Bol bol yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın🙏🏻💜
İlk bölümler biraz karmaşık bir kurgu gibi görünebilir gözünüze. Ama bölümler ilerledikçe açılacak inanın.
Keyifli okumalar
°
¹: Unutanlar ve Unutulanlar
°
°
❝Kiçik tayr asmana vasıl oldu idi
Men ise ona âşık bir mâşuk
Mükem ikti Benay
Talaz esti idi derûnuma
Çını ile çınım tâkid oldu
Nasıl olduğunu bile bilmeden...❞°°°
[İstanbul]
[19 yıl sonra...]
Kum torbasına ard arda indirdiği seri yumruklar ile dişlerini var gücüyle sıktı genç adam. Vurdukça karnındaki bandajın kanlandığını hissediyordu lakin bu onun durması için bir sebep değildi. Her darbesi bir öncekinden daha sert ilerliyor ve kum torbası ile buluşuyordu. Oldukça ayberk ve görkemli bir görünümü vardı. Terli alnına yapışan koyu kumral saçları zevâhirini daha fazla zâhir ediyordu.
Bir darbe. Bir tane daha ve bir tane daha...
Zaman öldürmek için kum torbasını yumruklarken nihayet telefonuna günlerdir beklediği o arama düştü. Duraksadı. Göğüs kafesi körük gibi inip kalkarken elindeki boks eldivenlerinin cırtcırtını dişlerinin arasına kıstırarak açtı ve çıkardı. Diğer elindeki boks eldivenini de serbest kalan eliyle açtığında köşedeki sehpanın üzerinde duran telefonuna vasıl oldu. Aramayı yanıtladığında yine tanıdık sert ve ketum ses tonu karşıladı onu "paket teslimatı" genç adamın dudaklarında keyifli bir sırıtış zuhur etti. Nihayet günü ayıyordu.
"Adres at" dediği gibi aramayı sonlandırdı ve terden ıpıslak olan tişörtünün ensesinden tutup çıkardı. Kanlanmış bandajı görünce yüzünü buruşturarak "sikilmedik bir kulak arkası kaldı" diye mırıldandı kendi kendine. Elinde tuttuğu tişörtü ile adımları ilerledi. Demir, paslanmış kapıyı gıcırtıyla açıp merdiven basamaklarını tırmandı. Adımları aceleciydi. İçindeki bu şad saiksiz idi. Aylakının ritmi bozulmuş nefes alışverişleri sıklaşmıştı. Bunun nedeni merdivenler değildi. Zihninin bir kenarında saklı olan kadını tekrardan düşlemekti. Yıllardır paslanmayan tek görüntü onun çehresiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐄𝐧𝐤𝐚𝐳𝐝𝐚𝐧 𝑲𝒂𝒍𝒃𝒆 𝐆öç
Aksiyon"𝑬𝒏𝒌𝒂𝒛'𝒅𝒂𝒏, 𝑲𝒂𝒍𝒃'𝒆..." 𝐁𝐢𝐳 𝐜𝐞𝐡𝐞𝐧𝐧𝐞𝐦𝐝𝐞𝐧 𝐬𝐚ğ çı𝐤𝐚𝐧 𝐛𝐢𝐫 𝐚𝐯𝐮ç 𝟔 ş𝐮𝐛𝐚𝐭 ç𝐨𝐜𝐮𝐤𝐥𝐚𝐫ı. 𝐊𝐚𝐥𝐩𝐥𝐞𝐫𝐢 𝐞𝐧𝐤𝐚𝐳𝐝𝐚𝐧, 𝐡𝐚𝐫𝐚𝐛𝐞𝐝𝐞𝐧 𝐠𝐞ç𝐢𝐥𝐦𝐞𝐲𝐞𝐧, 𝐚𝐦𝐚 𝐲𝐢𝐧𝐞 𝐝𝐞 𝐩â𝐫𝐞 𝐩â𝐫𝐞 𝐨𝐥𝐦𝐚𝐲...