•LİLİJA ŽEMAİTİS•

333 44 185
                                    


DİKKAT!: BU KİTAPTA UYGUNSUZ İÇERİKLER, DAVRANIŞLAR, KELİMELER VB. GİBİ UNSURLAR BULUNUR.

LÜTFEN UYARIMI GÖZ ÖNÜNDE BULUNDURARAK OKUYUN

DİKKAT 2: BU KİTAPTA BAŞKA KARAKTERLERDEN, DİĞER KİTAPLARDA İSE BU KARAKTERLERDEN BAHSETMEYİN LÜTFEN. EĞER YAPIYORSANIZDA BU ÖNCE KENDİNİZE SONRA DA OKUDUĞUNUZ KURGUNUN YAZARINA SAYGISIZLIK OLUR.

DİKKAT 3: KURGUMA ÇALINTI FALAN DA DEMEYİN. BEN BU KURGULARI DAHA ÖNCEDEN BERİDİR ZİHNİMDE CANLANDIRIYORDUM VE ŞİMDİ YAZIYORUM. BİR KURGUNUN GEÇ YAZILMASI ÇALINTI OLACAĞI ANLAMINI DA GEREKTİRMEZ AYRICA.

LÜTFEN AMA LÜTFEN BU NEZAKETLERİ BİR TEK BU KURGUDA DEĞİL DİĞER KURGULARDA VE YAZARLARDA DA GÖSTERELİM

SON OLARAK İSE KİTAP REKLAMI YASAK. LÜTFEN YORUMLARI BOŞ BOŞ KİTAP REKLAMI İÇİN KULLANMAYIN🤦🏻‍♀️🙍🏻‍♀️

BU UYARILARIMI DİKKATE ALAN HERKESE TEŞEKKÜRLER 💖

Depremde hayatını kaybeden herkese rahmet sağ kalan yakınlarına da sabır diliyorum. Bu kitap, 6 ŞUBAT çocuklarına ithafen yazılmıştır...Umarım bu kitap ile kalbinizdeki enkazlar kapanır :)

Bu arada küçük bir ekleme yapacağım. Bol bol oylama ve yorum gelmezse bir sonraki bölümü çok geç atarım. En azından yıldıza basıp emeğimin karşılığını verebilirsiniz🥺

°

[Başlamadan önce buraya başlangıç tarihini bırakırmısın?]

°

*Barış Diri , Derinden*

°

[06/02/2023 yılı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

[06/02/2023 yılı...🥀]

[19:45]

•Hatay•

Fırından yayılan sıcacık yemek kokusu küçük evin dört bir yanını kuşatmıştı. Buram buram yemek kokusunun geldiği bu evde aile sıcaklığı vardı. Tabağa koyduğu yemekleri masaya götüren Milana Žemaitis, Ausra'nın odasından gelen bağırışlar ile duraksadı. Başını odasından içeriye uzattığında kaşlarını hızla çatarak "Lilija!" Dedi. "¹nustok tampyti savo brolio kelnaites!(Kardeşinin iç çamaşırını çekmeyi bırak!)"

𝐄𝐧𝐤𝐚𝐳𝐝𝐚𝐧 𝑲𝒂𝒍𝒃𝒆 𝐆öçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin