ΚΑΘΏΣ ΈΠΙΝΑ ΤΟ ΜΈΤΡΙΟ ICED LATTE ΜΟΥ με την Άλισον, οι πεταλούδες έφεραν επιδημία στο στομάχι μου.
ΓΑΜΏΤΟ.
Αυτό δεν ήταν μέρος του σχεδίου.
Ήταν τόσο γλυκιά, καλή, ευγενική και όμορφη αλλά όχι απλά όμορφη. Όμορφη.
Η ώρα είχε πάει 10 και 30. Είχα στήσει την ομάδα μου για έναν πρωινό καφέ - ραντεβού-.
Ένιωθα άσχημα που παράτησα την συμμορία μου.
ΠΡΟΦΑΝΏΣ δεν άφησα την Άλισον να μου πληρώσει τον καφέ.
"Το σύνολο είναι 14 ευρώ και 50 λεπτά. Θα πληρώσετε μαζί ή ξεχωριστά?" Είπε η σερβιτόρα.
"Θα πληρώσω εγώ" πετάχτηκε η Άλισον.
"Δεν υπάρχει περίπτωση" Ανέβασα τον τόνο της φωνής μου.
Έδωσα τα 15 ευρώ στην σερβιτόρα. Η Άλισον πήγε να της τα δώσει εκείνη αλλά την σταμάτησα.
"Εσύ με έφερες στο σπίτι μου χθες και γλύτωσα την παντόφλα. Ήθελα να σου το ανταποδώσω. Σου χρωστάω χάρη". Είπε κάπως ενοχλημένη από την κίνηση μου.
"Δεν μου χρωστάς τίποτα". Είπα κουνώντας αρνητικά το κεφάλι μου.
Καθώς βγαίναμε έξω από την καφετέρια η Άλισον βλέπει την Νάντια.
Η Νάντια ήταν η μεγάλη της αδερφή. Ήταν 25 χρόνων είχαν 10 ολόκληρα χρόνια διαφορά.
Η Νάντια μας πλησίασε.
"Τι έχουμε εδώ Άλις?" Ρώτησε δαγκώνοντας το κάτω χείλος της.
"Νάντια από εδώ ο φίλος Σαμουέλ. Σαμουέλ από δω η Νάντια, η αδελφή μου.Ήξερα την Νάντια. Είχαμε στοκάρει όλη την οικογένεια του δημάρχου. Την Νάντια θα την αναλάμβανε ο Ρου όταν τελείωνε με την εξεταστική του. Η Νάντια έμενε μόνη της. Είχε δικό της σπίτι. Στόχος μας για την Νάντια ήταν να μπούμε κρυφά στο σπίτι της και να βρούμε ότι πληροφορία μας βοηθούσε στο να καταστρέψουμε το μεγάλο αφεντικό, τον πατέρα της.
"Άλις. Η τηλεόραση μου χάλασε και πρέπει να πάω να αγοράσω άλλη. Θέλω την βοήθεια σου". Είπε ενώ είχε ένα ύφος παρακάλιας.
"Υποθέτω πως ναι." Απάντησε κάπως απορημένη.
"Σάμου θα τα πούμε αύριο στο σχολείο". Με αποχαιρέτησε.
"Είναι η δεύτερη τηλεόραση που χαλάς τον τελευταίο χρόνο". Άκουσα την Άλισον να μαλώνει την μεγάλη της αδερφή καθώς έφευγαν.Δεν ήξερα τη μάλωμα με περίμενε όταν θα πήγαινα στο σπίτι του Ρου μιάμιση ώρα καθυστέρηση. Άξιζε τον κόπο όμως. Ήρθα ένα βήμα πιο μπροστά στην κατάκτηση της Άλισον.
ESTÁS LEYENDO
Διεστραμμένα εγκλήματα ~ Twisted crimes
RomanceΌταν μια παρέα τεσσάρων αγοριών διαφόρων ηλικιών σχεδιάζουν να ληστέψουν τον δήμαρχο, αλλά να μάθουν και τα μυστικά του κράτους. Στο συγκεκριμένο βιβλίο πρωταγωνιστής είναι ο Σαμουέλ, το πρώτο αγόρι της παρέας-συμμορίας. Συμπρωταγωνιστεί η Άλισον...