3-B

229 30 61
                                    

İyi okumalar...

Evde çaresizce oturmuş keremden bir haber bekliyordum. Ondan çok şey istediğimin bende farkındaydım ama yapabileceğim bir şey yoktu.

Yaşananların hepsi benim hatamdı bunun farkındaydım. Eğer dün onu öpmeseydim bunlar yaşanmıyacaktı. Ama o an ne düşündüğümün bende farkında değildim. Dudakları düşüncelerimi ele geçirmiş onu öpmem için beni ikna etmiş gibiydi.

Çalan kapıyla sıkıntıdan elimde çevirdiğim kumandayı sehpaya bırakıp ayağa kalktım. Kapıya geldiğimde kolu indirip kapıdaki kişiye çevirdim bakışlarımı.

Kerem...

Gözlerim farkındalıkla açılırken merakla ona bakıyordum.

" Girebilir miyim "

O an kendime gelip ona döndüm.

" Tabi tabi ki gel "

Beraber içeri geçtiğimizde beraber koltuğa oturduk. Ben merakla bir umut teklifi kabul etmesini beklerken o başını eğmiş oynadığı parmaklarını izliyordu. Sonunda sesli bir nefes alıp bakışlarını gözlerime çıkardı.

" Bak ben hayatımı bir anda değiştiremem yaşananlar benim için çok fazla ve- "

Umutsuz bir şekilde Keremi dinlerken açılan kapıyla kaşlarımı çattım.

" Baba "

Duyduğum sesle hızla arkamı döndüm. İsabella minik kollarını boynuma dolarken ben şaşkınca arkasındaki bedene bakıyordum.

" Çok ısrar etti getirmek zorunda kaldım "

Wanda kaşlarını çatıp kereme bakarak konuştu.

" Baba ben gitmek istemiyorum... Bırakma beni "

Wanda hala kaşlarını çatmış kereme bakarken bende kollarımı beline dolayıp saçlarını okşadım.

" Merak etme kızım gitmene izin vermiycem "

Wandanın bakışları bu sefer bana dönerken itiraz edeceğini biliyordum.

" Hayır burda kalamaz benimle gelicek "

" Farkındaysan o benimde kızım ve ben gitmesiniz istemiyorum "

Sinirle bana doğru bir adım atıp tekrar konuştu.

" İsabella benimle gelicek İcardi "

" Bir kızı babasından zorla ayıramazsınız "

Ağzımı açacağım sırada keremin konuşmasıyla ona döndüm.

" Pardon da sen kimsin "

Kerem wandanın aksine sakin bir şekilde ayağa kalkıp ellerini cebine koyarak konuşmaya devam etti.

" Kerem Aktürkoğlu ben... Avukatım... Kanunları sizden daha iyi biliyorum... Eğer çocuk babasında kalmak istiyorsa velayet davasına kadar bu böyle devam etmeli... Eğer buna izin vermezseniz hakime babasında kalmasına izin verilmediği söylenir ve bu da velayeti almanızı zorlaştırır "

Wanda duyduklarıyla renkten renge girerken sinirle kereme bakmaya devam etti.

" İsabella burda kalmak istemiyor ama benimle gelmek istiyor "

" Bunu bir de kendisine soralım istersen "

Diyerek tek dizinin üzerine çöküp isabella"nın minik elini tuttu.

" Annenle gitmek istiyor musun "

Dedi yumuşak bir sesle isabella gözlerini kereme çevirip ona üzgünce baktı.

ANLAŞMA (İcKer)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin