"Everyone has a chapter they don't read out loud."
★Soyeon pov★
-Nézzétek, nekem ehhez nincs se kedvem, se időm. Ha van valami nagyon fontos akkor azt mondjátok el most. -mondtam miközben lehoztam a bőröndömet.
-Mi nagyon sajnáljuk hogy olyanok voltunk veled. Nem tudtuk mi az oka annak hogy Yoongi utál és habár még most se tudjuk hogy mi az oka, attól függetlenül szeretnénk bocsánatot kérni. Elmondta hogy egyáltalán nem téged utál, hanem amikor rád néz mindig tudja hogy nagyon össze tört és ezt soha sem fogja magának megbocsájtani. -mondta Jimin.
-Egyáltalán nem haragszom egyikőtökre sem. Azt tettétek amit helyesnek gondoltatok. Ha ti ezt így gondoltátok abban a pillanatban akkor így gondoltátok. De ettől függetlenül nehogy azt higgyétek hogy ez el van felejtve. -mondtam nekik. Ekkor éppen haza ért Lix is és Mina is.
-Sziasztok. -köszönt Mina majd felment a szobájába. Felix is köszönt de csak nagyon halkan, nyilván lehetett rajta látni hogy haragszik a többiekre. Elmondtam neki az egész sztorit, barátok vagyunk szóval megértem. Ha fordítva ez lenne én is utálnám őket. Nekem a barátaim és a családom a legfontosabb.
-Szeretnétek maradni? Nem tudom hogy van-e valami dolgotok, de ha akartok maradjatok vacsorára. Amúgy is le kellene foglalni a kis hercegnőt hiszen Felixszel még nem pakoltunk be mindent. -mondtam Yunáéknak.
-Maradhatunk. -mondta Yoongi.
-Rendben, akkor Mina majd nemsokára lejön addig pedig tudtok tévézni. Kaja csak később lesz reméljük nem baj. -mondtam, majd felmentem pakolni.
Este
Este már mindenki hulla fáradt volt, így hát úgy döntöttünk hogy itt aludnak Yoongiék. Habár Felix néha elég szúrós szemekkel nézte őket, elviselhető volt a jelenlétük. Úgy volt hogy kaját csinálunk, de már mindenki halál éhes volt így inkább rendeltünk.
Kb. 30 perc múlva meg is jött a kaja. Mindenki evett csöndben, mikor is valaki hívott. Anélkül hogy megnézném ki az, felvettem a telefont.
-Haló? -kérdeztem bele a vonalba amikor már egy ideje senki sem szólalt meg.
-Szép jó napot hölgyem! Hogy tetszik lenni? Úgy hallottam hogy nemsokára jön Japánba. Nem lenne kedved találkozni velem? -kuncogott Ricky a vonal végén.
-Jó napot uram! Jól tetszek lenni és ön? Jól hallotta, és de. Szívest örömest találkozom önnel. -nevettem.
-Jól vagyok köszi. -mondta mosolyogva. -Már nagyon hiányzol az itteni bagázsnak, főleg Zhang Hao-nak.
-Ti is hiányoztok nekem. -mondtam.
-Mizujs mostanában veled? -kérdezte.
-Majd lesz mit mesélnem és majd fogok is uram, de most éppen eszem. Ha lehet akkor ezt a megbeszélést későbbre halasztanám és egy vendéggel. -néztem rá Lixre aki csak értetlen fejet vágott.
-Hmmm.. barátnőd van? Egyébként igen tudjuk, de erre kérlek válaszolj. -mondta.
-Nincs akkora szerencsém. -mondtam. -De majd story-zok csak most eszek. Na csók, majd később hívlak titeket. -mondtam majd leraktam a telefont.
Még egy ideig néma csendben ettünk, majd random elkezdtünk beszélgetni.
~~~
Halii! Tudom hogy most nem voltak részek egy ideig. Ne haragudjatok emiatt, nemrégen voltam táborba és hát azóta eléggé fáradt vagyok, viszont mostmár megpróbálok majd írni mindennap! Csóók!❤️
YOU ARE READING
Az új lány. ~gl
Roman d'amour~Saját elmém szüleménye. ~Minden kitaláció. ~Legfőképpen lmbtq+ támogatóknak vagy tagoknak ajánlom, de tőlem bárki elolvashtja. ~A homofób megjegyzéseket mellőzétek. ~Jó olvasást!