6.

17 4 0
                                    

"Just a year ago, things were different."

★Soyeon pov

Miközben anyáékhoz mentünk rájöttem hogy a drága hugom még baromira Scarlettéknél van szóval arra felé vettük az irányt. Bekopogtam és egy "gyere" után be is mentem. A hugom a kanapén volt kidőlve mellette Scarlett.

-Szia. -jött ki a konyhából egy mosolygós Han.

-Szius Hannie. Nem akartalak zavarni, csak Mináért jöttem. -mosolyogtam én is miközben átöleltem.

-Jaj nem zavartál. Egyébként pedig majd akkor nemsokára találkozunk az új sulimba. -kacsintott.

-Sikerült rá venned anyukádat? -kérdeztem mire bólintott. -Ja igen. Yuna ő itt Han aki kiskoromtól a legjobb barátom már-már testvérek vagyunk és Hannie ő itt Yuna, Yuna pedig a barátnőm. -mondtam mire Yuna elpirult.

Még beszélgettünk egy kicsit majd már tényleg anya felé folytattuk az utunkat.

Amikor odaértünk már ott volt apa kocsija. 

-Na gyertek. -mondtam és kiráncigáltam őket a kocsiból. A kicsi Minát azért mert nem szereti az új embereket -ahogy én sem- ú, Yunát pedig azért mert nagyon izgult és stresszelt.

Mikor bementünk az ajtón megütött a nagyon finom kaja illat. A nappaliba már ott ültek apámék. Olyan deja vu csak most nincs itt az a csicska. 

-Hogy én hogy örülök hogy megint látlak titeket. -mondtam apámnak és a nőjének akik nyalták-falták egymást. -Azért megkérhetlek titeket hogy ne a kanapén csináljátok? -kérdeztem mire anya is kijött az idegen férfivel a háta mögött.

-Szia kincsem. -puszilt meg anya engem, majd Minát és végül Yuna is bemutatkozott. A férfi is bemutatkozott és nagyon kedves és udvarias. Amikor leültünk enni elkezdtünk enni, majd anya megmutogatta a baba fotóinkat és a tini fotóimat is Yunának meg Seojunnak is, mert kiderült ez a neve anyám új párjának.

-....és itt Soyeon éppen motorozni tanult. -mosolyodott el anya az emlékre és be is könnyezett.

-Ez volt az első motorom. -mosolyogtam én is.

-Mii te motorozol? -kérdezte Yuna mosollyal az arcán.

-Igen. -mosolyodtam el én is.

-MUTAASD MEG!! MÉG ÉN SEM LÁTTALAK MOTOROZNI!! -izgult fel a drága kis húgom.

-Nem nem. -kuncogtam fel.

-Na kincsem kérlek. Én is nagyon rég láttalak motorozni apád pedig szerintem nem is tudta hogy motoroztál / motorozol. -nevetett fel apa döbbent fejére.

-Ahmm.. na jó legyen. -mondtam. -De először is valami kényelmesebbe át öltözöm mert ez a farmer nagyon hosszú. -mondtam és felszaladtam a szobámba. Gyorsan fel vettem egy másik ruhát majd lementem.

Ez a farmer már csak a bokámig ért le szóval tökéletes lesz

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ez a farmer már csak a bokámig ért le szóval tökéletes lesz.

Gyors kiválasztottam hogy melyik motorommal menjek mert 2 motorom van egy Yamatha R7 meg egy Yamatha R6. A Yamatha R7-et választottam. Az én garázsomba egy csomó motor van és kocsi, de itt csak ez a két motor van habár valamelyik nap szerintem elviszem a hetest. A többieket megkértem hogy álljanak ki az útra ahol teljesen megtudják nézni hogy száguldozom vele. 

(Yamatha R7)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Yamatha R7)

Felültem a motorra és kimentem a garázsból. Amikor lezártam a garázst, még anyu jól megölelgetett és mondta hogy vigyázzak magamra attól függetlenül hogy csak az utcában száguldozom. Felszálltam és elkezdtem száguldozni az egész utcában. Majd megálltam anyáék mellett.

-Gyere. -mondtam Yunának mire odajött mellém. -Akarsz velem motorzni a városba? -kérdeztem miközben ezt a fülébe suttogtam mire bólintott. -Nagyon szép helyre viszlek. -mondtam és leszálltam. -Maradj itt kicsi. -odamentem anyához és Seojunhoz. -Elviszem a városba Yunát egy nagyon szép helyre rendben? Majd írok ha odaértünk. -anya bólintott megölelgetett engem és megpuszilgatott. -Majd jövünk és ma szerintem itt alszunk. -mondtam mire anya bólintott.

Odamentem Yunához és felraktam rá a bukó sisakot és felültettem, majd elindultunk. Yuna nagyon kapaszkodott belém. Mikor megálltunk rögtön le szállt a motorról és leült a fűbe. 

-Jól vagy? -kérdeztem miközben a hátát simogattam.

-Igen, csak kicsit gyors volt. -mondta.

Az új lány. ~glWhere stories live. Discover now