*
Το κεφάλαιο αυτό χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος είναι η αρχή του έκτου κεφαλαίου έως το τέλος, αλλά από την πλευρά της Άλισον. Και το δεύτερο μέρος δείχνει την συνέχεια από το έκτο κεφάλαιο, πάλι με τα μάτια της Άλισον.Μέρος πρώτο
Καθώς μου μιλούσε ο Σαμουέλ, κάτι γαμημένες πεταλούδες γέμιζαν το στομάχι μου.
Τα ζουμιά μου άρχισαν να κυλάνε. Το εσώρουχο μου είχε γίνει μούσκεμα. Ήθελα αλλαγή πάνας οπωσδήποτε.
Πρώτη φορά μου συνέβαινε αυτό. Οι ρώγες μου πιέζουν το σουτιέν μου για χάρη του Σαμουέλ? Το μουνί μου είχε γίνει μούσκεμα πάλι για εκείνον?
Είχα ντραπεί τόσο πολύ που ήθελα να ανοίξει όχι μόνο η γη αλλά και και όλο το σύμπαν να με καταπιεί.
Φαίνεται πως η θέα Αφροδίτη είχε καταλάβει το σώμα μου. Βασικά η θέα Αφροδίτη σιγά μην ασχολιόταν μαζί μου. Μια πιο μικρή θεότητα θα με είχε αναλάβει. Η θέα Αθώρ. και πολύ μου είναι.
Ο Σαμουέλ ευτυχώς καθόταν απέναντι μου. Δεν είχε καταλάβει τίποτα. Έκανα πως κοιτάω το πάτωμα καθώς του μιλούσα, ενώ στην πραγματικότητα είχα βγάλει το κινητό μου κρυφά όπως το βγάζαμε μες στην τάξη και ήμουν στο Snapchat. Μπήκα στους χάρτες του Snapchat για να βρω κάποιον που βρισκόταν κοντά μου.
Η Μαντλίν ήταν σε έναν κοντινό δρόμο. Αν έφερνα την Μαντλίν όμως να με πάρει από εκεί, το μόνο που θα κατάφερνε θα ήταν να καυλάνταγε τον Σαμουέλ λέγοντας του πόσο σέξι είναι ή να τον πειράζει με ερωτήσεις τύπου: "Από πρόσωπο κάτι έχεις. Από κάτω? Έχεις από κάτω κάτι το ενδιαφέρον?. Και να με έκανε περισσότερο ρεζίλι από αυτό που ήμουν -δεν το είχε καταλάβει ακόμα ευτυχώς-.
Η αδελφή μου η Νάντια βρισκόταν στο απέναντι καφέ. ΝΑΙ ΡΕ ΓΑΜΏΤΟ.Μήνυμα προς την Νάντια:
ΒΟΉΘΕΙΑ ΝΑΤΝ!!!. ΕΊΜΑΙ ΣΤΗΝ ΑΠΈΝΑΝΤΙ ΣΟΥ ΚΑΦΕΤΈΡΙΑ.Ούτε ένα λεπτό πέρασε και είχα απάντηση:
-Τι θες να κάνω????
-Έλα έξω από τα Starbucks και περίμενε με να βγω έξω. Μόλις βγω έλα σε εμένα και σκαρφίσου μια δικαιολογία ότι και καλά πρέπει να έρθω μαζί σου
-Τι με βάζεις να κάνω γαμώ. Έγινε!
-Εμότζι καρδούλα, σου χρωστάωΦωνάξαμε την σερβιτόρα για τον λογαριασμό. "14 ευρώ και 50 λεπτά. Θα πληρώσετε μαζί ή ξεχωριστά?". Έκανα την κίνηση να δώσω τα χρήματα όλα εγώ αλλά με πρόλαβε ο Σαμουέλ. Εκεί τσακωθήκαμε για το ποιος θα πληρώσει. Εντέλει πλήρωσε ο Σάμου. Σιν ότι εδωσε και τιπ στην σερβιτόρα 50 λεπτά.
Καθώς βγαίναμε έξω είδα την Νάντια - όπως και μου υποσχέθηκε- να με περιμένει λίγο πιο πέρα από το κατάστημα. Με χαιρέτησε και μου είπε ότι χρειαζόταν την βοήθεια μου στο να πάει να αγοράσει καινούρια τηλεόραση διότι της χάλασε η προηγούμενη.
"Τα λέμε αύριο στο σχολείο Σάμου". Είπα κάπως ανακουφισμένη που ήρθε η αδελφή μου και με μάζεψε.
"Είναι η δεύτερη τηλεόραση που χαλάς τον τελευταίο χρόνο". Είπα ενώ ήξερα ότι μας άκουγε ο Σαμουέλ έτσι ώστε να μην καταλάβει ότι όλο αυτό ήταν ένα ψέμα για να τον αποφύγω.
YOU ARE READING
Διεστραμμένα εγκλήματα ~ Twisted crimes
RomanceΌταν μια παρέα τεσσάρων αγοριών διαφόρων ηλικιών σχεδιάζουν να ληστέψουν τον δήμαρχο, αλλά να μάθουν και τα μυστικά του κράτους. Στο συγκεκριμένο βιβλίο πρωταγωνιστής είναι ο Σαμουέλ, το πρώτο αγόρι της παρέας-συμμορίας. Συμπρωταγωνιστεί η Άλισον...