《0:6》

28 4 8
                                    


Aya Kaai

🌘

Yüzüme gelen ışık ile gözlerimi açtım. Açtığım gibi gözüme gelen güneş ışığı ile gözlerimi kapattım ve yan tarafıma döndüm.

Gözlerimi geri kapatıp uyumaya hazırlandığımda hışımla gözlerimi geri açtım.

Oturur pozisyona geldiğimde etrafa baktım. Yan tarafta ben gibi yan tarafına dönmüş şekilde yatan Akira'yı gördüm.

Kaşlarımı çatarak etrafta telefonumu aradım. Telefonum çantamda olduğu aklıma gelince hızla Akira'nın başını altında olan çantamı çekip aldım.

Telefonuma baktığımda bir sürü cevapsız arama olduğunu gördüm.

Annem kişisinden 12 kere cevapsız çağrı.

Ablam kişisinden 15 kere cevapsız çağrı.

Mina kişisinden 10 kere cevapsız çağrı.

Chigiri kişisinden 39 kere cevapsız çağrı.

Ağzım 'o' şeklini aldı. Dudaklarımı dişleyerek ayağa kalktım. Yanımda hala ayı gibi yatan Akira'ya baktım.

Sonra etraftaki boş bira şişelerine baktım. Dün gece ikimizde baya içmiştik.

Başımdan sızı denilebilecek şekilde ağrı vardı.

Olduğum yere çöküp Akira'yı sarsmaya başladım.

"Akira."

"Akira."

Sarsmaya devam ederken o sadece mırıltılar çıkarıp başını diğer tarafa çevirdi.

Onu daha şiddetle sarsmaya başladım.

"Akira kalk artık! Ben gidiyorum sen git evine!" Dedim sinirle.

"Nereye geldin de nereye gidiyorsun Aya." Dedi Akira yattığı yerden.

"Gözünü açıp bak nerde olduğumuza ben gidiyorum." Dedim ve ayağa kalkıp yola doğru ilerledim.

Yola geldiğimde etrafa baktım. Buranın neresi olduğunu bile bilmiyordum.

"Aya beni bekle,"

Arkama baktığımda Akira başını tutarak yanıma geliyordu.

"Hızla ol!" Dedim güneş gelmesin diye gözümün üstüne elimi koyarak.

Yanıma geldiğinde o da ben gibi etrafa baktı. "Gel şuradan metroya binelim." Dedi ilerleyerek.

Bir şey demeden onu takip ettim.


Reika Saionji

🌘

Masaya bıraktığım telefon ile derin nefes verdim.

Akira'ya dün geceden beri ulaşılamıyordu. Sadece Akira değil Aya'da yoktu ortalıkta.

"Bakın bana kulak verin bunların ikisinin aynı anda ortalıktan kaybolması hayır değil. İkiside birlikte çıkacaklar bakın." Dedi Shou arkasını yaslanarak.

"Salak salak konuşma Shou! Aya'yı tanımasak bu dediğine hak verirdim." Dedi Ouzou gözleri kapalı şekilde ayakta uyuyarak.

"Erika'dan haber var mı Reika?" Dedi Ryuuji.

Başımı iki yana salladım. Tam o sırada Erika aradı.

"Hapörlere al." Dedu Aoto.

Telefonu açıp hapörlere aldım.

ONSRAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin