stajdaki günleri her zamanki gibi geçmişti. günün sonunda sunoo yine jungwon'a gitmek zorunda kalmıştı çünkü ipadlerini değiştirmeyi unutmuşlardı.
"gelmişken yemek de yiyelim istersen? hazırlarım hemen." dedi jungwon ona gülümseyerek. sunoo gülümsedi.
"eğer ben de sana tatlı yapabilirsem o zaman neden olmasın?"
"ne yapacaksın?"
"sürpriz."
"tamam, ama evde yeterli malzeme var mıdır?"
"alıp gelirim şimdi, olmaz mı?"
"yorgun değil misin?"
"sen de yorgunsun ama yemek yapıyorsun değil mi?"
"evet, doğru. tamam sen bilirsin o zaman."
"tamamm, gidip geliyorum hemen!"
"tamam görüşürüz!"
ve jungwon yemek hazırlarken, sunoo da puding yapmak için malzeme almaya gitmişti. (canim puding cekior)
sunoo geri döndüğünde yemek hazırdı, jungwon hızlı mıydı yoksa sunoo mu yanaştı bunu bilmiyorlardı. ama sonuç olarak oturup karşılıklı yemek yediler.
daha sonra sunoo kullanacağı şeylerin yerini öğrenip puding yapmaya başladı. jungwon da mutfak masasında oturuyor, telefonuyla ilgileniyordu.
"jungwon." dedi sunoo, ona bir şey soracaktı. sorması iyi olacak mıydı hiç emin değildi ama yine de soracaktı.
"hm, efendim?"
"sevgilin var mı?"
jungwon bu soruyu beklemediğinden sessizleşti. sunoo sorduğuna pişman olmak üzereyken ise cevap verdi "hayır, yok... senşn var mı?"
sunoo gelen rahatlamayla gülümseyerek cevap verdi "mm, hayır yok benim de."
"neye gülüyorsun olmaması çok mu güzel?"
"yok, başka bir şey düşündüm."
"pekii, öyle olsun."
sunoo pudingi pişirdikten sonra kaselere dağıttı. "ben soğuk yemeyi tercih ediyorum ama istersen sıcakken de yiyebiliriz?"
"ben de soğuk severim, ama tencerede kalanı yiyebilirim.favori aktivitem."
"o benim de favorim, kaseleri buzdolabına koyayım ben sen al tencereyi."
"tamam."
beraber masaya oturup anaokulundaki çocuklarmış gibi tencerenin dibini kaşıklamaya başladılar ve tencereyi silip süpürdükten sonra anaokullu gibi davrandıklarını kendileri de fark ettiği için kahkaha atmaya başlamışlardı.
"gündüz çocuk bakıyoruz şimdi çocuk gibiyiz!"
"of! jungwon her yerin çikolata olmuş amk!"
"sanki senin olmamış! kendine bak önce!"
yüzlerini temizleyip biraz daha güldükten ve sohbet ederken soğumuş olan pudinglerini yedikten sonra sunoo ayaklandı. "otobüs kaçmasın, ben artık gideyim."
"kalsana."
"efendim?"
"pijaman da yanındaydı, kalabilirsin bu gece de... sorun değil yani."
"bilemedim ki..."
"yoruldun zaten, kal işte..."
"emin misin?"
"hayır değilim... of sunoo evet eminim kal işte!"
"ay tamam! kalırım. niye bağırıyorsun kalayım diye? deli midir nedir..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✓ yapistiriciyi yalamayin (opsiyonel) ⌗ sunoo × jungwon
Fanfiction"ya madem çocuk sevmiyordun ne diye anaokulu öğretmenliği okudun amına koyayım?!" "puanım ona yetiyordu." [story, texting] ©jadedstilll - 2023/24