Gözlerimi açtığımda sabah olmuştu. Yataktan kalkmak benim için işkenceydi adeta. Boşboş duvara bakmak hobimdi. Saat baktım ve daha 07:15 di kahretsin daha çok erken. Ama ben hazırlanana kadar saatler geçerdi. Annem okula gitmemi istememisti bir gün daha dinlenmem iyi gelirmiş ama kimin umranda. Evde duramazdım. Hele ki bütün gün yatakta yatamazdım.
Banyo yaptıktan sonra saçımı düzleştirip aşağıya indim. Bütün bunları yapmam neredeyse 2 saatimi almıştı.
Aşağıya indiğimde annem kahvaltıyı donatmıştı. "Burnum mutfakta çok güzel bir böreğin piştiğini söylüyor." "Ahh ne kadarda güçlü bir burun hemen herşeyi anlıyor." sırıtarak masaya oturdum. Bu arada babam evden gittikten sonra hiç gelmemişti. Annemin emekli maaşı vardı. Onunla idare ediyorduk.
"Bugün avukatla konuşmaya gideceğim eğer babanda aynı fikirdeyse çabucak biter. Üzgünüm Hümeyra o senin baban olabilir ve ailendik biz senin ama o adamla daha fazla yapamam beni affet kızım."
"Annem ben senin her zaman yanındayım, bu durumda sana nasıl kızabilirim ki kendini suçlu hissetme tek suçlu babam. Seni yalnız bırakmayacağım bende gelmek istiyorum."
"Hayır okula gideceksin derslerini aksatma üniversite sınavlarına hazırlanman lazım bu zamanlar derslwrini aksatıyorsun gözümden kaçmadı."diyerek göz kırptı.
"İyi o zaman ben okula kaçar biraz daha kalırsam geç kalıcam"Zil çaldı son derste sonunda bitmişti. Kafam zonkluyo gibiydi. Fizikten nefret ederdim ve hiç de yapamazdım. Nisa'yla okulun çıkışına doğru yürümeye başladık.
"Offf anlamıyorum bu fizikten ne yapıcam yaa kalıcam kesin bu sınavdan"
"Çok kolay kızım biraz mantığını anlaman yeterli olacaktır gerisi zaten formül, aa bak ne diyeceğim bize gelsene hem biraz fizik çalışırız hemde kafan dağılmış olur ne dersin?"
"Tamam olur"derken arkamdan Caner "ne oluyormuş bakalım"
"Nisa bana fizik anlatcakmış!!" dedim Ali'ye bakarak. Off niye benimle hiç konuşmuyordu.
"Bize gelsenize bizde çalışalım ha Ali" diyerek omzuna vurdu Caner. "Bana uyar " dedim hemen atlayarak.
"Tamam hadi atlayın"dedi Ali. Gülümseyerek baktım ama tık yoktu. Sanki ben onu öpmüştüm. Hem öpsün şimdi de hiç bir şey olmamış gibi davransın hiç konuşmasın.Arabayı Ali kullandı ve Nisa'yla bende arka oturduk. Anneme kısa mesaj çektim. Merak etmemesi için. "Buse nasıl Ali?" "İyi" bu kadar mıydı vereceği cevap bu muydu yani?"Fizikten anlayanız var mı? Yani bana yardım edebilecek?" "Ben varım ya "dedi Caner. "Gerçek anlamda demiştim ben sınıfta kaldığını biliyorum bu ikinci senen" "Daha iyi işte bu konuları ezberledim, şimdi ben anlatırım sen anlamazsın o ayrı bir konu zaten."
"Aa bana şimdi sen laf altından gerizekalı mı diyorsun?" "Vayy anladın, yok kız o kadar gerizekalı değilmişsin" dedi arkasını dönüp burnumu sıkarak. "Ya uff bırak"dedim elimi burnumdaki eline vurarak. Arabada sadece ikimiz gülüyoduk. Aynadan Ali'yle göz göze geldik ve birden sebebsizce utandım. Gözlerimi kaçırmasam hala bakıyordu.Geldiğimiz yer kocamandı. Sıra sıra evler vardı geldiğimiz yerde. Ve evlerin hepsi filimlerdeki gibiydi. Ağaçlık alanlar, havuzlar,korumalar...
Eve girdiğimizde bizi ilk önce uzun bir koridor karşılıyordu. Sağ tarafta salon vardı. Salondan bilardo odasına inen merdivenler vardı ancak bu kadarını görmüştüm. Çok gezmeden Caner'in odasına çıktık.Caner mutfaktan abur cubur getirdi ve çalışmaya başladık. Ali anlatıyordu ben ve Nisa dinliyorduk Caner ise sürekli kaytarma peşindeydi. Ders mi dinliyordum yoksa Ali'yimi izliyordum belli değildi.Neredeyse bir iki saat felan çalışmıştık. Artı bende kayışlar kopmuştu tamamen Ali'yi izlemeye basladim. Çok tatlı bir masumiyeti vardı. Her zaman çok ciddiydi. Bizden çok farklıydı 18 yaşında değilde kocaman bir adamdı sanki.
"Hümeyra Hümeyra" diye alttan alttan dürttü beni Nisa "sana soruyoruz cevaplasa" dedi. Herkes bana bakıyordu. Bi an dalmıştım Ali'ye. Ve bana soru soruyorlardı. Kızardığımı hissettim. "Anladın mı Hümeyra"dedi Ali."Hı-hı" diyebilmiştim. "Bence bugünlük bu kadar yeter, yoksa soruları incelemeyi bırakıp birbirimizi izlicez" dedi Caner ve pis pis sırıttı. "Kes gırvalamayıda bize içecek bir şeyler getir." dedi Ali ve ben iyice kızarıyordum.Caner aşağıya indi ve bizde toparlanmaya başladık."Bu böyle olmayacak ya üstünde durdukça kafam karışıyor benim sınavda ne yapcaz?" dedi Nisa bende birden çenemi tutamayarak "Ali'den kopya çekeriz" dedim. Ali kaşları çatık dudakları hafif bir sırıtma aldı. "Şaka şaka yaptim yaa tamam" dedim özür dilermiş gibi. Aşağıdan gürültü cam kırılma sesi geldi.Nisa'yla birbirimize ne oluyo gibisinden bakarken Ali hemen aşağıya inmişti bile. Peşinden hemen bizde gittik. Merdivenlerden inerken koridorda Caner'i gördüm ve bardak tepsisi parçalanmış şekilde duruyordu. Caner hem şakın hem sinirli bir şekilde salona bakıyordu."ne oldu Caner" diyerek Caner'in yanına geldim ve salona baktim. Babam ve bir kadın sarılmış elleri kadının kalçasında, dudak dudak bir şekildelerdi. Kadın cafede gördüğüm kadındı. Babamı hep böyle bir şekilde yakalamak zorundamıydım.
Oylarınızı bekliyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAZGEÇEMEM
Teen FictionSen benimsin sadece benim bu yaşanmışlar için senden vazgeçmek mi !!!!