İyi okumalar...
" amına koyduğumun yavşağı ya... Magazine düşmek ne lan "
" Ya daha düştümmü bilmiyoruz ki sadece çektiler "
" Aynen embesil bulmuşlar böyle haber napsınlar çeyizlerine mi saklasınlar tabi yayınlayacaklar "
Diyerek salonun ortasında sinirle volta atmaya devam etti zaniolo. Ona dün yaşadığım macerayı anlatmıştım. Tabi beyefendi durur mu hemen başlamıştı azarlamaya.
" E bana kendine sahte Sevgili bul diyen sen değil miydin aq buldum işte "
" Adını biliyor musun? Hayır! Soyadı peki? O da yok numarası peki? O hiç yok? Çocuk hakkında bildiğimiz tek şey sabahtan beri bahsettiğin öpülesi dudakları aq "
Sinirle söylenip sehpanın üzerindeki kumandayı alıp televizyonu açtı. Rastgele bir magazin kanalı açıp yanıma oturdu.
5-10 dakika Saçma sapan magazin haberleri izledikten sonra ekranda kendi resmimi görmemle sesli bir nefes verdim.
Zani bana bir bakış atıp televizyonun sesini biraz daha açtı.
🚨 Mauro İcardi'nin Yeni aşkı gündeme bomba gibi oturdu 🚨
Ekranda gördüğüm kocaman yazıyla derin bir nefes aldım.
📢 Mauro İcardi'nin Yeni aşkı gündeme bomba gibi düştü. Yakışıklı futbolcu geçtiğimiz günlerde wanda naradan ayrılmıştı. Yaşanan sıcak gelişmelerle karşınızdayız. Mauro İcardi'nin büyük aşkı Galatasaray Spor külübünün özel Avukatı Kerem Aktürkoğlu çıktı. Öpüşürken yakalanan ikili- 📢
" Ne! "
İkimizde de aynı anda yükselen şaşkınlık nidasıyla birbirimize baktık.
" Afferin gerizekalı afferin... Bula bula kulübün özel Avukatını mı buldun "
" Ya ben nerden bileyim amına koyayım ya "
Saşkınlık tüm vücudumu ele geçirirken çalan telefonla kendime gelmem uzun sürmedi.
Zaniolo sehpada duran telefonuna bir bakış atıp sırıtarak bana döndü.
" Okan hoca arıyor açıklamanı yaparsın artık "
Diyerek ayağa kalkıp mutfağa girdi. Sinirle arkasından söylenip sakinleşmek için derin nefesler alarak telefonu elime aldım.
Telefonu açarak kulağıma götürünce okan hocanın gür sesi kulaklarımda yankılandı.
" Oğlum napıyorsunuz siz ya .. bu ne demek oluyor .. benim , kulübün bundan niye haberi yok "
" Hocam ben "
" İlişkinizi magazinden duymasaydık keşke "
" Hocam öyle bir şey yok aslında "
" Bir saat sonra toplantı var kulüp arasında bu konuyla ilgili vaktinde gel gecikme "
Yüzüme kapanan telefonla sinirli bir nefes verdim.
" Noldu "
Zani elinde bir elmayla mutfaktan çıkarak yanıma geldi.
" Bir saat sonra toplantı varmış beni çağırıyorlar "
" E başın sağ olsun kanka "
" Offf "
Oflamaya devam ederek yukarı çıktım. Hızlı bir şekilde üzerimi değiştirerek tekrar aşağı indim. Soğuk kahve içen Zani'nin yanına oturup elindeki kahveyi çekerek ben içmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANLAŞMA (İcKer)
FanfictionEski sevgilisinden kızının velayetini almak için sahte Sevgili arayan Mauro İcardi. Ve o sahte sevgilinin kendisi olacağından habersiz Kerem Aktürkoğlu. Mauro İcardi Galatasaray kulübünde profesyonel bir futbolcu. Kerem Aktürkoğlu Galatasaray kulü...