stoned

221 21 20
                                    

oy vermeyi ve BOL BOL yorum atmayı unutmayalım 😔










"Geldim."

Duyduğu sesle kafasını çevirdi ve marketten geri gelen Taehyung ile göz göze geldi. Aldıkları biralar bittiği için, içecek yeni bir şey almaya gitmişti. Bu sefer ne alması gerektiğini Jungkook'a sormuş, aldığı cevap bira olunca afallamış ancak sorgulamamıştı.

"Kaç tane aldın? Fazla duruyor."

"On." Poşetleri, oturdukları ağacın dibine attı ve Jungkook'un yanına oturdu. 

"Jimin ve Yoongi arasında ne var dersin?" Elindeki tenekeyi kafasına dikip, neredeyse bitirecek kadar büyük yudumlar aldığı sırada sorduğu sorunun, Jungkook'u kıkırdatacağını tahmin etmemişti.

"Ne yani? Yoongi'nin sana anlatmadığını mı söylüyorsun? Ölsem inanmam Taehyung"

"Hayır, tabi ki de anlattı." Tenekede bir damla bile bırakmayacak şekilde tekrar kafasına dikmiş, ardından lafına kaldığı yerden devam etmişti. "Bildiğim şeyleri senden duymak, ilk defa duyuyormuşum kadar hoşuma gidiyor." Jungkook'tan bir cevap alamamasının üzerine, cümlelerine ekleme yaptı. "Sesinin kulağa hoş geldiğini biliyorsun, değil mi? Şarkı söylemeyi sever misin?"

"Hayır, sevmem."

"Ben bayılırım. Dinlemeye de, söylemeye de. Bir de sen söylüyorsan tadından yenmez." Poşetten iki teneke aldı ve birisini Jungkook'un eline tutuşturdu. Bu sırada Jungkook'un ona bakmıyor olmasına rağmen gözlerini ondan ayırmamış ve son cümlesinin onun sırıtmasına neden oluşunu büyük bir zevkle izlemişti. Gülümsediğinde tamamıyla kendini gösteren ön iki dişi, tavşanı andıran bir görüntü oluşturuyordu. 

"Gülünce çok sevimli oluyorsun." 

Duyduğu "sevimli" kelimesiyle eş zamanlı olarak gülümsemesini kesmiş, kafasını Taehyung'a çevirmişti. "Olmuyorum."

"Jungkook, sürekli seksi olma çabanı bıraksan mı artık? Hem ayrıca benim ilgimi aynı zamanda seksi ve sevimli olabilen erkekler daha çok çekiyor." Onun ilgisini çeken insan tipi açıkça asla umrunda olmayan Jungkook, Taehyung'a cevabını omzuna konumlandırdığı bir yumrukla vermişti.

"Seksi olmak için ekstra bir çabam yok." 

"Eminim öyledir." Bir süredir elinde tuttuğu tenekenin varlığını hatırladığında, bugünkü kaçıncı yudum olduğunu bilmediği kocaman bir yudum daha aldı. Alkol onu çoktan sarhoş ederken, tek umrunda olan şey yanındaki çocuktu. Hala seksiliği için çabalamadığını anlatmaya çalışan Jungkook'a kulaklarını kapatmış ve elindeki içkisini yudumluyor olmasına rağmen umrunda olan tek kişi oydu.

"Hava kararmaya başlamış, yıldızları görüyor musun?" Jungkook'un seksiliği hakkındaki savunmalarını yarıda bölmüş, onu dinlemediğini belli etmişti. Jungkook lafının bölünmesine karşı derin bir nefes verdi ve bozuntuya vermemeye çalıştı.

"Görüyorum."

"Çok zor." Jungkook'un anlam veremediği cümlesinin ardından oturduğu ağacın dibinden kalkmış ve bulundukları tepenin en boş, gökyüzünün en rahatça görülebildiği kısmına geçmişti. Hala ağacın dibinde oturan Jungkook'a gelmesini işaret ettikten sonra, gözüne güzel gözüken bir yere uzandı.

rival | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin