Tanıtım

16 4 6
                                    

Herkese merhabalar,
Yara ve Yankı evreninin tanıtım bölümüne hoş geldiniz.Bu benim ilk çalışmam veya yazdığım ilk kitabım değil ama bana göre yazım dilimin ne çok kolay ne de çok zor olduğu ilk kitabım.

İlk olarak şunu söylemek istiyorum;Kitabın ismi eskiden Elfida'ydı.Elfida;gözden çıkarılmış kişi anlamına geliyor.Ama daha sonra kitabın konusundaki bazı değişiklikler yüzünden ismi değişmeye karar verdim.

Kitap hakkında konuşacak olursak,Yaka ve Yankı 12 yaş ve üstü bir kitap.Ama 12 yaştan aşağı birinin okuması ciddi derecede bir sorun yaratmayacaktır.Kitabın içerisinde cinsellik bulunduran bir sahne veya uygun olmayan içerikler yoktur.Bazı piskolojik sorunlar tasvir edilmiştir ama piskolojinizi etkileyecek bir durum söz konusu değildir.

Kitabımızın ana kadın karakteri;Hazel Kavas lise son sınıf öğrencisi ve okulun voleybol takımında olan popüler kızıdır.Şimdilik bu kadar bilgi vereceğim Hazel hakkında,ki zaten açıklama kısmındada kitap hakkında yeterli bilgiye ulaşa bilirsiniz.

Kitabın her bölümünde en başta anlamlı cümleler ile karşılaşacaksınız.Umarım bu hoşunuza gider.

Neyse,benden bu kadardı.Kitap karakterlerinin profillerini bazı bölümlerde sizinle paylaşacağım.

Umarım Yara ve Yankı'yı beğenirsiniz.

İyi okumalar diliyorum💌!

Düzenleme;Kapak çalışması herşeyiyle Mavinmisim'e aittir.

Maskenin Ters Yüzü Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin