Kitten🐱🚫

206 14 8
                                    

A yeong - මොකද වෙලා තියෙන්නේ මිස් සෝන්ග් හී

Seong hee - මොකද්ද මිස් ආ යොන්..මන් මේ හොදට ඉන්නේ..

A yeong - I asked what was you doing earlier?

Seong hee - did I do anything..

කියලා cute විදිහට ඇස් ලොකු කරන් තොලත් පෙරලන් A yeong දිහා බලන් ඇහුවා .
හැබැයි ඒ ටික වෙලාවයි..ආයේ කට කොනින් හිනා වුණු seong hee

Like this...

එහෙම කියපු seong hee ආයේ වතාවක් A yeong ගේ clit එකට ලන් වෙලා lick කරන්න ගත්තේ මෙච්චර වෙලා අමාරුවෙන් හිර කරන් හිටපු moans seong hee ට ඇහෙන්න සලස්වලා..

A yeong - ම්ම්ම්හ්...kitten
අහ්..

Seong hee lick කරන වේගේ වැඩි කරනවත් එක්ක එයාගේ එක ඇගිල්ලක් A yeong ගේ clit එකට ඇතුල් කළේ එයාගේ moans වැඩි වෙලා ඇස් දෙකත් අඩවන් කරන් පුටුවට හේත්තු වෙද්දී...

එන්න එන්න seong hee වේගේ වැඩි කරද්දී ටික වෙලාවකින් A yeong ගේ ලොකු moan එකක් එක්ක එයාගේ වැඩේ ඉවර වුණා..

පුටුවට හේත්තු වෙලා හති අරින ගමන් හිටපු A yeong අඩවන් වෙච්ච ඇස් වලින් seong hee දිහා බලන් හිටියා..

මේසේ අස්සෙන් එළියට ආපු seong hee ඇදුමත් හදන් එළියට යන්න හදද්දී , A yeong අතින් ඇදලා අරන් එයාගේ උකුලට වට්ට ගනිද්දී

A yeong - කොහෙද යන්නේ kitten ම්ම්ම්

ටිකක් sexy voice එකකින් එහෙම ඇහුව A yeong එක එල්ලේ seong hee ගේ ඇස් දිහා බලන් හිටියා...

ඒ voice එකත් එක්ක කෙළ ගුලියක් ගිලපු Seong hee ඇස් දෙකත් ලොකු කරන් A yeong දිහා බලන් හිටියා..

Seong hee - ම..මන්..මට වැඩ

එක හුස්මට ඒක කියලා අහක බලා ගත්තු seong hee යටි තොලත් හපන් බලන් හිටියා...

A yeong - I also have a work to do

Seong hee - එහ්..
මො..මොකද්ද

A yeong - Look at me kitten

ආ යොන් එහෙම කියනවත් එක්ක එයා දිහා ඇස් දෙකත් ලොකු කරන් බලපු seong hee හිමිට A yeong ගේ මූණේ රස විඳින්න ගත්ත...

අඩවන් වෙලා තියෙන ඇස්
ඒ වොයිස් එක
Cherry lips
ඒ තියුණු බැල්ම
ඇහැ යට තියෙන චූටි birth mark එක

කොටින්ම කියනවා නම් ඒ view එක හරිම sexy..

Kitten...

Kitten..

MY BABY KITTEN   Where stories live. Discover now