Aya Kaai🌘
Bana kırgan bakan Akira'dan gözlerimi çektim. Hızla Chigiri'yi kendimden ittirdim.
Beni öptüğünde hiçbir şey hissetmemiştim.. sadece iğrenmiştim.
Ama Akira'yı öptüğümde bunu hissetmemiştim.
Hızla ayağa kalktım. Sersemlemiştim.
Chigiri'ye baktım. Sevgilisi vardı beni neden öpmüştü.
"Sakın bir daha böyle birşey yapma!" Chigiri'ye sesimi yükselttik sonra hızla Akira'ya döndüm.
Bana ilk defa hiçbir duygu olmadan bakmıştı.
Neredeydi hani aşk, sevgi, merhamet...
Akira bana öyle baktıktan sonra hızla arkasını dönmüş ilerliyordu.
Gözümü diğerlerinin üstünde gezdirdim. Şuan hayatımda belki ilk defa utanıyordum.
Mina bana acıyan ve sinirli gözlerle bakıyordu.
Ouzou nefretle bakıyordu. Erika benden utanıyormuş gibi etrafa bakıyordu. Diğerlerini söylemek bile istemiyordum.
Hızl ceketimi aldım ve Akira'nın peşinden koşmaya başladım.
Onların ortasından geçerken Ouzou kolumu tutmuştu.
"Ne var!" Sinirli sesimle konuştum.
Ouzou nefret dolu kırmızı gözlerini bana doğrudan bakıyordu.
"Bana ban Aya sen ne yapmaya çalışıyorsun! Daha ne kadar Akira'nın canını yakabilirim diye mi uğraşıyorsun!"
Kolumu ondan kurtardım.
"O sesini götünden çıkarmadan kes sesini! Senin erkekliğin bana sökmez!" Hızla geri koşmaya başladım.
•••
Aradan bir saat geçmişti. Akira'nın peşinden ne kadar koşsam da kaybetmiştim.Aynı yerde dördüncü gezişimdi.
"Aya!"
Gelen sesle kafamı arkaya çevirdim. Erika, Mina ve Reika geliyordu.
Onlara baktığımda bana ifadesiz şekilde yaklaşıyorlardı.
"Ne oldu?" Durgun sesimle konuştum.
Mina bana yaklaştı ve ellerini omuzlarıma koydu.
"Akira'yı bulamadın mı?"
Başımı iki yana salladım.
Gülümsedi ve omuzlarımı okşadı. Tam birşey söyleyecekken Erika onu engelledi.
"Bok bulursun zaten!"
Ona baktım. Şuan hiç uğraşcak mecalim yoktu.
Geri Mina'ya baktım.
"Nerde olduğunu biliyor musun?"
Mina sustu. Biliyordu ama söylemiyordu. O da mı benden nefret ediyordu.
"Aya sen nasıl böyle birşey yaparsın?" Naif sesi ile konuşan Reika'ya baktım.
"Reika bak gördüğünüz gibi değil yemin ederim." Savunmasız sesimle kendimi savunmuştum.
"O zaman ne söyle bize!" Erika yine yüksek sesle konuşmuştu.
İlk defa ona sinirle ya da nefretle bakmadım.
"Chigiri beni öptü evet ama ben hemen ayrıldım sizde gördünüz!" Kendimi savunmaya çalışıyordum.
Erika bana bir adım yaklaştı.
"Biliyoruz hatta sizin kahkalarınızı da duyduk. Senin saçından böceği almasını da gördük!"Bende ona bir adın yaklaştım. Mina hızla aramıza girdi. Yine kavga edicez sanmıştı ama ben şuan kavga etmeyecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONSRA
Fanfic(Düzenleniyor👍🏿) ... 🎸 Onsra: Bir daha aşık olamayacağını anladığında gelen kalp kırıcı his. 🎗🌘