İyi okumalar ...
Yine yine ve yine. Yine aldatılmış , yine ortada bırakılmış , yine kandırılmış , yine mal gibi ortada kalmıştım. Ve o kadar aptaldım ki geri dönse biliyorum ki bir şekilde kendini bana affettirecek ve ben de aptal gibi onu affedecektim.
Ne kadar kendimi ezdirmemeye çalışsamda sevgim hep ağır basıyor ve yine aldatılmaya boyun eğiyordum.
Wanda nara , beş yıllık sevgilim. Beni defalarca aldatıp yine bana dönen sevgilim. Aptal gibi her defasında affettiğim sevgilim.
Çalan kapıyla ruhsuzca ayağa kalkıp kapıyı açtım.
Z-" yine mal gibi ortada kaldın değil mi "
Başımı olumluca sallayıp. Arkamı dönerek tekrar salona ilerleyip kendimi koltuğa bıraktım.
Z-" aptalın tekisin sen "
İ-" biliyorum "
Z-" neden hiç ders çıkarmıyorsun neden sürekli affediyorsun anlamıyorum "
İ-" çünkü seviyorum "
Alayla gülüp salonda volta atmaya devam etti.
Z-" bu sevmek değil bu aptallık "
Haklıydı. Yine her zaman ki gibi haklıydı. Defalarca ondan ayrılmamı söyleyen arkadaşım yine haklıydı.
Z-" bak yapma artık onurunu kendi ellerinle ona uzatıyorsun ve o hiç düşünmeden onu ayaklarının altına alıp eziyor... Kendine gel artık hayatını mahfediyorsun bir hiç uğruna kalbinin paramparça olmasına izin veriyorsun "
İ-" napabilirim ki kendini bana affettirmeyi bir şekilde başarıyor ona karşı koyamıyorum... Ayrıca benden tamamen ayrılırsa kızımıda alır benden "
Zaniolo bir süre düşündükten sonra gülümseyerek bana baktı. Bu gülümsemeyi tanıyordum. Aklına bir şey gelmişti. Kendimi dikleştirip onu dinlemeye başladım.
Z-" ya seninle konuşacak fırsatı olmazsa "
İ-" nasıl yani "
Z-" yeni bir sevgili yap böylece seninle konuşamaz çünkü sevgilin buna fırsat vermez... Eğer onu yeni bir ilişkiye başladığına ikna edebilirsen onu affetmeyeceğini kabullenip geri dönmez "
İ-" yeni sevgili mi "
İki kaşımı çatıp düşündüm.
Z-" sana sahte bir sevgili bulalım... Hem mutlu bir ilişkin olduğuna hakimi de inandarırsan velayeti sana verir. Sonuçta wanda gibi bir kadına çocuk emanet edilmez "
Evet mantıklıydı. Ama sevgiliyi nerden bulacaktım ki. Manavdan meyve seçmiyorum sonuçta.
Z- " Benim aklımda biri var "
İ-" kim "
Z-" bir ikna edelim görürsün "
Zaniolo hızla ayağa kalkıp ağzımı açmama izin vermeden evden çıktı.
Kimi bulmuştu ki şimdi.•••
Şu an ne mi yapıyordum?
Boş sokakta bom boş bir şekilde ilerliyorudum.
Artık unutmam gerekiyordu. Onu aklımdan atmam gerekiyordu. Bundan sonra kendimi sadece kızıma adamalıydım. Ve kesinlikle kızımın wanda da kalmasına izin vermeyecektim.
Oflayarak saklanmak için başıma attığım kapşonluyu indirip gözlüğümüde çıkardım.
Akmaya hazır olan gözyaşlarımı geri itip yürümeye devam ettim.
" İcardi mi o "
Duyduğum kız sesiyle artan kız çığlıkları yüzümü buruşturmama neden olurken algıladığım cümleyle bir hassiktir çektim.
Yakalanmıştım. Arkamı dönüp bana bakan kız topluluğuna bakıp zorla gülümseyerek önüme dönecekken arkadan gelen magazincilerle hızla önüme döndüm.
Şu an hiç röportaj verecek havamda değildim. Daha doğrusu ne soracaklarını da bildiğim için konuşmak istemiyordum.
Adımlarımı hızlandırıp köşeyi dönünce koşmaya başladım. Sürekli özel hayatımın içine girmeleri bazen sinirimi bozuyordu.
Arkamdan koştuklarını hissediyordum. Adımlarımı daha da hızlandırıp koşmaya devam ettim.
Arkama baktığım sırada çarpıştığım bedenle hızla önüme döndüm.
Önüme döndüğüm gibi gördüğüm ela gözlerle donup kalırken sarıya çalan kumral saçları güneşte parlıyordu.
Ela gözler bana şaşkınca bakarken gözlerim kiraz kurusu dudaklara takıldı.
Düşünme eylemi bedenimden tamamen ayrılırken dudaklarımı karşımdaki bedenin dudaklarında buldum bir an.
Düzgün bir şekilde düşünemiyor. Düşünmeyi bile deneyemiyordum. Dudaklarına yapıştığım beden kendini bir hışımla geri çekerken kulağıma gelen fılaş sesleriyle hayatım boyunca çekip çekebileceğim en büyük hassiktiri çektim.
Normalde ne olursa olsun fotoğraf ve imza isteyen taraftarı kırmaz onların isteklerini memnuniyetle yerine getirirdim. Ama şu an mentalim o kadar kötüydü ki bunu yapmaya mecalim bile yoktu.
Wandayla neden ayrıldığımızı sormasınlar diye kaçarken bir adamla öpüşürken yakalanmışt. Daha kötü ne olabilirdi ki.
" Yeni sevgiliniz mi efendim "
Duyduğum soruyla. Tanımadığım bedenin elinden tutup kameralara döndüm. Bundan daha iyi bir fırsat olamazdı.
" Evet yeni sevgilim "
Yanımdaki beden hala şokta neler olduğunu anlamazken bedeni kasıldı.
" Beyefendinin ismi ne peki ne zamandır birliktesiniz "
" Teşekkürler iyi akşamlar "
Diyerek elini tuttuğum bedeni peşimden sürükledim. Yanımdaki beden birden elini çekince yavaş yavaş uyandığını anladım.
Arkama baktığımda magazincilerin gittiğini görünce rahatladım.
" Neler oluyor "
" Şey ben- "
Sözümü bitirmeden yanağıma yediğim tokatla susmak zorunda kaldım.
" Sen beni az önce öptün mü "
" Bak bir dinle anlatıcam "
" Neyi anlatıcaksın ya yolda yürürken tanımadığım bir adamla çarpışıyorum ardından o tanımadığım adam beni öpüyür ardından magazinciler sevgilimisiniz diye soruyor ve adını bile bilmediğim yabancı adam evet diyor sonra elimi tutup beni çekiştiriyor... Neyi anlatacaksın tam olarak "
" Tamam böyle anlatınca kulağa tuhaf geliyor... Mauro ben Mauro İcardi "
" Bu bilgiyi napayım peki "
" Nasıl yani "
Dedim kaşlarımı çatarak.
" Bir daha görüşmeyeceğimiz için ismini öğrenmeme gerek yok... Ayrıca beni neden öptün yolda çarpıştığın her insanı öpüyor musun sen çarpışma fantazin falan mı var "
" Öpmek zorundaydım "
" Dua et yetişmem gereken bir yer var yoksa elimden kurtulamazdın "
Arkasını dönüp hızla uzaklaşmaya başladı.
" Numaranı verseydin bari "
Sabır dilenir gibi bir ses çıkarıp yoluna devam etti. Ne dedim ki ben şimdi aq.
•
•
•
•
•
•
•
9&7
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANLAŞMA (İcKer)
FanfictionEski sevgilisinden kızının velayetini almak için sahte Sevgili arayan Mauro İcardi. Ve o sahte sevgilinin kendisi olacağından habersiz Kerem Aktürkoğlu. Mauro İcardi Galatasaray kulübünde profesyonel bir futbolcu. Kerem Aktürkoğlu Galatasaray kulü...