5.

23 3 1
                                    

"I'm not perfect. I'm original."

★Soyeon pov

Miután Scarlettnél hagytam Minát elindultam Yunához. Futottam és egyszer el is estem a sáros vizes talaj miatt, meg is lett a következménye mert a kezembe bele is álltak üveg szilánkok, de csak tovább futottam.

Amikor megérkeztem bekopogtam és Yuna ajtót is nyitott majd behívott.

-Szia. -ölelt meg mire vissza öleltem óvatosan.

-Jól vagy? -kérdezte Yuna mire bólintottam. -Dehogyis vagy jól, hiszen a kezedbe üveg szilánkok vannak és vérzik. -mondta és leültett a kanapéra, majd hozta az első segély dobozt. -Miért vagy ilyen vizes és sáros?

-Párszor elestem futás közben. -kuncogtam fel. -Jobban vagy? -kérdeztem amikor láttam könnyes szemeit.

-Mostmár igen. -mosolygott. -Sajnálom ha megzavartalak.

-Á, nem zavartál. Éppen nagyba vacsoráztunk, de nem baj mert veszekedtünk is. -mondtam és mosolyogtam én is. -Hol van egyébként a bátyád? -kérdeztem kedvesen.

-Elment a párjával lenni, mert mostanában nagyon keveset vannak együtt. -mondta. -De nem akaratam őket hívni mert szükségük van a magányra és szerintem úgyis éppen 18+ ment szóval ja. -mondta és felkuncogott.

Miután kiszedte az üveg szilánkokat azután elküldött fürdeni, majd lefeküdtünk aludni.

Reggel

Amikor felkeltem akkor már Yuna nem volt mellettem, de isteni illatokat éreztem szóval gondolom a konyhába volt. Amikor lementem akkor megláttam a kis konyha tündért aki miközben csinálta a reggelit táncikált. Nagyon szép és jó látvány volt.

-Jó reggelt. -mondtam miután meguntam a szó nélkül ácsorgást.

-Jó reggelt. -mosolygott és megölelt. -Hogy aludtál?

-Én jól és te? -mondtam miközben vissza öleltem.

-Jól. -mondta majd elengedett. -Remélem szereted a palacsintát mert reggelire azt csináltam. -mondta és leült az asztalhoz.

-Igen szeretem és köszönöm. Igazán nem kellett volna. -mosolyogtam és homlokon pusziltam mire ő elpirult. -Mielőtt kérdeznéd, igen tudom a jelentését. -mondtam és leültem mellé. Belehúztam az ölembe majd megetettem miközben én is ettem.

Miután ettünk, vissza feküdtünk az ágyba. Pár perc múlva vissza aludt míg én csak mellette feküdtem és néztem, majd hozzám bújt.

Elkezdett csörögni a telefonom, mire én felvettem azt el sem olvasva hogy mivan kiírva.

-Szia kincsem. -köszönt nekem anya.

-Szia anyu, hogyhogy hívsz? -kérdeztem miközben elmosolyodtam.

-Hát szeretnék veled beszélgetni. -mondta mosolyogva. -Azt szeretném mondani hogy van párom és hát szeretném neked bemutatni. Majd valamelyik nap ráérsz? És tudom hogy nem vagy jóba apáddal, de őket is meghívtam, hiszen amikor ő össze jött azzal a kurvával akkor ő is meghívott. -mondta.

-Rendben majd elmegyek, de csak miattad. Egyébként mikorra gondoltál? -kérdeztem kedvesen.

-Esetleg ma délután? Ma van Szombat, Vasárnap dolgoznom kell és a hétköznapokon pedig iskolába vagy. -mondta.

-Rendben legyen. Mikorra menjünk? -kérdeztem.

-Menjünk? Van valakid? De egyébként olyan 15-kor induljatok mert 1 óra az út. -hallottam a hangján hogy elmosolyodik és felkuncog.

-Anya~ emlékszel Yunára? -kérdeztem mire felhümmögött. -Na hát most vele alakulóban vagyunk. -mosolyodtam el. 

-Rendben kincsem. -mondta. -Örülök neki. -kuncogott fel. -Várlak titeket, szia. -mondta és leraktra.

2 óra múlva

Éppen Yuna készül és teljesen idegbe van.

-Mit vegyek fel hogy tetszem anyukádnak? -kérdezte teljes idegbe. 

-Yuna.. -mondtam miközben tovább mondogatta ezt. -Szívem. -szólítottam egy másik beceneven amikor már nem figyelt a Yunára. Rögtön rám nézett és elpirult. -Mindegy hogy mit veszel fel, biztosan tudom hogy tetszeni fogsz anyámnak. -mosolyogtam aranyosságán.

-Rendben. -vett egy mély levegőt. -Össze öltözünk? -nézett rám boci szemekkel. 

-Persze kincsem, de akkor ma cserébe nálam alszol oké? -kérdeztem mosolyogva mire bólintott. -Majd még haza megyünk hogy én is felöltözzek. -mondtam. 

-Ez milyen? -kérdezte mosolyogva

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Ez milyen? -kérdezte mosolyogva.

-Nekem tetszik. -öleltem át hátulról.

-Nekem nem. -mondta és elkezdett leöltözni.

-Te mindenben szép vagy kincsem, de rendben akkor öltözz át. -mondta és vissza ment a szekrényéhez.

 -mondta és vissza ment a szekrényéhez

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Na ez milyen? -kérdezte mosolyogva.

-Nagyon szép vagy kicsim és nagyon jól áll. -mondtam miközben átöleltem.

-Rendben, akkor ez lesz. -mondta. Lementünk és felöltöztünk majd elmentünk hozzám. Én is  megfürödtem és felöltöztem.

-Ez jó lesz? -kérdeztem mire bólintott

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Ez jó lesz? -kérdeztem mire bólintott. Lementünk a garázsba és a kocsival elindultunk anyáékhoz.

Az új lány. ~glWhere stories live. Discover now