Selam kizlar kimse okumuyo ama arkdsm okuyo o yüzden yaziyom bir gün ünlü olursam size ceza vercem saka önceki bölümleri biraz düzeltmeye çalıştım cok yazım yanlışı yapmisim ama salak watty kaydetmedi bundan sonra biraz dikkat etcem dunki bolumden cok utaniyorum silmek üzereyim optum bb.
Heesungun gözünden
Geldiğimiz sahil kasabası hayal ettiğimden daha güzeldi buraya gelirken ki planım sunghoon ve sunoonun arasındaki şeyi tam anlamıyla öğrenmek olsa da biraz da bu küçük tatilin tadını çıkarmak istiyordum. Geldiğimiz minibüsten inerken herkes kendi aralarında espiri yapıp gülüşüyordu niki benimle dalga geçtiğinde güneş gözlüğümü çıkarıp " grubun komiği de sen misin?" Yavşak bunla da dalga geçip gülmüştü. Kafamı sunooya çevirdiğimde etrafı kısık gözlerle izlediğini gördüm şüpheli birşey yoktu şimdilik minibüste de beraber oturmamışlardı kalacağımız küçük ahşaptan eve doğru yürümeye başladım "3 odamız var ikisi iki kişilik birisi 3 kişilik ayarlayalım" hepsi onayladığında şimdi kalacağımız evin oturma alanında oturuyorduk gözüm hala sunghoon ve sunoonun üzerindeydi ama onların pek umrunda değil gibiydi " jungwon ve sunoo ilk oda da kalsın" dediğimde sunghoon kaşları çatık şekilde konuştu " sunooyla ben kalırım jungwon sende jayle kal"
"Niyeymiş benim dediğim gibi olsun "
" Ne farkeder sana oğlum böyle olsun işte" ben dışında herkes onay verince mecburen kabul ettim odalarımıza yerleşmek için yukarı kata çıktık "niye itiraz etin aşağıda" konuşan jakedi " 2 kişi kalmak istiyordum" aklıma gelen ilk bahaneyi sunduğum da jake inanmamıştı ama pekte sorgulamadı.Sunoonun gözünden
Sevgilimle tatil yapacağım için çok mutluydum ama birşeylerin ters gittiğini hissediyordum geldiğimizden beri yan yatağımda uyuyan sunghoona baktım yolda yorulmuştu sanırım herkes bahçede yada denizde falandı yataktan kalktım " psst uyan hadi çok sıkıldım" mırıldandı ama gözlerini açmadı uyanması için ısrar ediyordum ama niyeti yok gibiydi
" iyi o zaman bende kwangi arayım zaten canım sıkılıyordu" bianda gözünü açıp yataktan kalkmasıyla
" Sakın kalktım işte" sonra planımı anlamış olmaliki yüz ifadesi değişti ve sinirli bir hal aldı şirince gülümsedim " ben terestayım aşkım görüşürüz" kapıdan koşarak çıktım.Nikinin gözünden
Evde boş boş dolanıyordum denizden gelmiştim ve evde kimse yoktu sanıyordum ki heesungun perdenin arkasından balkonu izlediğini gördüm görünmemek için uğraşıyormuş gibi duruyordu yanına gittim " napıyorsun heesung" o kadar odaklanmıştı ki geldiğimi bile fark etmedi ve sıçradı " şşşt sus gel buraya yanına çektiğinde şimdi ikimizde saklanmış balkonu izliyoduk sunoo ve sunghoon yan yana puf koltuklarda oturup konuşuyorlardı " eee ne var bunda neden izliyoruz " heesung aptal sesini kes gibi baktığında sustum ve izlemeye devam ettim hala konuşuyorlardı ve çok sıkılmıştım sonra hiç beklemediğim birşey oldu sunoo etrafı kontrol edip bianda sunghoonun yanağına uzandı ve bir öpücük bıraktı şok içinde oha dediğimde heesung bianda eliyle ağzımı kapatıp sus işareti yaptı şükür ki duymamışlardı gözlerimi son ayar açıp bu ikiliyi izlemeye başladım herhalde düşündüğüm şey değildir olsa bilirdik sonuçta bunu düşünmüştüm ki bu sefer öpücük dudağa bırakıldığında şok içinde heesunga döndüm ağzımı o kadar sıkıyordu ki nefes alamıyorum sandım o da fark etmiş olacak ki ağzımı bıraktı "bunlar ne iş"
" Şşşt sesiz ol anlatacağım ama kimseye anlatmayacaksın" kafamı ağır ağır salladım ve odaya geçtik jake buralarda yoktu rahat rahat konuşabilirdik "bak şimdi jay o gün telefonunu kuliste unutmuştu ya sanırsam döndüğünde bunların kavgasını duydu çok emin değilim ama böyle olduğunu düşünüyorum sonrasında sunghoonla kavga ettiler ve bize bişey yok dedi bide öpüşürken görmüş" her duyduğum şeyle şok oluyordum " sen nasıl öğrendin " gururla göğsünü kabarttı "ben öğrenirim ne sandın"
"Şimdi napacağız"
"Susacağız ve herşeyin ortaya çıkmasını bekleyeceğiz"
" Yani sadece jake ve jungwon bilmiyor öğrenirlerse delirirler"
" O bizim sorunumuz değil bizde bilmiyormuşuz gibi yapacağız hem iki kişinin bildiği sır değildir ki unutma artık 3 kişi biliyor"
" Peki tamam kimseye söylemeyeceğim".Fistiklar
Heesung: akşam sahilde toplaşın
Jake: ben gelemem
Heesung: niyeymiş
Sunghoon: gerizekalı güneşte uya kalmış domates gibi geziyor
Sunoo: görüntü için rez🙏
Sunghoon: ozelden atiyorum gec
Jake: pice bak fırsat kolluyor
Sunghoon: kess
Heesung: defolun akşam herkes gelsin .
Selam askolar şuan asıl olaylar başlamadı mahvetcem buralari dafa fazla opusme sahnesi de yazamam artik kb optum bb.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Herşey Ortaya Çıkar/Sunsunjaywon
FanficJay bir gün sunoo ve sunghoonun kıskançlık kavgasina sahit olur... Enhypen ficidir öylesine yazılmıştır dikkate almayınız!!!