"Bi bi dakikaya yaa sen ne dediginin farkında misin ne yani benim babam senin annen şaka mı yapıyosun?"
"Evet şakaydı."
"Bravo yani kaçırdık arabayi ve senin yüzünden niye duruyosun ki inandırıcı olsun felan mi ayakta alkışlıyorum."
"Kızım asıl sen mi şakasın yoksa saf mısın böyle bi durumda ne şakası annem o benim annem ve sen annemi neyle suçluyosun bir daha düşün istersen."
"Ha anneni suçluyomuşum suçlu degil yani babamın evli olduğunu bile bile babamla beraber dudak dudaga."
"Sus yeter!"
Arabadan hızla inip kapıyı çarptı.İçim bir nefret oluşmuştu.Arabadan inip:
"onları dün gözlerimle gördüm bende inanmak istemiyorum bütün bunlar rüya olmaliydi ama hepsi gerçek."
"Bin arabaya." diyerek şöför koltuğuna geçti.
"Nereye gidiyoruz?"
"Sabah konuşurken duydum boğazda iş görüşmesi mi ne varmış"
"İş görüşmesiymis yalancilar."
"Bana bak Hümeyra emin misin o kadının annem olduğuna."
"Dün gördüm onları işte bugünde buluşucaklar eminim"
Gelmiştik. Lokanta çok lüks bir yerdi ve babamın bi kadınla beraber burda oturmasına şaşırmıştım. Bizi daha önce hiç boyle bir yerlere getirmemişti. Ama bu kadinla...
Lokanta iki katlıydı üst kata çıkıp aşağıyi izlemeye başladık. Ama henüz bi yakınlasma yoktu. Ama beklicektim pes etmek yoktu.
"Ne yapıyorum ben seninle durmuş burda annemi izliyorum"
"Hayir nereye gidiyosun " kollundan tutmayı başarmıstim.
"Ne bekliyosun burda annemi bi adamla öpüsürken izlememi mi? "
"Tamam izleme ama engelde olma onların fotoğraflarını çekicem ve eğer sen aşağı inersen beni engellemiş olursun"
Hafif bi sırıtmayla
"Peki ne yapcaksın fotoğraflarını çekip gazetelere mi verceksin ergensin ve komik"
"Şu an bu laflarını takamıcağım daha önemli islerim var benim. İzlemek istemiyosan git"Hızlıca merdivenlerden inmeye basladik. Dün yapamadıklarımı burda yapacaktim. Etraf çok kalabalıktı tam istediğim gibiydi.
Yanlarına gelir gelmez çantamı masaya atıp
"Merhaba baba, pardon karısını aldatan adam mı demeliydim yoksa bütün ailesini İstanbul'daki metresi için taa Ankara'dan kalkıp gelen adam mı yoksa kendi suçunu kızıyla örtmeye çalışan mı, kızının söyledikleri hoşuna gitmyince vuran adam mı demeliydim" avazım cıktığım kadar bağrıyodum. Bütün herkes bizi izliyodu.
Babam ayağa kalkıp "kes artık şunu hiç bi sey göründüğü gibi degil "
"Bu çirkin kadınla mı aldatın annemi annemde eksik olan ne var söylesene parası mı böyle minicik etekler giymedigi icin mi yoksa seni sevdigi icin mi söylesene annem bunu hakedecek ne yapti. Herkes iyi npbaksın bu adama bu adam pisligin teki."
Ali kolumdan tutarak "Hümeyra kendine gel"
"Nihat kızın neler söylüyo"
Bu sefer Ali'nin annesine dönerek
"Neden söylediklerim hoşuna gitmedi mi bi adamin metresi olmak zoruna mı gitti"Yanağımda tekrar bir sızı ama bu sefer vuran Ali'nin annesiydi.
"Bu rezilliğe daha fazla dayanamıcam Nihat ihaleyi unut."
İhale mi ne ihalesi ne alaka ne yani bu şimdi iş görüşmesi miydi.Yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAZGEÇEMEM
Teen FictionSen benimsin sadece benim bu yaşanmışlar için senden vazgeçmek mi !!!!