ΠΙΤΕΡ POV
Μακάρι να μπορούσε να ξεσηκώσει όλο το στρατόπεδο και να πάρει αυτό που ήθελε εκείνη τη στιγμή. Αυτό το μακροπρόθεσμο παιχνίδι τον κούραζε και μόλις είχε ξεκινήσει. Το να βρει άτομα που θα ασπάζονταν τον Σκοπό ήταν το πιο δύσκολο κομμάτι. Αλλά θα τα κατάφερνε, γιατί δεν υπήρχε κάτι που να ήθελε πιο πολύ στη ζωή του.
Η Οντέτ εμφανίστηκε στην δεύτερη ώρα του μαθήματος, κάτι που του έκανε εντύπωση. Δεν φαινόταν καλά. Ήταν χλωμή και με μαύρους κύκλους κάτω από τα μάτια της, κουρασμένη.
Στο διάλειμμα την πλησίασε. Την αγκάλιασε από πίσω και αυτή τινάχθηκε μόλις την ακούμπησε.
- Με τρόμαξες.
Γύρισε και τον κοίταξε.
- Συγγνώμη.
Της χαμογέλασε γλυκά και έκανε να την φιλήσει, αλλά αυτή γύρισε το πρόσωπό της και αυτός πέτυχε μάγουλο.
- Έγινε κάτι;
- Πίτερ θέλω να μείνω λίγο μόνη μου.
- Τι σημαίνει αυτό;
- Ότι δεν θέλω να μου μιλάς, δεν θέλω να μ' ακουμπάς, να μην ασχολήσε μαζί μου.
Το στομάχι του δέθηκε κόμπος.
- Κάτσε ρε Οντέτ! Δεν μπορείς να μου ζητάς κάτι τέτοιο χωρίς εξήγηση.
Άρχισε να εκνευρίζεται.
Πήγε να την πιάσει από το χέρι αλλά αυτή πρόλαβε και το τράβηξε μακριά.
- Αν μ' ακουμπήσεις θα τσιρίξω!
Του είπε με ένταση και μετά από κάποια δευτερόλεπτα που αυτός έμεινε σαστισμένος και αμίλητος, αυτή έφυγε σχεδόν τρέχοντας από κοντά του.
Μέσα του ένιωθε λες και υπήρχε μια τρομερή καταιγίδα. Ήθελε να κλάψει αλλά και να τα σπάσει όλα ταυτόχρονα.
Θα της μιλούσε, δεν θα το άφηνε έτσι. Άλλωστε η ώρα του σχολείου δεν ήταν κατάλληλη ούτως ή άλλως.Μετά το βραδινό που είχαν τελειώσει πλέον με μαθήματα και προπονήσεις, την έψαξε. Δεν ήταν στη τραπεζαρία, ούτε στο δωμάτιό της, ούτε στις τουαλέτες. Το μυαλό του δημιούργησε άσχημα σενάρια που τον αναστάτωσαν. Τελικά βγαίνοντας στη πίσω αυλή την είδε να κάθεται μόνη της σ' ένα απομακρυσμένο παγκάκι.
Σήκωσε το κεφάλι του και τον πρόσεξε. Σκούπισε τα μάτια της και έκανε να σηκωθεί.
Ο Πίτερ την πρόλαβε.
- Σε παρακαλώ, μίλησε μου έστω για λίγο. Έχω δικαίωμα να ξέρω τι έκανα που σ' έκανε να με σιχαίνεσαι τόσο πολύ. Υπόσχομαι δεν θα σ' αγγίξω.
Η Οντέτ τον κοίταξε καλά στα μάτια, τα δικά της γυάλιζαν ακόμα από τα δάκρυα, και τελικά έκατσε πίσω στο παγκάκι μαζί του.- Μου έκαναν την επέμβαση σήμερα το πρωί.
Μουγκάθηκε ο Πίτερ.
- Ήμουν στο πρώτο μήνα. Είδαν ότι δεν μου ήρθε περίοδος, με έλεγξαν και... και μετά ξέρεις πώς πάει η διαδικασία.Η έκτρωση για το στρατόπεδο ήταν η μέθοδος αντισύλληψής του. Κάθε μήνα ήλεγχαν τις κοπέλες για τις περιόδους τους και όσες έμεναν έγκυες από τις αναπόφευκτες σχέσεις που δημιουργούνταν μεταξύ των δαμαστών, τις επέβαλαν υποχρεωτική άμβλωση. Η πιθανότητα να υπάρξουν επιπλοκές στην ιατρική αυτή διαδικασία που να καθιστά τη δαμάστρια ανίκανη σε μελλοντική γονιμοποίηση ήταν μεγάλη. Συνέφερε αυτό τη κυβέρνηση γιατί είχε έτσι περισσότερους προσηλωμένους στρατιώτες.
BẠN ĐANG ĐỌC
ΣΥΝΟΜΩΣΙΑ - Η Αιματοδαμάστρια vol. 1
Lãng mạnΣτο κόσμο που οι άνθρωποι ελέγχουν ένα από τα 4 στοιχεία της φύσης (νερό, γη , φωτιά, αέρα), η ειρήνη είναι πολυτέλεια και τα παιδιά της χώρας συγκεντρώνονται στο στρατόπεδο εκπαίδευσης για να γίνουν στρατιώτες-δαμαστές. Ίρις, Πίτερ και Χένρι είναι...