yüzden annem kendini işe verdi. O zamanlar daha okul müdürü değildi öğretmendi. Ablam desen zaten ayrı kafadaydı, o da kendini yalnız hissetmemek için kurslara giderdi..." Dedi sustu.

Biradan yudum aldı ve biraz denize baktı. Dizlerini kendine çekti kollarını dizlerinin üstünde birleştirdi ve çenesini oraya koydu.

"Bende bakıcılarla büyüdüm onun dışında kurs, okul filan falan. Sonra Chigiri ile tanıştım sonra herşeyim oldu benim. Bende anlamadım nasıl aşık olduğumu birden oldu herşey." Dedi.

ONSRAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin