"Güçlü bir hafıza,ağır bir cezadır."
-Orhan Kemal✯
9 yıl önce; 30/12/2015
Kocaeli-İzmitÇok mutluydum.
Annem turuncu saçlarımı hafif okşarken,önüme gelen tutamları kulağımın arkasına sıkıştırıyordu.Babamsa bir taraftan arabayı sürerken,diğer taraftan da açmak için güzel bir müzik arıyordu.
Siyah ve son model bir Mercedes'deydik.Babam ön koltukta oturmuş araba sürüyordu.Babamın yanına alış-veriş poşetlerini yerleştirdiğimiz için annem arka koltukta,benim yanımda oturuyordu.
Yılbaşı için alış-veriş yapmıştık.Yeni bir Noel ağacı,yeni dekorlar,düşes ve yeni kıyafetler
Yılbaşı'nın vazgeçilmezleriydi.Özellikle aileyle kutlanan bayramlar küçük çocuklar için unutulmaz şeylerdi.Hafızaya taşınmış ve ölene kadar silinmeyecek şeyler.Belki öldükten sonra bile.
Bir anda aklıma gelen şeyle gözlerimi kocaman açarak elimi ağzıma götürdüm."Çikolata almayı unuttuk!" dedim pişmanlık dolu bir sesle.
Annemde bana katılıyormuş gibi ağzını aralamıştı."Üzülme," diyerek sırtımı sıvazladı."Yarın sabah baban istediğin kadar alır sana."
Annem tesellisiyle yeniden yüzüme kocaman gülümsememi yerleştirdim.Haklıydı,babam hiç bir isteğimi geri çevirmezdi.Eğer canım çikolata çekerse,o günün yarını eve koca bir poşet çikolatayla gelirdi.
"Tabiki alırım! Sen yeter ki iste güzel kızım." dedi babam gülümseyerek.
Herkes her istediğimi elime verene kadar durmazdı.Sadece söylemem yeterliydi.Birşeyleri elde etmem için çabalamam gerekmiyordu.Yediğim önümde,yemediğim arkamdaydı.Şanslı bir çocuktum.
Bir anda müzik çalardan bir melodi kulağıma çalındığında şarkının ismini kazıdığım hafızamın köşelerini karıştırdım.Bu şarkıyı çok iyi biliyordum! Nilüfer'in Son arzum şarkısıydı.Şarkı başladığı an bende ona eşlik etmeye başlamıştım.
"Gelse bile son günüm,
Koluna alsa ölüm,
Gözlerimin önünde,
Seninle geçen günüm.""Senden sonra kalbimi,
Sevgilere kapadım.
Ben seninle o günü,
Bin yıl gibi yaşadım.."Nakarat kısmı gelince sesimi yükselderek arabanın içerisinde konser vermeye başladım.
"Son arzun nedir diye,
Gelipte bana sorsalar,
Gözlerime bakıpta,
Herşeyi anlasalar.""Son arzun nedir diye,
Gelipte bana sorsalar,
Gözlerime bakıpta,"
Herşeyi anlasalar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Maskenin Ters Yüzü
Teen Fiction"Delilik,hassas insanların protestosudur." -Victor Hugo O her yerde.Gecelerimde ve gündüzlerimde.Rüyalarımda ve kabuslarımda.Gözümün önünde ve eli sırtımda.Beni seviyor ve aynı zamanda benden nefret ediyor.Belki de tek anlatmak istediği benim ne kad...