"Big or small, lies are lies."
★Soyeon pov★
Jihoon bejött és leült közénk, majd elkezdtünk lelkesen beszélgetni.
-Uhh tényleg jut eszembe ha már itt vagyok. -néz felém Jihoon már a nappaliba. Mivel mindenki befejezte a kajálást ezért bementünk a nappaliba ahol elkezdtünk beszélgetni. Jihoonnal a legjobb fiú barátommal is tök jól el beszélgettek aminek nagyon örültem. -A divattervező cégnél eltünt pár selyem anyag. Utánanéztem, de semmit nem találtam. Mit tegyünk?
-Uhh.. rendelj kérlek új selyem anyagot, az eredeti színekből. -mosolyogtam.
-Lesz erre elég pénzed kincsem? -kérdezte Yuna.
-Persze hogy lesz. Több mint 20 millió wonom van. -mosolyogtam.
-Több mint 20 milliárd te fogyatékos. Tudom miért én kezelem a pénz ügyeideit. -nevetett.
-Akkor több mint 20 milliárd. -mosolyogtam.
-17 éves vagy és milliárdos? Hát persze én meg higyjem is el. Fogadjunk hogy az is hazugság hogy a Kim cég része vagy. -nevetett fel ironikusan Yoongi.
-Hát nem tudom Yoongi.. lehet azóta még nagyobb kurva vagyok és abból szerem a pénzt hogy mindenkivel össze fekszem. Hiszen te megmondtad kis korunkba és te jobban tudod mint én vagy nem? -kérdeztem én is nevetve. -De ha ennyire nem hiszed el akkor gyertek el egyszer mindkét Kim céghez és lássuk meg hogy ott dolgozom-e vagy nem. -mosolyogtam. -Akár holnap is eljöhettek. Ma aludjatok itt és akkor holnap arra felé megyünk. -mondtam.
-Rendben legyen. -mondta Jimin is méregetve engem. Ekkor bizony hívni kezdtek.
-Igen tessék? Kim Soyeon. -mutatkoztam be.
-Haló? Soyeon te vagy az? -nevetett fel Lix a vonal végén.
-Hát én. Miben segíthetek neked? -kérdeztem mosolyogva..
-Te vagy a Kim cég vezetője? -döbbent meg. -Egyébként a Lee család csak részvétet akar nyilvánítani. -mondta szomorúan. -Részvétünk. Nagyapa nagyon össze tört amikor megtudta hogy elhunyt a legjobb barátja. Ja és holnap majd elmegyek a papírért mert egyeztetni szeretnék még a koncertről meg ilyenek.
-Tudom mondta a titkárom hogy holnap lesz egy tárgyalásom a Lee céggel. Sajnálom hogy a nagyapád össze tört, én is össze törtem. Mindegy. Egyébként igen én vagyok a vezetője, mivel én örököltem nagyapa cégkét és holnap szeretettel várlak titeket. Szia.
Még beszélgettünk, majd mindenki eltette magát holnapra, hiszen szerintem mindenki nagyon fáradt volt már.
Másnap
Mikor felkeltem, gyorsan reggelit csináltam, ettem, fürödtem és felöltöztem.
Ezután felkeltettem Yuna kincsemet is, majd ő is elvégezte ugyanezeket a dolgokat. Utána ment Yuna is felkelteni Yoongiékat.
Amikor végre ők is elkészültek már vártam hogy indulhassunk. Még gyorsan mielőtt elindultunk volna rájöttem hogy ez a szett így nem jó így hát felvettem valami elegánsabbat.
-Most erre a kurvás megjelenésre kellett még várni? -nevetett Yoongi mikor lementem.
-Kussolsz. -mondtam kedvesen.
-Mert mi lesz ha nem? -kérdezte nevetve, mire úgy tökön rúgtam hogy rendesen felordított.
-Ez. -mosolyogtam amikor elfeküdt a földön. -Tudod mióta te elmentél azóta sokat fejlődtem szóval kussolj. -mondtam. -Megvárunk titeket kint, csak légyszi siessetek. -majd kimentem az ajtón.
Beültünk a kocsiba, majd ott várakoztunk. Egy idő után már ők is jöttek utánunk, de én még vissza mentem bezárni az ajtót.
YOU ARE READING
Az új lány. ~gl
Romance~Saját elmém szüleménye. ~Minden kitaláció. ~Legfőképpen lmbtq+ támogatóknak vagy tagoknak ajánlom, de tőlem bárki elolvashtja. ~A homofób megjegyzéseket mellőzétek. ~Jó olvasást!