16.BÖLÜM: ÖLÜMÜN KIYISINDA

17.7K 1.4K 1.7K
                                    

Ayyy ben geldiiimmm.

Uzun bir bölümle dönüş yaptım. Umarım seversiniz.

Oy verip yorum yaparsanız sevinirim.

Yorumlarda görüşmek üzere. İyi okumalar.

Duman - Haberin yok ölüyorum
Cihan Mürtezaoğlu - Sarı Söz
Ayna - Ölünce sevemezsem seni
Çağan Şengül & Emre Aydın - Yansın
Cihan mürtezaoğlu - Bir beyaz orkide
Göksel - Acıyor
Emre Fel - Öleceksek ölürüz

🦋

Başlamadan önce buraya bir kelebek bırakır mısınız? 🦋

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Başlamadan önce buraya bir kelebek bırakır mısınız?
🦋

Mavi Soyder


Derler ki; ölüm soğuktur.

Üşüyordum.

Bilincimi yitirmeden dakikalar belki de saniyeler önce kollarımın arasında sıkıca tuttuğum Şirin'in titreyen bedenini hissettim. Kollarını boynuma sıkıca sarmış başını boynuma gömmüştü. Ağlıyordu. Çok ağlıyordu.

Göğsümün sol tarafında kendini git gide daha çok belli eden o ağrı ve bedenimden aktığını hissettiğim kanla böyle dik durmak zordu. Mavi dedim içimden. Sen babanın kızısın. Bir kurşun diz çöktürmez sana. Bedenimde art arda kasılmalar başladı. Mavi dedim. Sen annenin kızısın kendinden önce hep başkasını düşünürsün. Şirin'in ağlaması bir an olsun durmazken boynuma sardığı kolları şiddetini artırdı. Mavi dedim yine. Şirin'in güvende olduğunu bilmeden, hissetmeden ölemezsin.

Belki saniyeler sonraydı ama bana saatler sonra gibi gelen o süre zarfından sonra heybetli bir bedenin kollarını bana ve Şirin'e doladığını hissettim. Kimdi bilmiyorum fakat öyle bir güven verdi ki o kişi. O an, tam da o an kendimi serbest bıraktım. Mavi dedim son kez. Artık ölebilirsin. Şirin güvende.

Ben Mavi. Babasının nazlı kızı. Annesinin gururu. İkizinin baş belası. Kız kardeşinin idolü.

Ben Mavi. Bir adamın, mavi sevdası.

Duman karasının saman saman sarısı.

Üç yaşında olduğum bir anın içindeydim. O yaşımda şehir değiştirmenin ne olduğunun farkında olduğumu düşünmüyorum fakat İstanbul'a her gittiğimizde, sarayları andıran gösterişli evimizde her kaldığımızda tuhaf bir heyecana kapıldığımı anımsıyorum.

KELEBEKLER BİR GÜN YAŞARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin