9~ Άλισον/Φοίβος/Ντιμίτρι ⚠️

4 0 0
                                    

*
Το κεφάλαιο αυτό σχετίζεται με την νουβέλα 8.5.

Άλισον

ΕΊΧΑ ΤΕΛΕΙΏΣΕΙ ΤΟΥΛΆΧΙΣΤΟΝ 5 ΦΟΡΈΣ σκέφτοντας τον Σαμουέλ στο μυαλό μου, καθώς δεν τον είχα μπροστά μου, ούτε και φωτογραφίες του είχα στην κατοχή μου.
Στο Instagram του δεν είχε ούτε μία δημοσίευση. Η μόνη φωτογραφία που είχα, ήταν αυτή η φωτογραφία προφίλ που είχε στο priv προφίλ του. Το θέμα ήταν ότι η φωτογραφία αυτή είχε τραβηχτεί 10 χρόνια πριν. Και δεν ήμουν τίποτα περίεργη για να καυλώνω με πεντάχρονα όπως κάτι άλλοι παιδόφιλοι γέροι.
Αφού είχα ψάξει Facebook, tik tok, ΜΈΧΡΙ ΚΑΙ twitter.
Τότε μου ήρθε ένα μήνυμα στο fake account μου στο tinder. Το είχα φτιάξει για πλάκα με τις φίλες μου όταν ήμασταν 13 για να την πέφτουμε σε διάφορα αγόρια. Είχαμε βάλει τοποθεσία την πόλη όπου και μέναμε, μπας και μας φλερτάρει κανένας γνωστός. Η πλάκα είχε κρατήσει ένα μήνα και μετά το παρατήσαμε.

Νέο μήνυμα από Samue1.
Δεν παίζει να συνέβαινε αυτό. Ο Σαμουέλ είχε στείλει στο ψεύτικο προφίλ μου μήνυμα? Αν ήταν όντως ο Σαμουέλ που γνώριζα.
Κοίταξα τα στοιχεία χρήστη. Η φωτογραφία προφίλ του είχε ένα αγόρι να κάνει μεσαίο δάχτυλο- να καλύπτει το πρόσωπο του με κάτι. Αλλά εγώ τον αναγνώριζα. Ήταν ο Σαμουέλ. Τον αναγνώρισα από το ένα μάτι που φαινόταν στη φωτογραφία.
Τσέκαρα τα το bio του. Δεν είχε κάτι το ιδιαίτερο. Αλλά ήμουν σχεδόν σίγουρη ότι ήταν αυτός.

Άνοιξα το μήνυμα που μου είχε στείλει στο φεικ προφίλ.
Το μήνυμα έλεγε: "Βρίσκομαι στο κλαμπ στην οδό γαμιώλης 69"
Τι θα γινόταν αν πήγαινα? Πιθανότατα αν έβλεπε εμένα ο Σαμουέλ και όχι την μουνάρα στην φωτογραφία προφίλ που είχα, θα νευρίαζε μαζί μου.
"Και άμα έρθω σε αυτό το κλαμπ τι θα γίνει?" Ρώτησα ξέροντας τι έχει ο νους του.
"Ήμαστε απλά δύο απελπισμένα αγόρια που ψάχνουμε μια όμορφη, σέξι, με μεγάλο στήθος και οπίσθια κοπέλα, να μας βοηθήσει σε κάτι." Δύο αγόρια?
Δεν είχε μπει ποτέ ψωλή στο απελπισμένο μουνί μου, και τώρα είχα την επιλογή να χώσω δύο μέσα? Βέβαια αν δεχόντουσαν το γεγονός ότι δεν είμαι η προκλητική Τζάνετ, που οριακά είναι βγαλμένη από το Porn hub. Ήμασταν 13 χρονών όταν το φτιάξαμε αυτό το προφίλ. Ήμασταν τόσο ηλίθιες που αν την ψάξεις αυτή τη φώτο στο Google, όχι μόνο θα τη βρεις, θα βρεις και το Instagram της κοπέλας.
"Να σας βοηθήσει σε τι? Στο να επιλέξετε ποτό από τον κατάλογο?". Άρχισα να παίζω μαζί του.
"Αν έχεις περιέργεια, έλα να μάθεις". Ξεκαθάρισε.
Είχα ψηθεί τόσο πολύ να δοκιμάσω να κάνω τρίο. Είχα ανάψει.
"Και γιατί πιστεύεις ότι σας αξίζω?". Έσφιξα τα χείλη μου καθώς το έστελνα αυτό το μήνυμα.
"Άσε τις φλυαρίες και έλα στην αγκαλιά μου" Στην αγκαλιά του Σαμουέλ.
Οποιοδήποτε άλλο κορίτσι θα τον έκανε απλά μπλοκ και φιλάκια. Αλλά εγώ δεν ήμουν σαν αυτές. Ήμουν χειρότερη. Ήμουν μια απελπισμένη μικρή κοπέλα που ήθελε απλά να την γαμήσει ο Σαμουέλ.
"Σε 30 πες ότι είμαι εκεί. Παρεμπιπτόντως... Σου έχω μια έκπληξη". Δεν είμαι η Τζάνετ. Έστειλα αυτό και έκλεισα το κινητό μου. Άρχισα να ετοιμάζομαι γρήγορα.
Είχα ντυθεί και είχα φτιάξει ένα γρήγορο makeup look. Είχα βάλει μόνο μάσκαρα και κονσίλερ. Δεν μπήκα καν στον κόπο να κάνω eye liner για τον πολύ απλό λόγο ότι ήθελα τουλάχιστον 20 λεπτά στην καλύτερη για να το πετύχω.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 19 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Διεστραμμένα εγκλήματα ~ Twisted crimesWhere stories live. Discover now