MERHABALAR :)

5 2 1
                                    

Bugün günlerden bir gün işte hangi gün olduğunun bir önemi var mı sizce...

Hani kendinizi boşlukta hissedersiniz yanınızda aileniz yada arkadaşlarınızı filan isterseniz ya işte ben o duyguyu sürekli hissediyorum. Bu yeni hikayemi hepinizin seveceğini düşünüyorum çünkü bu normal bir hikaye olmayacak benim kurguladığım ama içinde benim hayatımdan kesitler olacak bir kitap olacak.

Aranızdan bu kurguyu sevenler olacak bazıları bu kadarda olmaz diyecek belki bazıları sevmeyecek ama sonunu merak edecek belki de işte ben bu kurguda hepsini birleştirmek istiyorum hatta en önemlisi hepinizin tartışacağı ve evet oldu sanki diyeceğim bir kurgu olmasını istiyorum bu kurgu benim için çok önemli olacak belki siz bilmeyeceksiniz ama içinde sizden gelen eleştiriler belki de içinde göreceksiniz bilmiyorum ama size çok değer verdiğimi bilin istiyorum sadece çünkü benim dostlarım siz görmediğim okuyucularım, siz benim dostum olacaksınız. Her düştüğüm de her kalktığımda her mutlu olduğumda her üzgün olduğumda gelip sizlere yazacağım.

Başlarda günlük gibi olacak belki sıkılacaksınız ama size öyle bir kurgu sunmak istiyorum ki bu satırları yazarken benimle belki aynı duygu ve hisleri yaşayan bir kitle olup onlarla birlikte hem ağlayıp hem mutlu olmak hem de dert ortağı olmak istiyorum. 

Ben kendim için yapmak değil de benimle birlikte aynı hisleri yaşan dostlarıma yanlarında olduğumu ve bana anlatacakları her şeyi dinlemeyi ve onlara yardımcı olmayı o kadar çok istiyorum ki...

Bazen olacak ben fikir bulamayacağım bazen tıkanıp kalacağım bana yardımcı olan sizler olacaksınız ve ben bunun becere bilirsem sadece kendime değil sizinle de gurur duymuş olacağım çünkü ben var olmadım siz var ettiniz...

YAZAR HAKKINDA KISA BİLGİ

Ben İklima 19 yaşında hayata çok erken atanmış hayatla doğduğu günden beri savaşan küçük bir kız. Hayatını yalnızlığa adamış bir kız, ama bu kız o kadar güçlü ki herkesle savaşa bilecek bir gücü var. 

Kova burcum, Yükselenim Yay, Alçalan burcum İkizler. astrolojiyle ilgilenen dostlarım için küçük bir bilgiydi.

İYİ OKUMALAR DİLERİM SİZLERİ SEVİYORUM DOSTLARIM :)


Benim Hikayem (Hayatla Olan Kavgam)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin