Güneş kendini ortaya ışınlarını çıkartarak göstermeye başlamıştı, ve Sanemi ışınların kapalı gözlerine yansımasıyla uyanmıştı. Yavaşça esneyip yatağına oturdu. Daha güneş yeni doğuyordu, yani saat 6 veya 7 civarıydı. Yatağından kalkıp odasının kapısını açtı ve mutfağa doğru ilerledi. Ne yapsa diye düşündü kendi kendine, ve Genya'nın sevdiği bir şey yapmaya karar verdi.
Birkaç yumurta, un, süt, kabartma tozu ve vanilin çıkararak karışım hazırlamaya başladı. Karışım olduktan sonra bir tava çıkardı ve pişirmeden önce Genya'nın uyanmasını bekledi. Genya zaten erken uyanırdı, o yüzden sorun yoktu. Salona geçip koltuğa oturdu ve Genya'yı beklemeye başladı.
Kısa bir süre sonra Genya da uyandı ve abisine seslendi. "Abi? Erken kalkmışsın bugün." Sanemi ona baktı ve hafifçe gülümsedi. "Ah, evet. Güneş ışınları tam gözüme vurduğu için uyandım." Kıkırdadı. "Her neyse, pankek yaptım. Seni bekliyordum pişirmek için." Sanemi ayağa kalktı, Genya gülümsedi. İkisi de mutfağa geçti ve Sanemi pankekleri pişirirken Genya da masayı hazırlamaya başladı. Genya masayı hazırlayıp tezgaha yaslandı ve sohbet etmek için konu açmaya çalıştı. "Nemi, ben bugün Muichiro'lara gideceğim. Olur mu?" Sanemi tek kaşını kaldırdı ve Genya'ya bir müddetçe baktı. "Muichiro kim?" "He, kendisi benden kısa ve saçı uzun olan varya. Okulda illaki onla takıldığımı görmüşsündür." Sanemi o çocuğu hatırlayıp kısık bir sesle 'he' dedi. "O çocuk? İyi tamam." Sanemi kardeşine izin verdi. Genya'nın çok mutlu olduğunu anlayabiliyordu. "Teşekkür ederim Nemi!!" Genya abisine sarılacaktı, ama yemek pişirmekle uğraştığı için sarılamadı. "Ee, Genya. Çok mu yakınsınız o Muichiro'yla?" Sanemi bir anda sordu. Genya'ya baktı ve Genya'yı yüzü kızarıkken gördü. "O... Şey..." Yere baktı Genya. Sanemi yine tek kaşını kaldırdı. "Merak etme Genya. Söyleyebilirsin. Abin değil miyim?" Sanemi gülümsedi. Bu Genya'nın içini ısıtmıştı. "O benim... Erkek arkadaşım." Sanemi şaşırmıştı. "Sevgilin yani?" Genya, başını olumlu anlamda salladı. "Hm, anladım. Destekliyorum sizi." Sanemi gülümsedi ve kirli olmayan eliyle Genya'nın saçını okşadı. Genya bu tepkiye azıcık daha kızardı.
"Genya, bir... erkeği sevmek nasıl hissettiriyor?" Bir anda sordu Sanemi. Genya gülümsedi. "Bir kızı sevmekle hiçbir farkı yok. Sadece o sevdiğin erkeğin homofobik veya straight olması çok ihtimal." Genya açıkladı. "O yüzden birine açılmayı düşünüyorsan sexuality'sini sorsan daha iyi yaparsın bence." Genya önerdi. Sanemi yere baktı.
Okyanus erkek değildi ki. Cinsiyetsizdi.
"Peki... Cinsiyetsiz birini sevmek nasıl hissettirir sence?" Sanemi yere bakarak sordu. Aynı anda da pankekleri pişiriyordu hâlâ. Genya o 'cinsiyetsiz' kişinin kim olduğunu adı gibi biliyordu. "Hmm..." Düşünüyormuş gibi yaptı Genya, aslında Giyuu abisinin tavsiyelerine uyuyacaktı, çünkü ikisi de Sanemi'nin ya er ya geç bu soruyu soracağını biliyordu. "Bence aynı his. Ha kız, ha erkek, ha cinsiyetsiz. Ne farkı var?" Genya gülümsedi, Sanemi de ona. "Sağ ol, Genya." Sanemi pankekleri pişirmeyi bitirdi ve ikisi de sofraya geçtiler.
Bir süre sonra Sanemi bulaşıkları yıkarken Genya evden çıkıyordu. "Görüşürüz abi!" Genya evden çıkmadan önce seslendi abisine. "Görüşürüz Genya." Sanemi de ona seslendi. Genya evden çıktı, Sanemi de bulaşıkları yıkamayı bitirmek üzereydi.
İşini bitirip ellerini yıkayıp odasına geçti. Telefonunu eline aldı. Normalde Okyanus'a yazardı, ama bu sefer öyle yapmadı. Google'ı açtı. Arama kısmına ne yazdığını görünce kendi bile şaşırdı: "Sexuality testi."
Evet. Sanemi'nin bu testi yapması lâzımdı. Öğrenmesi lâzımdı.
Karşına gelen ilk testi açıp yapmaya başladı. Testi bitirip sonucuna baktı. Biseksüel. Farklı testler de yapmaya başladı. Bazıları biseksüel, bazıları ise panseksüel sonucunu verdi.
Sanemi'nin kafası karışıktı. Okyanus cinsiyetsizdi, yani Biseksüel olamazdı. Okyanus...
Bir saniye, ne?
Niye bu sexuality konusunu Okyanus'a bağlayıp durdu? Yoksa...
Hayır.
Hemen Instagram'a girdi Sanemi.
...
nem1wind_:
Sanırım panseksüelim.
Hayırlı uğurlu olsun.theoceanofapathy:
Sanemi?
Emin misin?nem1wind_:
Evet.
Bir sürü test yaptım.theoceanofapathy:
HAHSWJDJWOSJLW
Test mi?
Lütfen bana o sexuality testlerinden yaptığını söyleme.nem1wind_:
...theoceanofapathy:
Onlarla anlayamazsın ki.
Onlar saçma salak bilgi verip aha sen gaysin diyorlar.
Bunu kendin anlaman lâzım.
Yoksa hiçbir anlamı kalmaz ki.nem1wind_:
Şimdi böyle diyince...
Haklısın.
Kendimi tanımam gerek.theoceanofapathy:
Aynen öyle.nem1wind_:
Hep yardım ediyorsun bana Okyanus, sağ ol.theoceanofapathy:
Rica ederim, Sanemi.
Her zaman yanındayım.
Bir sorunun olursa bir mesaj uzağındayım.nem1wind_:
:)
theoceanofapathy mesajınıza 🙂 bıraktı....
Sanemi yatağında yatarken telefonunu elinden bıraktı. Tavana bakıp iç çekti.
Niye doğru düzgün tanımadığı birini sevmeye başlamıştı ki? Anlamıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlgisizlik Okyanusu
Nouvelles"Dertler... Hepimizin vardır." İlgisizlik Okyanusu ve Nemi Rüzgârı. Rüzgâr hastaydı; bağırır çağırır, kendini tutamazdı. Okyanus bunu anlayıp onun hayatını değiştirmeye kendisine yemin etmişti. Okyanus ise hayatındaki dertlere rağmen Rüzgâr'ın der...