Tanışma

62 2 0
                                    

Birine güvenmek zaman mı ister, yoksa seni sevmesi yeterli mi? Sevgi ve güven çok ayrı şeyler aşk ise tamamen farklı...

Ali'ye olan duygum hangisiydi? Onu seviyor muydum(!) bir kaç günde tanıdığım insanı ne kadar sevebilirdim... Belki de bana bu kadar yakın davrandığı için ona karşı sevgi hissediyordum. Yoksa babamdan nefret ederken babama olan sevgimi onda mı arıyordum boşluğumu onunla mı doldurmaya çalışıyordum? Yoksa ilk görüşte aşık mı olmuştum?

Belki ondan hoşlanmaya başlamıştım ama niye bana tahlil yaptırsın ki? Hem de benim haberim olmadan böyle bir durumdayken? Hadi bunları geçtim niye böyle bir şey yapmaya ihtiyaçları oldu ki?

Daha fazla meraka dayanamayıp onlara doğru ilerlemeye başladım.Ali'nin annesi beni görünve bana doğru geldi ve gülümsüyordu. Bi kaç saat önce bana tokat atmıştı. Ama haklıydı onu dinlemeden kadına hakaret etmiştim. Kimse benim yerimde olsa o da öyle yapardı.

"Hümeyra geçmiş olsun canım annen için gerçekten üzüldüm babana karşı söylediklerinde haklıydın öyle bir durumda yakalamışken benden şüphelenmende normal sana biraz sert davrandığım için özür dilerim yani o tokatı hak etmiyodun" kadının yüzüne öküzün tirene baktığı gibi bakıyordum. Lokantadaki cazgır kadın gitmiş karşımda nazik naif biri duruyordu. "Ah olanlardan dolayı tanışamadık ben Sedef Ali'nin annesi, Sönmezler şirketinin sahibi babanlada bir ihale için konuşmaya gitmiştik. Seninle böyle tanışmak istemezdim". Uzattığı eli hafifçe sıktım. "Ben Hümeyra Ali'nin sınıftan arkadaşıyım."
"Hazırsanız gidelim mi" diyerek elini belime koydu Ali. Bu birden heyecanlanmama neden oldu dokunduğu yerdeki hücrelerim yine bayram ediyordu. Tamam manasında kafamı salladım.

Merdivenlerden inerken Sedef arkamızdan gelmemişti."Ali, sana bir şey sorabilir miyim?"
"Evet"
"Annenin bahsettiği kız ben miyim ya aslında kapı dinlemem valla bak öyle zaten sana bakmaya geliyodum birden sesini duyunca-"
"Evet sensin"
Bomboş bakıyodum neden böyle bir şey yaptırma ihtiyacı vardı.

Yeni bölümü hemen yayınlamayı düşünüyorum bu bölüm kısa oldu,
Oylarınızı bekliyorum.

VAZGEÇEMEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin