5-B

216 32 17
                                    

İyi okumalar...

Gördüklerimle eminim ki wanda'dan daha fazla şaşırmıştım. Kerem yatakta arkası dönük bir şekilde uyuyordu ve... Ve çıplaktı... Yani omuzları çıplaktı belinden aşağısı ise örtüyle kaplıydı.

Wandanın yaptığı gibi bakışlarımı etrafta gezdirdim. O yerdeki benim pantolunum muydu? Ve yanındaki benim tişörtüm müydü? Diğer tarafta ise keremin kıyafetleri vardı.

Yani sanki dün gece şey yapmışız gibiydi... Sanki sevişmişiz gibi... Kendimden emin olmasam kesin keremle seviştiğimi falan düşünürdüm.

Kendime gelip hemen wandayı dışarı çıkararak peşimden aşağı sürükledim.

" Göreceğini gördün değil mi... O yüzden artık git "

Sesini çıkarmadan hızla evden çıktı. Onun ardından kapıyı kapatıp sesli bir nefes verdim. Noluyordu amına koyayım... Yukarda ki manzarada neyin nesiydi öyle.

Duyduğum ayak sesleriyle bakışlarımı merdivenlere çevirdim. Kerem gülümseyerek aşağı indi. Hiçte yeni uyanmışa benzemiyordu.

" Noluyor "

Dedim bir an önce merakımı gidermesi için. Gülümseyerek bana yaklaşıp önümde durdu. Bakışlarım dudaklarına kaydığında yutkundum. Noluyor amk ya.

" Sesinizi duydum yukardan. Wandanın beraber mi uyuyorsunuz sorusuyla ne olursa olsun gelip bakacağını biliyordum. O yüzden bende senin odana gidip kıyafetlerini alarak etrafa saçtım. Tabi kendi kıyafetlerimi de. Sonra da tişörtümü çıkarıp yatağa girdim. Yani anlayacağın odaya sevişme süsü verdim "

Dediğinde şokla onu dinliyordum.

" Sen var ya çok fenasın "

Sırıtıp mutfağa ilerledi. Zekasına hayran kalmamak elde değildi ki amk.

Beraber kahvaltı için sona kalanları halledip kahvaltımızı yaptık. Şimdi de koltuklara dağılmış televizyonda dönen filme odaklanmıştık.

" İsabella kaç gibi çıkar okuldan "

Keremin yönelttiği soruyla bakışlarımı kolumdaki saate çevirdim. Dokuz buçuktu saat.

" İki buçuk saat falan var "

Onaylar nitelikte bir ses çıkarıp tekrar filme döndü. Bakışlarımı kereme çevirip film yerine onu izlemeye başladım. Nedenini sormayın işte... İzlemek istedim o an.

Ela gözleri dikkatle ekranda dönen filme odaklanmışken alt dudağı öne doğru büzülmüştü. Bakışlarım tekrar dudaklarında donunca hemen kendime gelerek gözlerimi çektim. Noluyordu bana amk ya. Sürekli bakışlarım orda durmak zorundamıydı. Bir gün farkedecek diye ödüm kopuyordu.

•••

Çantamı son kez kontrol edip kapattım. Akşama doğru antrenmanım olduğu için hazırlığımı şimdiden yapmıştım.

Kapının çalmasıyla aşağı indim. Kerem isabellayı almaya gittiği için evde şu anda yalnızdım. Ve idasına varım ki zaniolo gelmişti.

Kapıyı açtığımda gördüğüm kişiyle göz devirdim. Ben diyorum size bu çocuğun evi yok diye. Zani direk içeri girip koltuğa yayılınca yine göz devirdim. Bu çocuk niye bana sürekli göz devirtiyordu ki. Hani insan bir nasılsın der onu geçtim merhaba falan der aq. Görgüsüz piç.

Gelen araba sesiyle hala kapatmadığım kapıdan dışarı baktım. Kerem gelmişti. Keremle isabella arabadan inip yanıma geldiler. İsabella keremin elini tutmuş ve ona tatlı tatlı bir şeyler anlatıyordu. Keremde onu tatlı tatlı- hay senin tatlını ben İcardi.

ANLAŞMA (İcKer)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin