3.4

2.5K 251 34
                                    

Herkese uzun zamandan sonra tekrardan merhaba!

Wattpad'ın Türkiye de kullanılması devlet tarafından ne yazık ki yasaklandı. Bu durum beni çok üzdü çünkü güzel hayallerim vardı. Üzerinde çalıştığım ve ilerde sizlerle de buluşturmak istediğim bir romanım vardı. Fakat böyle aniden beklemediğim(iz) bir durumla karşı karşıya gelince gerçekten de bu kadar emeğin boşa gittiğine kanaat getirdim. Ve şuan bütün bunlardan vazgeçme gibi bir düşüncem var.

Bugün VPN ile bağlanarak sizlere yazıyorum ve bu durum çok tuhafıma gidiyor. Umarım biran önce uygulama tekrardan aktif hâle gelir canlarım..🥺

Bölüm şarkısı: Myles Smith stargazing

Sınır: 200 vote

☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆

"Ne demek oluyor bu Ceren? Yoksa Batu'yu tanıyor musun?"diyerek sordum şaşkınlıkla.

"Evet tabiki de tanıyorum kızım! O'nun bana o gün yaptığı şakayı hayatım boyunca kimse yapmadı lan!" Gözlerim kocaman açıldı. Ne şakasından bahsediyordu bu?

"Ne şakası olm? Düzgünce anlatsana şunu."dedim ve ayaklanarak mutfağa doğru ilerledim.

"Bak şimdi biz bununla ortaokulda dört yıl boyunca aynı sınıftaydık. Bir gün dersimiz görsel sanatlardı. Hepimiz sıramızda oturmuş hocanın vermiş olduğu konunun resmini çizmeye çalışıyorduk ve bunun için de yapıştırma kısmı da vardı tabi. Sonra kirlenen ellerimi yıkamak adına hocadan lavaboya gitmek için izin istediğim sırada, bu salak benim uhumu almış ve oturduğum sıranın üzerine gelişigüzel döküvermiş sırf üzerine oturup sıraya yapışayım diye. İşte bende hızlıca ellerimi yıkayıp sınıfa geri döndüğüm sırada onu sırama uhu sürerken gördüğüm için bu aptalca şakasını gerçekleştirmemiş oldum ve o gün bugündür onunla asla konuşmuyorum. Sende bana şimdi gelmişsin diyorsun ki git onunla buluş öyle mi? Sence gider miyim Kiraz? Hayır tabiki de asla! " Cerenin anlattıklarıyla gelmeye başlayan gülme isteğimi bastırmak adına dudaklarımı dişledim. Batu her zaman ki gibi yine rahat duramamıştı ve Allah bilir daha kimler kimlere bu tür şakalardan yapmıştı.

Acaba buluşacağı kızın ortaokuldan arkadaşı Ceren olduğunu öğrenince ne yapacaktı?

"Ya kızım saçmalama tamam yapmış bir eşeklik ama o zamanlarda daha çok küçükmüşsünüz bak? Hem o şimdi öyle biri mi sanki he? Çok değişti, çok efendi , çok akıllı biri artık ve inan bana o bir şansı hak ediyor bence."diyerek onu ikna etmeye çalıştım. Sonra da beni yalan söylemeye mecbur bırakan Batuya içimden bolca saydırdım. Bunu kesinlikle hak etmişti.

"Söz veremem ama bunu senin için düşüneceğim Kiraz. Ayrıca o biliyor mu benimle buluşacağını?"

"Hayır bilmiyor bebeğim. Eğer buluşmayı kabul edersen bu durum onun içinde sürpriz olacak."diyerek buzdolabından çıkarmış olduğum siyah kolayı küçük bir bardağa doldurarak büyük bir yudum aldım.

"Hmm anladım. Neyse Batuyu boşver de sen ve Emre ne alaka?"demesiyle biran ağzımdaki kolayı püskürecek gibi olmuştum.

"Benle Emre mi?"

"Evet aşkım sen ve Emre. Hadi söyle bakalım aranızda ne var?"

"Aramız da ne mi var?"

"Kızım salak mısın? Niye beni taklit edip duruyorsun?"demesiyle yaptığım şeyi fark edince sırıttım.

"Hayır seni taklit falan etmiyorum sadece dediklerini anlamadım Ceren."

"Salağa yatma ya whatsappa bak."dediğini yaparak uygulamaya girdim ve atmış olduğu medyanın yüklenmesini bekledim. Sonra yüklenen fotoğrafı görünce gözlerim kocaman açıldı. Emre'nin elimi tuttuğu andı bu ve asıl anlamdığım şey bu fotoğrafı hangi şerefsiz çekmişti?

"Oha bu fotoğrafı kim sana attı Ceren?"diye sordum hemen.

"Üç harfliler attı kanka."diyerek dalga geçti.

"Hadi ama şakanın sırası değil, kim attı bunu?"dedim ciddi tavrımı takınırken.

"Tamam sakin ol beee." E harfini uzatarak konuşmuştu.

"Kim attı Ceren?"

"Pelin bir arkadaşıma atmış ama benden ne duydun ne gördün nede biliyorsun, tamam mı? Yoksa iyi olmaz benim için." dedi uyarıcı bir ses tonuyla. Duyduğum isimle kaşlarımı çattım.

"Tamam merak etme söylemem de Pelin ne alaka?"diye sordum. Harbiden Pelin bu fotoğrafı çekerek veya çektirerek neyi amaçlıyordu?

"Bilmiyorum aşkım ama dikkat et tekin bir kız değil bu, bilirsin Pelin, Emre'nin eski sevgilisi yani her an ne yapacağı belli değil o yüzden sen yine de her ihtimale karşı dikkat et."diyerek beni sıkı sıkıya tembihledi.

"Bana hiçbir şey yapamaz canım merak etme sen."

⚝✴⚝✴⚝✴⚝✴⚝✴⚝✴⚝✴⚝✴⚝✴

Bölüm nasıldı?

Oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayın lütfeeeeen🙏

Bilgisayardan burası için kullanabileceğim ücretsiz bir VPN varsa yazar mısınız lütfen?

Bir sonra ki bölümde görüşmek dileğiyle ❤️

EYVAH GRUPTA KIZ VAR! {Texting}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin