BÖLÜM 4: Bez Bebek ve Kar'dan Adam

64 10 347
                                    

Herkese merhaba.

Bildiğiniz üzere son bir yıldır kadın katliamları çoğaldı ve bunun üzerine herkes sesini çıkarabildiği kadar çıkarmaya çalışıyor. Lütfen kimse sessiz kalmasın.
Sessizlikte bir cinayettir.
Ölen ben yada sen olabilir. Ama destek bize ait. Bu yüzden sessiz kalanlar da seslerini çıkarsınlar.

Normalde post-it lemek istediğiniz satırlara mor kalp katmanızı isteyecektim. Ama bugün mor kalpleri satırlarda siyaha boyayalım.

Daha adaletli değil, kadınlarına daha saygı gösteren bir ülke olmak dileğiyle...

🎗️🖤🎗️

°

°

°

°


°
°~•⁴:Bez Bebek ve Kar'dan Adam•~°
°

♪Ozbi♪
Doymayanlar

♪Metro Boomin♪
Around Me

♪Limi♪
Saint Laurent

Okuduğum her kitapta, iyi de olsa kötü de olsa başrol karakterlerin paragraf paragraf geçmişlerini anlattıklarını görürdüm. Aileleriyle gittikleri tatilden, küçük yaşlarda çektiği acılardan ve daha nicelerini anlatırdı ellerindeki kalemle yazdıkları paragraflar.

Ben başrol karakter olamazdım.

Çünkü yazmak için elime aldığım kalemin mürekkebi tükenmişti.

En çok anlatacakları olanların, ellerindeki kalemin mürekkebi çabuk biterdi.

Gerçi... Anlatacak neyim vardı ki?

Hiçbir şey.

Bu yüzdendi kalemi daha elime almadan bırakmam. Bu yüzdendi içimdeki bu dolmuşluk hissi. Bu yüzdendi hayal kurmaya korkar olmam. Bu yüzdendi, değil bir paragraf tek kelam bile yazamayışım. Hayat, ben haricimde herkese bonkördü. Deste deste kağıtları ellerine tutuştururdu yazmaları için. Ama sıra bana geldiğinde... Değil deste, tek bir sayfa bile fazla gelirdi, kaçınırdı vermekten. Kağıt almak için uzanan elime vurup onlara dokunmamamı ve uzak durmamı söylerdi. Kağıda yazamadığım tüm kelamlar, genzimde düğüm olup dam almamı engellemişti.

Benim de soracaklarım ve anlatacaklarım vardı.

Zihnimde yeşertmem gereken kuru fidanlar vardı.

𝐄𝐧𝐤𝐚𝐳𝐝𝐚𝐧 𝑲𝒂𝒍𝒃𝒆 𝐆öçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin