1~ Σαμουέλ ⚠️

16 1 0
                                    

ΉΜΟΥΝ ΜΈΣΑ ΣΤΗΝ ΤΆΞΗ ΚΑΙ σκεφτόμουν να πηδάω την Άλισον -την μία από τις τέσσερις κόρες του δημάρχου-.
Σουτιέν αφαιρέθηκε. Οι ρώγες τις είχαν πετρώσει. "Σειρά σου". Κοίταζε το παντελόνι μου που κόντευε να σκιστεί από την πίεση που αντλούσε η ψωλή μου. Παντελόνι αφαιρέθηκε. Έμενε μόνο να ντύσω με ένα προφυλακτικό στον πούτσο μου και να της σκίσω το κόκκινο πλεκτό στριγκάκι που φορούσε. Της άνοιξα με επίθεση τα πόδια της και έσκισα με τα δόντια μου το προκλητικό εσώρουχο της.

"Κάθε άντρας πρέπει να ξέρει τον έμμηνο κύκλο μιας γυναίκας" Τότε μου ήρθε μια αηδία ότι η Άλισον είχε περίοδο και... Προσγειώθηκα στο τώρα.
Έχουμε βιολογία.
Στην αρχή όλοι θεωρούσαν αστείο το μάθημα της Βιολογίας, γιατί θεωρούσαν ότι θα δίναμε έμφαση στο σεξ. Αλλά όχι. Μακάρι να μιλούσαμε για το σεξ όλη την ώρα στη βιολογία. Δεν θα χρειαζόταν να διαβάσει ποτέ κανείς γιατί όλοι τα ξέρουμε. Όλοι παρακολουθούσαμε πορνό είτε για ευχαρίστηση είτε για πλάκα.
Χτύπησε το κουδούνι και πριν πάω να βγω έξω από την τάξη με φωνάζει ο καθηγητής.

Βγήκε και ο τελευταίος μαθητής από την τάξη.
"Με χρειάζεστε κάτι κύριε Νικολάκη?" Σήκωσε το φρύδι του και πήρε μια ειρωνική φάτσα.
"Σκάσε γαμώτο. Και είπαμε στο σχολείο κύριο Λάρσεν θα με αποκαλείς".
Μου βγήκε ένα μικρό εχθρικό γέλιο.
"Δεν είναι κάνεις εδώ. Πες τι θες γρήγορα".
Πήρε μια βαθιά ανάσα. Την φύσηξε.
"Σε είδα πως κοιτούσες την Άλισον. Μπήκες στο παιχνίδι πολύ γρήγορα". Θαύμασε.
"Σε αντίθεση με εσένα γερό".

Ο Νίκος Λάρσεν με περνούσε 6 χρόνια. Ήταν ο μεγαλύτερος στην παρέα και για αυτός που συμπαθούσα λιγότερο.

"Σκάσε μην σε πάω στην διευθύντρια και πάρεις καμία πενθήμερη αποβολή" Με απείλησε. "Θα μου κλάσεις τα αρχίδια μαλάκα". Του είπα με θάρρος γιατί ήξερα ότι δεν πρόκειται να το έκανε αυτό .
"Ελπίζω να το έχεις καταλάβει ότι δεν μου καίγεται καρφί αν μείνεις και 10 φορές τάξη". Ψέματα. Ήθελε πρώτα να πάνε όλα καλά με την ληστεία και μετά πριν την παραίτηση του να με κάνει να μείνω τάξη.
Αλλά αυτό που δεν θυμόταν ήταν πως μετά τη ληστεία δεν θα ξανά πατούσα στο μπουρδέλο αυτό ΠΟΤΈ ξανά.

Βγήκα έξω στην αυλή του σχολείου και έψαξα και βρήκα τον κολλητό μου τον Ντέιβιντ. Τον χαιρέτησα.
"Τι μάθημα έχεις τώρα Ντέιβ?"
Έριξε ένα μεγάλο χασμουρητό. "Τον καυλιάρη γκόμενο σου". Εννοούσε τον μαλάκα τον Νίκο. Πάντα με πείραζε σε αυτό το θέμα, γιατί ήξερε το "beef" που έχω με αυτόν. "Άντε γαμήσου" σκάσαμε και οι δύο στα γέλια.

Διεστραμμένα εγκλήματα ~ Twisted crimesDonde viven las historias. Descúbrelo ahora